Інтегрований урок ЯДС з математикою 2 клас
Як зміцнити своє здоров’я взимку? Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви, бажаю вам я!
Доброго ранку! Доброго дня!
Зичу здоров’я зажди і щодня!
(на екрані з’являються слова «здоров’я», «зима», «мороз», «ожеледь»)
- Не тільки люди піклуються про своє здоров’я але й тварини. Нелегко їм взимку! Але природа попіклувалася про них. Дехто має багато жиру, у когось лапи вкриті шерстю, а комусь тепліше у гурті.
- Встановіть відповідність між малюнками та описом тварин. Наприкінці уроку ми дізнаємось чи правильно ви виконали завдання.
4. Робота над задачами
1) Дорослий морж накопичує на зиму, щоб уберегтися від морозу, 15 см підшкірного жиру, а дитинча моржів – 10 см. На скільки менше підшкірного жиру у дитинча моржа, ніж у дорослого?
- Що цікавого ми дізналися із задачі про моржів? Як природа попіклувалася про них?
- Повернімось до бланків групової роботи, чи правильне припущення зробили ви?
2) На одній кризі тиснулись один до одного, щоб було тепліше, 8 дорослих пінгвінів та 2 маленьких, а на іншій – 9 пінгвінів. На скільки більше пінгвінів було на першій крижині, ніж на другій?
- Як природа попіклувалась про пінгвінів?
- Подивімось на ваші бланки.
3) Один білий ведмідь спіймав лапами, які вкриті шерстю, 7 сайд і 4 налимів. Інший – тільки 5 налимів. На скільки менше спіймав другий ведмідь, ніж перший?
- Що дізналися із задачі ми ведмедів?
- І ви так само припустили. Молодці!
V. Закріплення вивченого матеріалу
- Вставте пропущені слова у речення за допомогою цеглинок лего.
Щоб не замерзали ноги, не взувай … чоботи, а шкарпетки обирай … .
Не виходь на вулицю … і … .
Також уникай тривалого перебування на … .
VI. Підсумок уроку
Вправа «Інтерв’ю»