Урок "Як зберегти своє здоров'я взимку. Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння"

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з курсу ЯДС та математики для другого класу. Діти на уроці не тільки знайомляться із порадами лікаря про те, як зберегти своє здоров'я взимку, але й разом з тим розв'язують задачі на різнецеве порівняння.
Перегляд файлу

Інтегрований урок ЯДС з математикою 2 клас

Як зміцнити своє здоров’я взимку? Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння

  1. Ранкове коло
  1. Віршик-привітання

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

Доброго ранку! Доброго дня!

Зичу здоров’я зажди і щодня!

  1. Бесіда
  • Діти, поміркуйте, що таке здоров’я?
  • Махніть рукою ті, хто сьогодні відчуває себе здоровою людиною.
  1. Хвилинка синоптика
  • Що ви можете розказати про сьогоднішній день?
  • Ще раз нагадайте мені, яка зараз пора року?
  • Які зміни в природі відбулися взимку?
  • Які зимові природні явища пов’язані із замерзанням води ви знаєте? (ожеледь, снігопад, іній)
  • Які з них можуть нанести шкоду здоров’ю людини?
  1. Повідомлення теми й мети уроку

(на екрані з’являються слова «здоров’я», «зима», «мороз», «ожеледь»)

  • Подивіться на екран, як ви думаєте, про що піде мова на нашому уроці?
  • Але це не все, у нас сьогодні незвичайний урок, ми будемо не лише говорити про здоров’я, а ще й розв’язувати задачі.
  1. Перевірка домашнього  завдання
  • Прочитайте розв’язання задачі (12-6=6(р.))
  • Якою дією можна перевірити правильність обчислень?
  • Зачитайте перевірку.
  1. Робота над темою уроку
  1.                 Математичний диктант
  •                   Ніхто краще не розповість про здоров’я, ніж лікар.  Сьогодні  до нас завітала лікарка Кульбабка зі своїми порадами.
  •                   Приклади, які заховалися під порадами обчисліть і запишіть лише відповіді.
  •                   Зверніть увагу, діти, під кожним прикладом є слово. Складіть зі всіх слів найголовніше правило, яке має кожен пам’ятати (Обмороженню краще запобігти, ніж потім лікуватись!)
  •                   Які б поради додали ви?
  •                   Назвіть найменше(найбільше) із записаних чисел.
  •                   А на скільки 76 більше 5?
  •                   Як дізналися?
  1.               Вправа на порівняння чисел
  •                   Подивіться на слайд.  Оберіть предмети, призначені для зимових спортивних ігор та порівняйте  ті числа, які знаходять поряд.
  1.               Групова робота

- Не тільки люди піклуються про своє здоров’я але й тварини. Нелегко їм взимку! Але природа попіклувалася про них. Дехто має багато жиру, у когось лапи вкриті шерстю, а комусь тепліше у гурті.

- Встановіть відповідність між малюнками  та описом тварин. Наприкінці уроку ми дізнаємось чи правильно ви виконали завдання.

4. Робота над задачами

1) Дорослий морж накопичує на зиму, щоб уберегтися від морозу, 15 см підшкірного жиру, а дитинча моржів – 10 см. На скільки менше підшкірного жиру у дитинча моржа, ніж у дорослого?

- Що цікавого ми дізналися із задачі про моржів? Як природа попіклувалася про них?

- Повернімось до бланків групової роботи, чи правильне припущення зробили ви?

2) На одній кризі тиснулись один до одного, щоб було тепліше, 8 дорослих пінгвінів та 2 маленьких, а на іншій – 9 пінгвінів. На скільки більше пінгвінів було на першій крижині, ніж на другій?

- Як природа попіклувалась про пінгвінів?

- Подивімось на ваші бланки.

3) Один білий ведмідь спіймав лапами, які вкриті шерстю, 7 сайд і 4 налимів. Інший – тільки 5 налимів. На скільки менше спіймав другий ведмідь, ніж перший?

- Що дізналися із задачі ми ведмедів?

- І ви так само припустили. Молодці!

V. Закріплення вивченого матеріалу

- Вставте пропущені слова у речення за допомогою цеглинок лего.

Щоб не замерзали ноги, не взувай … чоботи, а шкарпетки обирай … .

Не виходь на вулицю … і … .

Також уникай тривалого перебування на … .

VI. Підсумок уроку

Вправа «Інтерв’ю»

  • Наш урок добігає кінця, і мені хотілося б вам поставити декілька питань.
  • Що здалося цікавим на уроці?
  • Що здивувало?
  • Якими знаннями хотілося б вам поділитися?
docx
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
1605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку