Конспект уроку. Літо

Про матеріал
Тема . Як упізнати літо? Мета . Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в природі влітку; розвивати навички дослідницької діяльності , вміння класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті; формувати звички здорового способу життя; навчити висловлювати свою думку,слухати співрозмовника; взаємодіяти з однокласниками; виховувати у дітей інтерес до літніх явищ у природі; бережливе ставлення до довкілля. Обладнання . Підручник, робочий зошит№4, ноутбук, малюнки «Літо», розмальовка «Пори року», відеоматеріали, малюнок Боніфація.
Перегляд файлу

ЯДС

Тема . Як упізнати  літо?

Мета . Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в природі влітку; розвивати навички дослідницької діяльності , вміння класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті; формувати звички здорового способу життя; навчити висловлювати свою думку,слухати співрозмовника; взаємодіяти з однокласниками; виховувати у дітей інтерес до літніх явищ у природі; бережливе ставлення до довкілля.

Обладнання . Підручник, робочий зошит№4, ноутбук, малюнки «Літо», розмальовка «Пори року», відеоматеріали, малюнок Боніфація.

                         

                                  ХІД УРОКУ

  1. Ранкова зустріч
  1. Вітання

Гра « Ми йдемо до сонечка»

( Діти утворюють коло , тримаючись за руки)

 

Ми йдемо до сонечка ,ля-ля-ля(  йдуть по колу)

Щоб погрітись трішечки , ля-ля-ля ( плескають)

Нумо ,дітки, не баріться ( піднімають руки до сонечка)

І до сонця усміхніться,

Долоньки всі разом з’єднайте ,( беруться за руки)

Весело покружляйте,( кружляють)

А тепер присіли – встали ( присідають і підводяться)

Усміхнулись , заспівали : ля-ля-ля.

 

  1. Щоденні новини.

Повідомлення синоптиків

  1. Обмін  інформацією.

Тема дня « Як  упізнати літо?»

---  Діти, подивіться ,хто сьогодні в нас в гостях!

    Ви впізнали цього героя? ( Боніфацій)

---- Правильно , це лев , який на час канікул їде відпочивати до своєї бабусі.

---- Як ви  вважаєте , який час наближається, якщо Боніфацій їде у відпустку?

 

 

Молодці, звичайно ,що Боніфацій їде у відпустку влітку.

 

Загадка

Теплий довгий-довгий день

Повна миска черешень,

Достигає жовтий колос,

Демонструє коник голос,

І суничка дозріває.

То ж коли таке буває?( Улітку)

 

--- Які  відчуття , спогади викликає у вас літо?

---- Як упізнати літо?

( Діти розглядають малюнок)

 --- Як ви  вважаєте , чому літо називають « смачним»?

---- Які  дарунки вам подобаються?

---- За що ви любите літо?

 

Гра « Я люблю літо , тому що ……..»

(Діти по колу  продовжують речення)

 

  1. Робота в групах.

(Групи отримують розмальовки  «Пори року» . Потрібно знайти літо і розфарбувати)

 

  1. Робота з медіа.

Перегляд відео « Мудрі казки  тітоньки Сови. Шматочок літа.

Бесіда.

 

  1. Руханка «  Веселка»

(Діти під музику виконують рухи)

  1. Робота з підручником

--Прочитайте вірш ( с.115)

--- Уявіть заквітчане Літо. Що вам хочеться робити разом з казковим Літом?

( Відповіді дітей)

--Яку  картину ви б намалювали?

V. Робота над картиною про відпочинок на морі.

( Звучить музика  « Шум моря»)

--Що ви згадуєте дивлячись на картину?

--Де дітки?

--А що вам подобається  робити на пляжі?

--Уявіть ,що ви опинилися у картинці. Які звуки можна почути?

--Що влітку трапляється?

--Чи подобається вам літо ? Чому?

VI. Робота у робочому зошиті.

  1. Завдання 2 (с.68)

--Позначне  зеленим олівцем те, що буває влітку.

 

  1. Завдання 3( с.69)

--Розв’яжіть вирази. Розфарбуйте зображення відповідними кольорами.

Жовтий-56, червоний-75, синій-47, оранжевий-84,зелений-22,рожевий-90.

  1. Прочитайте прислів’я.

--Закресліть літери , яких немає в українській абетці.

 

WБдvжоsлиjnраzдіsqцвіhту, hлюfдиw- gлhіzтdу.

 

--Що вам дарує радість влітку?

 VII. Підсумок уроку. Рефлекція.

 Створення асоціативного куща « Літо» з прикметників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 грудня 2020
Переглядів
2443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку