Урок "Як вимірювати температуру повітря"

Про матеріал
Урок з курсу ЯДС для 2 класу зі STEM технологіями, на якому діти спочатку знайомляться з термометром, вчаться вимірювати температуру різних об'єктів, а потім виготовлять власноруч вивчений пристрій.
Перегляд файлу

Тема: Як вимірювати температуру повітря.

Мета: навчити учнів користуватися різними видами термометрів, вимірювати та записувати температуру повітря, розвивати спостережливість, виховувати інтерес до вивчення природи.

Хід уроку

  1.                  Організаційний момент

Віршик – привітання

Добрій ранок, всім привіт!...

  1.               Актуалізація опорних знань
  1.  Хвилинка синоптика
  2. Повідомлення теми дня «Про що розкажуть фотографії?»
  • Що таке фото?
  •      Це знімок, на якому відбито мить життя. Це мистецтво, що для багатьох є улюбленим захопленням.

- Фото свідчать про події минулого. У ваших руках я бачу цікаві світлини, що ви принесли до школи. Хто хоче розповісти про подію, зображену на фото?

III Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку

  •                   А я вам також принесла світлину. Подивіться уважно і з’ясуйте, про що буде йти мова на уроці.
  • Сьогодні на уроці дізнаємось про те, за допомогою якого прибору ми можемо визначити температуру, навчимось визначати температуру.
  •  Як ви думаєте, для чого нам потрібні ці знання? (Здобуті знання допоможуть нам визначити холодно чи тепло на вулиці, а значить, як одягатися. Ми зможемо навчитись вимірювати температуру свого тіла).

IV Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь вчителя

Раніше люди довгий час визначали температуру за допомогою дотику. Але йшов час і у 1587 році вчений Галілео Галілей за допомогою скляної трубки і скляної кульки зробив висновок як поводить себе рідина у теплому і холодному вигляді. А пізніше астроном Цельсій почав використовувати прибор з речовиною ртуттю. Так і з’явився термометр.

  1.                Показ термометрів, їх характеристика (Слайд)
  2.                Будова термометра (Слайд)
  3.                Фізкультхвилинка

- Подумайте, а чи може бути таке, що температура повітря змінюється протягом дня?

- Давайте заспіваємо пісню про хмарки, щоб вони розвіялися й знову засяяло сонечко.

5.   Робота з підручником.

6.  Робота у зошиті

7. Групова робота.

- Перша група вимірює температуру води в трьох ємкостях. Результат записує у спеціальних бланках.

- Друга група вимірює температуру тіла всіх учасників групи. Результати заносять у бланк.

- Третя група вимірює температуру повітря на вулиці, у класі та в коридорі. Результати також фіксують у своїх бланках.

V. Закріплення й систематизація матеріалу

1. Вправа з Lego на визначення видів термометрів (Слайд)

2. Конструювання термометра

- Для того щоб сконструювати термометр, давайте ще раз повторимо, з чого він складається.

- Знайдіть у себе на парті корпус зі шкалою, наклейте його на картонну основу. У якості скляної трубки зі спиртом, у нас дві ниточки червоного та білого кольору. Поєднайте їх між собою. Тепер просмикніть обидва кінці ниточки у отвори нашого корпусу та знову поєднайте між собою із зворотної сторони. Ваш термометр готов.

 

VII Підсумок уроку

  •                   Перевіримо, як працюють ваші термометри. Покажіть температуру +10С, - 10С, 0С.
  •                   Термометр показує +10 0С. Скільки градусів покажуть 2 таких термометри?
  •                   Якою має бути температура у здорової людини?
  •                   Бажаю вам завжди 36.6!

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку