Гра " Математичний Брей - ринг"

Про матеріал
Інтерактивна гра, з творчим завданням. Розраховано від 2 до 5 команд. Мета: Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу; вчити бачити цікаве, породжувати творчі поривання; розвивати логічне мислення, кмітливість, математичну пам’ять; виявляти обдарованих і здібних до математики дітей.
Перегляд файлу

Математичний брейн – ринг

«Чарівний світ математики»

(серед учнів 3-х класів»

Мета:

Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу; вчити бачити цікаве, породжувати творчі поривання; розвивати логічне мислення, кмітливість, математичну пам’ять; виявляти обдарованих і здібних до математики дітей.

Завдання:

1. Доставити дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості.

2. Розвивати логічне мислення, уяву, кмітливість, мовлення.

3. Вдосконалювати вміння складати ціле з частин, обчислювальні навички.

4. Розвивати в учнів комунікативні компетентності (культуру спілкування, уміння працювати в групах)

5. Виховувати дружні взаємини, бажання допомогти друзям по команді.

Очікувані результати: поліпшення якості знань учнів, розвиток інтересу до математики як навчального предмета

Хід гри

Ведуча. Всім - добрий день, друзі. -

                         Дівчата й хлоп'ята?

                          Ми раді у залі

                           Вас нині вітати!

 

Ведучий. Покликав брейн-ринг

Нас сюди на змагання.

Знавцям й глядачам -

Особливі вітання!

Ведуча. Відомо усім

                  Тут відсутні секрети -

                   В школі різнії

                 Вивчають предмети.

Ведучий. Наук у нас різних

Вивчають багато.

Яку ж з них ми будемо

Нині вітати?

Ведуча. Тобі, математико,

                    Наші вітання,

                     Це ж ти нас зібрала

                     На веселі змагання.

Ведуча. Чекають тут різні

                    На вас запитання,

                    І хитрі задачі,

                    Й цікаві завдання.

 

Ведучий.

                    Питання серйозні

                   Та є й жартівливі,

                   Тож будьте уважні

                   І будьте кмітливі.

Ведуча. 

                    Обдумайте відповідь

                    Ви неодмінно,

                   На справу таку

                  Вам дається хвилина.

Ведучий. 

             Лишилось питання

              Одне з'ясувати:

             Хто нині в брейн-рингу

              У нас буде грати?

Ведуча. 

            Довідатись легко:

            Це треті  наші класи,

            Гравці - третьокласники

           Сьогодні у нас.

 

 

Ведучий.

   Запрошую вас до участі у математичному брейн – рингу команду 3 – А класу , 3 – Б класу, 3 – В класу, 3 -  Г класу,  3 – Д класу.

 Послухайте правила гри.

Пам'ятка учасника гри

1) Під час гри будь зібраним і дуже уважним.

2) Поважай себе, поважай думку інших.

3) Працюй швидко, правильно, раціонально використовуючи час.

4) Висувай нові ідеї.

5) Пам'ятай: ти — член команди, отже, відповідаєш і за себе, і за всю команду.

Не можна:

1) вигукувати відповіді або запитання;

2) перебивати, підказувати;

3) критикувати висловлювання інших.

Ведучий
        Правила гри:
Граємо до п’яти  раундів. За кожну правильну відповідь ви отримуєте один бал  . Час на обговорення – 30 секунд. Після того, як буде задано питання й подано сигнал « Час», капітан тієї команди, яка знає відповідь, піднімає сигнальну картку та повідомляє нам, хто буде відповідати: номер гравця, його прізвище та ім’я. 
Увага! Коли у команди немає правильної відповіді, дається час на обговорення іншим  командам, але вже 10 секунд. Після цього команда повинна дати відповідь. Кожна правильна відповідь оцінюється одним балом.

Ведучий. А старання, уміння і знання наших конкурсантів оцінять (представлення журі).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Команди готові?

Рахунок 0:0. Починаємо гру!

Питання для брейн – рингу

Ведуча:

Перший наш  раунд «Ребус»,  на екрані будуть з’являться ребуси, а ви повинні їх прочитати. (15   ребусів, за кожну   правильну відповідь – 1  бал).

Ведуча: Перший раунд закінчився, журі підводить підсумки, прослухайте завдання другий раунд. 

Ведучий: Другий   раунд «Шифрувальник». У кожної команди на столі лежать конверти, вам потрібно розв’язати  приклади, скориставшись ключем прочитати слова, які зашифровані. Час на цей раунд 3 хвилини. Оцінюється не тільки швидкість,  а і правильність відповідей. Час.

А

Б

В

І

Ґ

Д

Е

Є

Ж

3

И

І

Ї

Й

К

Л

М

Н

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

О

П

Р

С

Т

У

Ф

X

ц

Ч

Ш

щ

ь

ю

Я

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

зо

31

32

33

24:3+9=             45:9 - 4=          48:6+6=         21:7+3=        35:5 - 6=    70:7+8=             63:7+6=            9x4-15=        48:8+7=        90:9+8=   45x9 - 4=           54:9 - 5=           36:9 - 1=       8x8 - 45=      18x9+2=   7x7 - 30=           8x5 - 22=          3x8+7=         5х5 –25=       36:6 +6=

 

 

 

 

Команди виконавши завдання піднімають руку, ведучий забирає  відповіді і відносить журі.

Ведуча: Поки журі підводить підсумки другого раунду, прослухайте завдання третього раунду.

Ведучий: Третій раунд називається «Казковим». На екрані  будуть з’являться цифри, вам потрібно згадати казку в назві якої  зустрічається  це число. Наголошує на те, що казки не тільки українських, а і зарубіжних письменників  і народів. Нагадую, що на роздум у кожної команди є 30 сек.

1 -  «Тисяча і одна ніч»,

2- «Два жадібних ведмежат», «Два Морози»

3» Три ведмеді і Миша», «Три горішка для Попелюшки», «Троє поросят»

4 -  «Чотири мушкетери»,  «Чотири бажання»

7 - «Білосніжка і семеро гномів». «Вовк і семеро козенят»

12 -  «Дванадцять місяців»

Ведуча: Всі команди молодці. Ми побачили, що ви багато читаєте і знаєте багато казок.

Ведучий: Поки наше журі підводить підсумки цього раунду,  прослухайте правило  четвертого раунду.

Ведуча: Четвертий раунд «Танграм». На столах  кожної команди лежить цікава гра «Танграм», а в конвертах у вас малюнок -  схема, кожній команді треба скласти фігуру за схемою. Час 1 хвилина. ( Додаток 1).

Ведуча: Команди в цьому раунді показали нам свої  кмітливість і креативність.

Ведучий: Поки журі підводить підсумки четвертого раунду,  прослухайте завдання п’ятого раунду.

Ведуча: П’ятий раунд останній і самий цікавий. Назва його «Музичний». Завдання  його полягає в тому, кожна команда співає пісню, де зустрічаються числа. За кожну пісню команда отримає бал. Але є умова, так вас 5  команд, то пісень на всіх треба  заспівати 10. А ось хто більше заспіває залежатиме від вас.

Ведуча. За хвилиною — хвилина.

                    Ось і грі прийшов кінець.

                    Тож показуйте  нам рахунок:

                    Хто сьогодні молодець?

(Підведення підсумків гри. Виступ журі)

Ведучий. Пять  команд добре грали, 

Хоч без досвіду гравці.

Відповіді показали,

Що всы — молодці!

 

Ведуча. Та показує рахунок,

Що одна з команд сильніша,

І з наук твердим гранітом

Впоралась вона спритніше.

Ведучий. Оплесками переможців,

Дружно будемо вітати,

Їм цікавий приз —  гра,

Щоб було про що згадати.

Ведуча. І другим командам також

Ми дамо призів таких,

Але інші це подарунки,

Діаметром меншим у них.

Ведучий. Тож прийміть від нас на пам’ять

Ці подарунки.

Вам бажаємо удачі

І в навчанні, і в житті!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

6d055c87f342f76ed098fd669baa6891.jpg

 

46282096_images_10895887161.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bccafd9b6f8cc2a29e6b053ec2c3385d.png

images.png

depositphotos_194127424-stock-photo-color-wood-tangram-puzzle-in.jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Сценарії
НУШ
Додано
23 березня 2020
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку