16 квітня о 18:00Вебінар: Викладання трудового навчання в умовах карантину

Гра-подорож «Від села Голинь до безкрайого всесвіту»

Про матеріал

Мета публікації узагальнити знання і вміння учнів з вивчених тем з природознавства, біології та географії. Розвивати вміння працювати в колективі, а також розвивати творче мислення у вирішенні завдань. Виховувати любов до природи, толерантність, повагу до думок однокласників.

Перегляд файлу

Гра-подорож

«Від села Голинь до безкрайого всесвіту»

Мета: узагальнити знання і вміння учнів з вивчених тем з природознавства, біології та географії. Розвивати вміння працювати в колективі, а також розвивати творче мислення у вирішенні завдань. Виховувати любов до природи, толерантність, повагу до думок однокласників.

Форма проведення: гра.

Місце проведення: класна кімната.

Тривалість: 90 хв..

Обладнання і наочність: конверти із завданням, роздатковий матеріал, кульки з номерами(жереб), карта світу та України.

Рекомендована науково-популярна і методична література :

1. Позакласний час: на допомогу вчителю. – Київ, 2001рік. – №3.

2. Довідник для абітурієнтів та школярів. Географія. – Коберник С.Г., Коваленко Р.Р. – Київ, 2007 рік.

3. Біологія. Комплексний довідник. – Шаламов Р.В., Дмітрієв Ю.В., Підгірний В.І. – Харків, 2009 рік.

Хід заходу:

І. Вступна частина.

Вступне слово. Доброго дня! Ми з вами сьогодні зібралися для того, щоб використати знання і навички які ви набули протягом років вивчення біології та географії. Оберіть назву своєї команди і обґрунтуйте її.  Але яка ж гра без суддів? Представляємо наше журі! (якщо немає кого посадити в журі, то обов’язки виконує керівник гуртка). Отож, гаразд, часу не гаймо, а нашу подорож розпочинаймо!

ІІ. Основна частина.

І раунд «Розминка»

Задається питання, відповідає та команда, капітан якої першим підняв руку, 1 питання – 1 бал.

 

  1. Назвіть найбільшу споруду створену морськими тваринами. (Великий бар’єрний риф)
  2. На якому материку немає змій? (Антарктида)
  3. Назвіть улюбленого птаха японців, зображеного навіть на їх грошових купюрах.(Журавель)
  4. Яку рибу Європейських рік можна назвати, вічно подорожуючою? (Річковий вугор)
  5. На якому материку можна зустріти птахів, які не літають, савців, що несуть яйця, риб які дихають легенями? (В Австралії: страуси, качконоси, єхидна, церадоти)
  6. Яку Європейську столицю врятували гуси? (Рим)
  7. В якій країні корів не можна не лише їсти але й ображати, вони там священі тварини? (В Індії)
  8. На гербі якої країни зображений страус ему і кенгуру? (Австралія)
  9. Яка країна є провідним експортером природного газу в світі? (Росія)
  10.  В яких країнах переважають видобувні галузі? (В мало розвинених країнах

 

ІІ. Раунд «Так-ні»

Кожній команді задається питання правильна відповідь оцінюється в два бали.

  1. Права легеня людини вдихає більше повітря ніж ліва?(так- ліва легеня менша частиу грудної клітки займає серце)
  2. Найвищою горою кримських гір є Аюдаг?(Ні- найвищою є Роман-Кош)
  3. У змій ребра можуть виконувати роль каркасу крил? (Ні- це може бути у ящірки-дракона)
  4. Україна лежить в межах Східно-Європейської платформи? (Так)
  5. Китай – єдина країна де ростуть блакитні троянди? (Ні- таких  троянд взагалі не існує)
  6. У кожної людини індивідуальний відбиток язика? (Так)
  7. Україна має вихід до Тихого океану? (Ні- до Атлантичного
  8. Людина сміється в середньому 5 разів на день? (Ні в середньому 15 разів)
  9. Азовське море є най менш глибоким морем світу? (Так)
  10. Африканські країни є лідерами по виробництві військової техніки? (НІ)

ІІІ раунд «Біологічне рівняння» і «Географічний коловерт»

Із поданих питань відтворити слово. Команда яка впоралась швидше отримує 3 бали.

  1. Займеник в російській мові + сполучник з російської мови + перший склад слова, котре є узагальненою назвою рослин, які є основним кормом для копитних = назва одного з гризунів.

Відповідь: Ондатра.

  1. Одна із армійських став + об’єкт торгів на аукціоні = один із видів китів.

Відповідь: кашалот.

Чи правильним є твердження і чому?

  1. Затоки Азовського моря – Бердянська, Обіотична, Арабатська, Казантипська. Яка з них зайва і чому? (Казантипська, бо біля неї розташований мис, а біля трьох інших – довгі витягнуті півострови-коси)
  2. Області України – Волинська, Львівська, Тернопільська, Івано-Франківька. Яка з них лишня і чому? (Волиньська, бо три інші розташовані на території історико-географічної області Галиччина, а ця область лежить в межах Волині)

IV раунд «Чому так?»

Дати відповідь на питання чому так…? Правильна відповідь 3 бали.

  1. У більшості жаб язик називають стрілецькою зброєю. Чому?

Відповідь: Тому що у них прикріплений передній кінець язика, а не задній.

  1. Залізорудні басейни України – Кременчуцький, Нікопольський, Керченський і Криворізький. Зайвий з них Нікопольський. Чому?

Відповідь: Нікопольський, бо не є залізорудним, а є марганцевим басейном.

  1. Снігові барси живуть в горах на висоті 2-3 тис. м. Влітку вони піднімаються ще вище. Чому?

Відповідь: Тому що, вище піднімаються звірі на яких вони полюють.

  1. Судноплавними річками є Ніл, Амазонка, Лєна, Дніпро, Дунай. Чому?

Відповідь: Тому, що вони мають достатню глибину і ширину.

V раунд «Знавці силуету України»

Команди на час мають підписати цифри, які відповідають назвам позначених областей України. За кожну правильну назву команда отримує 0,5 бала.

G:\Гурток Географічне Краєзнавство\Виховний захід\Зовдання з областями Укро..jpg

VІ раунд «Надра світу»

Команда делегує по одному гравцю до дошки. Цим гравцям вчитель дає таблички із позначками корисних копалин(першій команді корисні копалини підкреслені червоним, а для другої синім кольором). Їхнє завдання намалювати якомога красивіше значок корисної копалини, щоб команда могла відгадати цю копалину. За правильно відгаданий значок команда отримує 1 бал.

G:\Гурток Географічне Краєзнавство\Виховний захід\-2-638.jpg

VІІ раунд «Найрозумніший»

Кожна команда повинна обґрунтувати відповідь на запитання, та команда чия відповідь виявиться правильною отримує 5 балів.

  1. Що вам відомо про стовбурові клітини? Чому вони так цікавлять вчених, і які перспективи їх подальшого вивчення і використання?
  2. Чим обумовленні різноманітні форми рельєфу на території США? Якщо знаєте , то які форми рельєфу відповідають ті чи інші корисні копалини?

 

VІІІ раунд «Показую-відгадуй, або показуха»

Від кожної команди потрібно по одному учаснику. Кожен з цих учнів витягує карточку на якій написані 15 слів. Завдання гравців команди відгадати слова, які показує учень. Кількість часу обмежена – 1 хв. Відгадане слово оцінюється в 1 бал.

І-картка

Скунс,   Карибське море,  Торнадо,  Мексика,  Ніагарський водоспад, Єнот, Озеро,  Індики, Говерла, п-ів Крим, Ялинка, Курка, Дніпро, Індіанець,  Сніг, Дід Мороз.

ІІ-картка

Бик, Ліс, Джерело, Гольфстрім, Сівка, Дощ, Заєць, Сосна, Чорне море, Джомолунгма(Еверест), Водоспад Вікторія, Ескімос, Олень, Змія, Св. Миколай

 

ІІІ. Заключна частина

Підбиття підсумків гри, нагородження.


G:\Гурток Географічне Краєзнавство\Виховний захід\Зовдання з областями Укро..jpg

G:\Гурток Географічне Краєзнавство\Виховний захід\-2-638.jpg G:\Гурток Географічне Краєзнавство\Виховний захід\-2-638.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І-картка

Скунс,   Карибське море,  Торнадо,  Мексика,  Ніагарський водоспад, Єнот, Озеро,  Індики, Говерла, п-ів Крим, Ялинка, Курка, Дніпро, Індіанець,  Сніг, Дід Мороз.

І-картка

Скунс,   Карибське море,  Торнадо,  Мексика,  Ніагарський водоспад, Єнот, Озеро,  Індики, Говерла, п-ів Крим, Ялинка, Курка, Дніпро, Індіанець,  Сніг, Дід Мороз.

ІІ-картка

Бик, Ліс, Джерело, Гольфстрім, Сівка, Дощ, Заєць, Сосна, Чорне море, Джомолунгма(Еверест), Водоспад Вікторія, Ескімос, Олень, Змія, Св. Миколай

ІІ-картка

Бик, Ліс, Джерело, Гольфстрім, Сівка, Дощ, Заєць, Сосна, Чорне море, Джомолунгма(Еверест), Водоспад Вікторія, Ескімос, Олень, Змія, Св. Миколай

 

docx
Додано
21 листопада 2018
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку