Board game "Magic English" повторення англійської граматики.

Про матеріал

Настольна гра для учнів середньої і старшої ланки, на повторення граматики англійської мови (можна використовувати під різні теми,які проходили учні).Інструкція і необхідні матеріали знаходяться в архіві.

background_magic_english.png
картки_мана_гра.png
Перегляд файлу

Magic English

Матеріали:

Кількість гравців – 6 штук .Гральна кісточка – 1 штука .Фігура, якою ходить гравець – 6 штук (це може бути монетка, іграшка з кіндеру, будь яка маленька річ).Дошка для гри – 1 штука (роздрукувати).Картки мани – роздрукувати кілька екземплярів та розрізати, щоб всім вистачило.

Правила гри:

1.Кожен гравець по черзі кидає гральну кісточку (гральний кубик),яке число випаде на кісточці, стільки кроків повинен зробити гравець. На кожному кроці гравця очікує завдання, котре йому читає ведучий і завдання треба виконати (завдання подані нижче).

2.Після кожного виконаного завдання гравець отримує картку мани (магія), якщо гравець не виконав завдання – картки він не отримує.

3.Картки мани (магії) потрібні для того, щоб подолати дракона (дракон дає останні 10 завдань і дракона долає той, хто перший дібрався до його печери),щоб мати змогу боротися з драконом потрібно зібрати як мінімум 15 карток мани, у випадку, якщо вони не зібрані, потрібно заново пройти гру і дібрати необхідну кількість балів (карток).

4.Дракон дає 10 завдань, гра вважається виграною, коли один з гравців виконує всі 10 завдань. Якщо завдання дракона складне, і його гравець не виконує то потрібно віддати дракону 2 картки за невиконане завдання, пробувати знову, поки не будуть зроблені 10 завдань.(Ведучий записує відповіді, якщо гравець відповів то плюс, якщо ні то мінус, треба, щоб було записано 10 плюсів у гравця, у такому випадку гра закінчена).

5.Завдання дракона, це випадково обрані 10 завдань з гри.(Ведучий загадує число від 1 до 65 і яке число обирає гравець, під тим числом виконує завдання).

6.Гарної гри. Удачі!

 

Завдання гри

Games tasks

1.Ти зустрів лісного гнома, який тебе не пропускає далі. Є лише один спосіб його обійти:скласти речення за схемою There is/are was/were + щось + десь. Окрім стверджувального речення, створи питальне та заперечне речення.

2.Перед тобою довгий міст, але на ньому не вистачає дощечок, без них неможливо пройти далі, тому відкрий словник на передостанній сторінці, де ти записував свої магічні слова, закрий праву частинку словника(там де переклад) і самостійно переклади всю сторінку слів англійською, не забувай про вимову.

3.Перед тобою давні лісові кам’яні пам’ятки присвячені магії природи ,тому швидкоруч намалюйте 12 малюнків (наприклад sun,rain,school,flowers…) і підпиши з якими місяцями кожен малюнок асоціюється (schoolseptember,seaJune,rainOctober )

4.Ліс небезпечне місце, на тебе напали розбійники ,треба захиститися ,час використати магію слова. Твоє завдання скласти речення в Present Simple.(ствержувальне, питальне, заперечне)

5.Ти потрапив у вихор часу, тому повертайся на крок №1 і виконай завдання, щоб вирватися звідси.

6.Сміливий мандрівник, тільки глянь недописане закляття, спробуй його закінчити. Ти маєш список прикметників ти маєш утворити ступені порівняння прикметників.( у comperative,superlative degree)

Old ,Tall ,Young ,Strong,many,sad , small ,cold ,windy, poor ,calm week, ,clear ,clean, colorful ,shiny awful ,awesome, big ,little, black ,high ,tall, large ,nice, lovely ,hunger ,skinny .

7.Ось і перший магічний ворог. Друже,назви як можна більше слів в ланцюжку.Щоб кожне наступне слово починалося на ту літеру, на яку закінчилося попереднє слово (cattower - railway)

8.Тобі відомо багато слів і дій ,а чиє щось, що може об’єднати це? Так дієслово. Час тобі “апгрейдитися”.Відкривай табличку неправильних дієслів і називай всі, що знаєш, не забудь про всі форми, а також декілька на майбутнє.

9.Ти не промах, юний чарівник, Але твої пригоди тільки починаються. Назви всіх осіб, що ти знаєш і йди далі .Назви присвійні, особові, зворотні.

10.Обережно,зачакловані дерева, вони дуже небезпечні ,якщо не виконаєш завдання доведеться повертатися .Але є шанс ,тобі відомо, що таке прислівник ?Утвори як можна більше прислівників (мінімум 5) і йди далі. В тому випадку, якщо не виконаєш то повертайся на крок № 8

11.Тобі назустріч вилетіла лісова фея. Вона попросила їй допомогти з числами. То ж напиши і озвуч числа від 0-20,30,50,100,1200,23 465(кожний раз числа змінювати)

12.Ти напів шляху ,майже покинув чарівний ліч, твоє наступне магічне завдання це проговорити алфавіт ,щоб зробити завдання трошки складнішим то до літери називай і приклад (aapple)

13.Що ж, мандрівник намалюй коло (це буде основа сонечка) в колі напиши слово (кожний раз різна тема) а далі намалюй промінці від кола і на кожному промінчику пиши слова ,які асоціюються з тим, що в тебе записане в колі.

14.Вихр часу, ти маєш повернутися на крок 11 і виконати завдання.

15.Юний заклинач, твоя задача промовити речення Past Simple.Не забувай, що окрім стверджувального речення ще є питальне та заперечне.

16.Чарівник,час назвати як можна більше порядкових чисел, тоді ти перейдеш на новий магічний рівень.

17.Друже,ти пам’ятаєш коли починав вчити магію англійської? Що ж нагадай собі ,що таке артиклі? І де їх застосовують?

18.Чарівник,На тебе напали зловісні ельфи, назви їм неправильні дієслова і не забудь ставити до них осіб, щоб тобі було легше.

19.Чарівник,відкрий свою світлу голову і назви як можна більше слів з різної тематики (food,organs, house, music, geography, time, trips, shopping, weather)

20.А тепер до твоєї уваги перевірка магічних знань в області Future Simple.Прокажи заклинання в стверджувальному,питальному і заперечному варіанті.

21.Тепер ти в тренувальному таборі, твоє перше тренування це скласти питання у всіх видах(загальне питання, питання до підмета, альтернативне питання, тег-питання)

22.Як же ти знову наступив на вихр часу? Повертайся назад на крок №18 і виконай завдання.

23.Зіграй в одну гру, зараз головний маг (ведучий) загадує магічне слово (за тематикою) всі учні-маги мають задавати питання ,щоб відповідь була Yes/No (birdis it animal?Does it fly?)

24.Твій головнокомандуючий чарівник називає слово, а ти назви його по літерам і запиши (за поданою тематикою) після цього ти будеш ще більш підготовлений до бою.

25.Згадай,які магічні казки ти читав англійською мовою або (тексти) і розкажи їх короткий зміст в кількох реченнях.

26.Головний чарівник, зачитає тобі рукопис, далі твоя задача це уважно слухати і розповісти, про що був текст.(читати текст, текст змінювати при різному проходжені)

27.Час тренування ще не закінченний, тепер час назвати речення в Present Continious, не забудь ще питальне і заперечне речення.

28.Чарівники,візьми до рук чарівний пензель і запиши як можна більше слів, які асоціюються з поданою тематикою.(тема кожний раз різна)

29.Чарівнику, скільки роботи ти вже зробив, але це лише половина твого тренування. Ти маєш скласти речення з усіма часами групи Simple(не забувай зробити у всіх видах речень)

30.Перед тобою магічні картки з літерами ,твій головнокомандуючий чарівник називає слова ,а ти повинен швидко підняти літеру, на яку починається назване слово (слова за тематикою)

31.Що ти можеш розповісти про пасивний стан? Назви кілька прикладів.

32.Твій тренувальний день продовжується.Present Continious тепер перед тобою, ти маєш з ним справитися, правила як завжди і заодно розкажи ,які модальні дієслова ти знаєш.

33.Згадай останню вивчену лексику, що ти пам*ятаєш, які речення ти можеш скласти з цими словами?

34.Памятаєш конструкцію to be going to?розкажи про неї, не забувай про приклади, а які ще граматичні структури ти знаєш?

35.Останнє завдання в тренувальному таборі. Згадай магічну тему модальні дієслова що ти в змозі розповісти?

36.Час продовжувати шлях, створи речення в Past Continuous – правила як завжди, назвати час у всіх видах речень.

37.Трошки граматики тобі в дорогу, назви головні члени речення.

38.Можливо завдяки магії ти перескочив і зараз не час для розповідей про неправильні дієслова, але це не означає, що ти звільнений від завдання, розкажи всі правильні дієслова, які ти знаєш. Особливо нагадай про закінчення до правильних дієслів в Past.

39.Зараз величний маг зачитає текст, твоя задача це уважно слухати і потім розповісти сенс в кількох реченнях (текст можна взяти з підручника)

40.Назви всі типи речень, які ти можеш пригадати.

41.Назви юний чарівник, які групи часів ти вивчив і скільки займенників ти знаєш

42.Що таке possessive case and possessive pronoun? Назви всі ,що пам*ятаєш (Ann’s house her his their …)

43.Прийменники часу і місця??згадав що це? Розповідай!(at near in on during)

44.Ти завжди використовуєш магію слова, пряму і непряму мову, розкажи, яка різниця між ними?

45.Час великого тренування Future Continuous – задача ясна!

46.Легкий,але по важливості не останній час це Future in the Past.Назви приклад закляття в цьому часі.

47.Щоб переноситися у часі треба гарно знати роки. А ти їх знаєш? Що ж великий маг дає тобі приклади років куди треба перенестися, назви їх правильно і тоді закляття буде виконано

48.Повторимо чаклуне, як ти знаєш правила множини. Починай.

49.Маленька,але дуже важлива граматична тема, ти використовуєш сполучники в кожному заклятті, нагадай собі які ти знаєш

50.Згадай чаклуне конструкцію Present Perfect

51.Знову магічні картки прийшли на допомогу, твій головний маг називає слово, а ти обирай правильну карту на яку починається назване слово(лексика яка проходиться і ведучий називає українською ,щоб тренувалася пам*ять)

52.Тебе впіймали злобні гноми, але не хвилюйся, тебе відпустять ,якщо ти зіграєш в гру Yes/No.Правила такі: гном загадає слово(ведучий) а ти маєш вгадати тематику, питання можна задавати лише щоб відповідь була Yes/No(тематика оговорюється)

53.Past Perfect підняв своє страшне обличчя.Склади речення у цьому часі.

54.Ти зустрів нетутешніх відьом, вони не можуть тебе зрозуміти і не знають добрий ти чаклун чи злий, тому привітайся і запитай як справи, щоб вони впіймали позитивну ноту в твоїх словах.

55.Ти звісно вправний чаклун ,але назвати часи групи Continuous  все ж треба

56.Ти загубив одну карту мани тому повертайся на крок 42 щоб її знайти

57.Скільки зворотних займенників ти знаєш?

58.У кожного поважаючого себе чарівника є помічник, це його найкращий друг. Опиши свого помічника використовуючи ступені порівняння прикметників

59.Опиши свою магічну школу використовуючи ступені порівняння прикметників

60.О ні, де твоя картка??Вернися на два кроки назад і виконай завдання.?

61.Ти зустрів музу, скільки в англійській мові звуків та літер  ти знаєш?(в анг мові 26 літер ,6 голосні – a, e ,I ,o ,u, y всі інші 20 це приголосні)

62.Нагадай собі чаклуне, що таке граматична структура There is/are/was/were

63.А тепер чарівник згадай як можна більше кольорів візьми чарівну ручку та папірус і з кожним кольором намалюй якийсь предмет ,що в тебе асоціюється з цим кольором, як от сонечко викликає асоціацію з жовтим

64.Ти майже у цілі, чарівник, назви по кілька слів з кожної тематики (travelling lifestyle friends hobbies movies body animals town culture apartment weather)

65.Anns house Girls doll familys photo – це щ0о таке за магічна тема? Не забувай про власні приклади.

P.S До більшості завдань нема відповідей, бо гра розрахована, що вчитель буде використовувати потрібну йому тему (лексику). Для середніх і старших класів.