Гра "Розумники і розумнички" (1, 2 клас)

Про матеріал
гра формує в учнів прагнення до активної інтелектуальної діяльності; розвиває пізнавальну і творчу діяльність учнів; вдосконалює навички самостійного пошуку нових закономірностей; пробуджує допитливість; виховує доброзичливість, ініціативність, бажання спілкуватися, спільно працювати, говорити відкрито, не соромлячись.
Перегляд файлу

Гра «Розумники і розумнички» (1, 2 клас)

Мета: формувати в учнів прагнення до активної інтелектуальної діяльності; розвивати пізнавальну і творчу діяльність учнів; вдосконалювати навички самостійного пошуку нових закономірностей; пробуджувати допитливість; виховувати доброзичливість, ініціативність, бажання спілкуватися, спільно працювати, говорити відкрито, не соромлячись.

Обладнання: кольорові фішки, картки з назвами команд, мішечки із запитаннями.

ХІД ГРИ

- Добрий день! Ми вітаємо вас, шановні гравці, у нашому інтелектуальному казино «Розумники і розумниці». За право називатися найрозумнішими сьогодні змагатимуться дві команди – «Розумнички» та «Розумниці». Давайте привітаємо їх оплесками. Слухайте уважно умови гри. Вам буде представлено декілька блоків із запитаннями. Якщо хтось знає відповідь піднімає руку, не викрикує з місця, бо відповідь не зарахується. За кожну правильну відповідь учень отримує фішку. А потім в кінці гри всі учні команди підрахують свої фішки. У якої команди їх виявиться більша кількість, то й і стане переможцем. Все зрозуміло?

- Отже, починаємо нашу інтелектуальну гру.

БЛОК «КАЗКОВИЙ»

- У Бюро знахідок зберігаються речі казкових героїв. Відгадайте,  кому ці речі належать.

1. П’ять монет. (Буратіно)

2. Голка (Кощеєві Безсмертному)

3. Золоте яйце (Курочці Рябій)

4. Кришталевий черевичок (Попелюшці)

5. Горщик із написом «мед» (Віні- Пуху)

6. Золотий ключик (Буратіно)

7. Горошинка (Принцесі)

8. Горіхова шкаралупа (Дюймовочці)

9. Шапка червоного кольору ( Червона Шапочка)

10. Ступа і мітла (Бабі Язі)

БЛОК «ЕКОЛОГІЧНИЙ»

1. Якого кольору хамелеон? (різного)

2. Які рослини поширені в морі? (водорості)

3. Яку рибу називають «грозою морів»? (акулу)

4. Яка пташка не в’є гнізда і не висиджує пташенят? (зозуля)

5. Скільки кольорів у веселці? (7)

6. У який час доби полює сова? (вночі)

7. Назвіть найбільшу мавпу на землі? (горила)

8. Найменша пташка на Землі. (колібрі)

9. Найбільша тварина в океані. (кит)

10. Яку пташку називають санітаром лісу? (дятла)

11. Яку тварину називають «кораблем пустелі» ? (верблюда)

12. Які птахи можуть передбачати погоду? (ластівки)

13. Який звір найкраще стрибає? (кенгуру)

14. Назвіть тварину з найдовшою шиєю. (жираф)

БЛОК «ДОРОЖНЯ АЗБУКА» 

1. Кого називають пішоходом? (людину поза транспортом)

2. Кого називають водієм? (людину, яка керує транспортом)

3. Як називають прилад, що допомагає на перехресті

орієнтуватися і пішоходам, і водіям? (світлофор)

4. Що означає зебра? (пішохідний перехід)

5. На яке світло світлофора потрібно переходити вулицю? (зелене)

6. Перш ніж перейти вулицю, потрібно дивитися куди? (ліворуч)

7. Що означає для пішохода червоне світло світлофора? (зупинися)

8. Як правильно обходити автобус? (ззаду)

БЛОК «ІСТОРИЧНИЙ»

1. Назвіть імена засновників Києва. (Кий, Щек, Хорив, Либідь)

2. Як називають на Україні вишиті сорочки? (вишиванки)

3. Чим в Україні традиційно прикривали хліб? (рушником)

4. Яку страву називають «королем української кухні»? (борщ)

5. Коли співають щедрівки? (на Старий Новий рік)

6. Як називають розмальоване яйце? (писанка)

ЗАВДАННЯ КОЛЕКТИВНЕ

«Закінчи фразу»

1. Царівна… (жаба)

2. Лікар… (Айболить)

3. Кощій… (Безсмертний)

4. Іван… (царевич)

5. Муха-… (Цокотуха)

6. Коза-… (Дереза)

7. Мишка - … (Шкряботушка)

8. Гуси … (лебеді)

9. Курочка … (Ряба)

10. Крокодил … (Гена)

- Отже, підбиваємо підсумки.

( Учасники отримують грамоти)

 

docx
Додано
23 березня 2022
Переглядів
911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку