Це завдання-гра, яка допоможе учням послідовно викладати свої думки в усній формі. Вона полягає в тому, щоб створити розповідь за ключовими словами.
Завдання представлено у формі таблиці.
Учень підкидає гральний кубик тричі та таким чином визначає, за якими трьома випадковими словами йому потрібно скласти історію. Завдання допоможе збагатити словниковий запас, розвинути уяву та фантазію.
Розроблено для учнів 5 класу. Для використання на уроках світової літератури, зокрема підсумкових.
Гра «Склади історію»
Лебедюк Ірина Володимирівна,
вчитель світової літератури
Склади історію
Це завдання-гра, яка допоможе учням послідовно викладати свої думки в усній формі. Вона полягає в тому, щоб створити розповідь за ключовими словами.
Завдання представлено у формі таблиці, що містить: три базові питання для побудови сюжету («Хто?», «Де?», «Що робив/робила?»), шість ключових слів або словосполучень, що відповідають на кожне з питань, а також числові значення граней кубика, що зумовлюють вибір того чи іншого слова.
Учень підкидає гральний кубик тричі та таким чином визначає, за якими трьома випадковими словами йому потрібно розказати історію. Завдання допоможе збагатити словниковий запас, розвинути уяву та фантазію.
Розроблено для учнів 5 класу. Для використання на уроках світової літератури, зокрема підсумкових.
Склади історію
Підкинь кубик тричі та розкажи історію за ключовими словами.
Значення |
Хто? |
Де? |
Що робив(ла)? |
|
Малян |
Маєток |
Малювати |
|
Том Сойєр |
Вулиця |
Фарбувати паркан |
|
Полліанна |
Дім місіс Сноу |
Веселити |
|
Лобо |
Долина |
Спостерігати |
|
Аліса |
Галявина |
Спати |
|
Соловей |
Палац |
Співати |