Гра "Веселі та розумні рухи"

Про матеріал
Гра "Веселі та розумні рухи" Мета: - вивчити, або перевірити знання учнів про голосні та приголосні звуки; - вчити розрізняти їх на слух; - розвиваємо рухливість, впевненість в своїх знаннях. Особливість гри. Діти за допомогою рук утворюють звуки. Хід гри Пояснення. Звуки бувають голосними і приголосними. Голосні можна співати, а на письмі позначаємо кружечком. Приголосні не співаються, позначаються рискою. М'які приголосні позначаються двома рисками. Наприклад. Вчитель називає будь-який голосний звук. Діти піднімають дві руки вгору і над головою утворюють коло, що дає можливість вчителю бачити, чи розуміє дитина відповідний звук. Якщо вчитель називає приголосний звук, дитина піднімає одну руку згинаючи її в лікті на рівні грудей, таким чином утворюється риска, яка говорить про те, що цей звук є твердим приголосним. Якщо вчитель називає м'який приголосний . Дитина піднімає дві руки, згинаючи їх в ліктях перед собою , таким чином утворюється дві риски, які говорять про м'який приголосний звук. Ця гра, дає можливість вчителю відразу бачити, хто розуміє матеріал, а з ким потрібно ще попрацювати. Гру можна проводити, як при очному, так і при дистанційному навчанні. Успіхів Вам!
Перегляд файлу

Гра "Веселі та розумні рухи"

Мета: - вивчити, або перевірити знання учнів про голосні та приголосні звуки;

            - вчити розрізняти їх на слух;

            - розвиваємо рухливість, впевненість в своїх знаннях.

 

Особливість гри. Діти за допомогою  рук  утворюють звуки.

Хід гри

Пояснення. Звуки бувають голосними і приголосними. Голосні можна співати, а на письмі позначаємо кружечком. Приголосні не співаються, позначаються рискою. М'які приголосні позначаються двома рисками.

Наприклад. Вчитель називає будь-який голосний звук. Діти піднімають дві руки вгору і над головою утворюють коло, що дає можливість вчителю бачити, чи розуміє дитина відповідний звук. Якщо вчитель називає приголосний звук, дитина піднімає одну руку згинаючи її в лікті на рівні грудей, таким чином утворюється риска, яка говорить про те, що цей звук є твердим приголосним.

Якщо вчитель називає м'який приголосний . Дитина піднімає дві руки, згинаючи їх в ліктях перед собою , таким чином утворюється дві риски, які говорять про м'який приголосний звук.

 

Ця гра, дає можливість вчителю відразу бачити, хто розуміє матеріал, а з ким потрібно ще попрацювати.

Гру можна проводити,  як при очному, так і при дистанційному навчанні.

Успіхів Вам!

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
22 січня 2023
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку