Гра "Я люблю математику"

Про матеріал
Матеріал можна використовувати для проведення тижня математики, а також як підсумковий урок.
Перегляд файлу

Гра для учнів 8 класу

«Я ЛЮБЛЮ МАТЕМАТИКУ»

Мета гри:  розкрити практичне застосування знань з  математики у житті людини; мотивувати учнів до вивчення математики й інших наук в освітньому закладі; формувати навики роботи у команді; виховувати наполегливість, відповідальність.  

  

І. РОЗМИНКА

Бліц-опитування (1 б)

І команда

1.     252

2.     У прямокутному трикутнику найбільша сторона … (гіпотенуза)

3.     Як називають відношення прилеглої сторони до гіпотенузи у прямокутному трикутнику ?

4.     Назвіть правильний чотирикутник.    

5.     Скільки см в 1 км?     

6.     Скільки градусів кут у рівностороннього трикутника?   

7.     Що є графіком функції У = Х2 ?        

8.     Скільки чвертей у прямокутній системі координат?     

ІІ команда

1.     (- 10)3

2.     Як записати дріб 0,5 звичайним дробом?      

3.     Якої геометричної фігури кабінет математики?      

4.     Діаметр круга 8 см, який радіус у даного круга?         

5.     Як називається відношення протилежного катета до гіпотенузи?     

6.     Назвіть параметри єгипетського трикутника?      

7.     Скільки градусів має половина круга?      

8.     Скільки нулів в одного трильйона?      

   

ІІ. ЧИСЛА З РИМУ   (1 б.)

На дошці з’являтимуться числа римської нумерації. Треба записати ці числа арабськими цифрами.

xxIv   -  24 xL –  40 cc –  200 cLx –  160 cDx –  410 DCCC –  800

MC –  1100

MMI –  2001

MMXXIV -  2024

MMXXXIX –  2039

MCМXCVIII -   1998

MMXCIX -     2099

 

ІІІ.  Обчислити периметр та площі даних фігур.

image    

І команда 

           

image    

ІІ команда

 

IV.   Фізкультхвилинка   

Скласти спагеті у пластикову пляшку. Яка команда швидше впоралася й менша розгубила соломинок – виграє 1 бал.

V.      ХІМІЯ ТА МАТЕМАТИКА

Неможливо уявити хімію, фізику, біологію без математики.

Так, щоб скласти хімічну формулу будь-якої речовини, треба застосувати знання з теми «Кратні числа. Дільники»

Утворити хімічні речовини із поданих елементів. Роздруковані картки  із символами хімічних елементів. 

І команда – CO2, CH4,, HCl.

ІІ команда – Н2О, NaCl,  NH3

VІ. МАТЕМАТИКА ДЛЯ ЖИТТЯ

Задача «У піцерії»

Якого розміру замовити піцу вигідніше: дві діаметром 30 см й за ціною 200 грн кожна чи одну діаметром 45 см за ціною 400 грн?

Задача «Торф»

Торф, що є корисною копалиною, утворюється з відмерлих сфагнових мохів, за 10 років утворюється 1 см цієї речовини. За скільки років утворився шар торфу завтовшки 5 м?   (5000 р)

VII.     ЩО У ЯЩИКУ?

Капітани команд зазирають у ящик й описують те, що побачили, не використовуючи стоп-слова. І команда

ЦИЛІНДР 

Стоп-слова: циліндр, труба.

ІІ команда

МАСШТАБ 

Стоп-слова: карта, мапа, масштаб.

VIII.  ПІДСУМОК

Підведення підсумків. Визначення переможців.

Рефлексія

Чи сподобалася вам гра? Що нового ви дізналися для себе? 

Якого висновку ви дійшли?

  

 

pdf
Додано
3 березня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку