Гра як організаційний момент на уроці англійської мови

Про матеріал
Гра як організаційний момент на уроці англійської мови. Приклади ранкових зустрічей на уроках англійської мови у молодшій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гра як організаційний момент на уроці англійської мови

Номер слайду 2

Вчитель — це перш за все наставник, товариш та порадник для дітей. У сучасному сповненому стресів світі важливо відстежувати настрій дітей та вчасно вживати необхідних заходів, якщо комусь із них знадобиться допомога. Водночас таке неформальне спілкування не повинно забирати надто багато часу, і найкраще його поєднувати з організаційним моментом уроку, щоб водночас оцінити ситуацію в класі, «зарядити» учнів та налаштувати їх на плідну працю.

Номер слайду 3

наступні види роботи допоможуть вчителю розворушити дітей в холодний похмурий день, коли всі здаються млявими та сонними:

Номер слайду 4

Запропонуйте дітям сісти в коло. Дайте одному з них клубок ниток і попросіть, узявшись за кінець нитки, кинути клубок комусь із товаришів. Нитка має бути щільно намотана, щоб клубок не розпався в польоті! Діти, один із яких кинув іншому клубок, вітаються та коротко розмовляють: цікавляться в одне одного як справи, роблять компліменти тощо. Учень, що піймав клубок, також береться за нитку та кидає клубок далі. Поясніть дітям, що вони мають «сплести павутинку», тож не варто передавати клубок тому, хто сидить поряд. Коли всі учні тримаються за нитку, клубок має опинитися у вчителя. А тепер час розплітати павутинку! Тут є два варіанти. У першому варіанті учень, який першим отримав клубок, іде до того, кому його передав, віддає тому кінчик нитки та займає його місце, а другий учень іде на місце того, кому він передав клубок. Краще дати дітям основу, на яку вони можуть намотувати нитку, бо наприкінці вона стане надто довгою та може легко заплутатись. У кінці гри таким чином усі діти поміняються місцями. В другому варіанті учні просто змотують клубок назад, передаючи його у зворотному напрямку — тому, від кого його отримали. Цей варіант менш цікавий, але краще підходить для роботи з дітьми, що легко збуджуються. Павутинка

Номер слайду 5

Сподіваємося, що діти у вашому класі й так уже дружать між собою. А ця гра просто допоможе їм краще взнати одне одного. Особливо цікавою вона може виявитись на початку навчального року — адже за канікули в кожного з учнів трапилося багато нового й цікавого, про що ще не знають однокласники. Вчитель пропонує учням: «Знайди друга, який…» — замість трьох крапок можна вставити будь-яке слово. Ви можете написати ці завдання на картках та випадковим чином роздати дітям, або (якщо ви вже знайомі з цим класом) видати картки таким чином, щоб кожен знайшов товариша з близькими інтересами. Якщо у вас є на це час — нехай наприкінці кожен з дітей розповість іншим, кого «знайшов» та що нового про нього дізнався. Завдання на картках можуть бути, наприклад, такими:• Знайди друга, який має таку ж хатню тваринку, що й ти• Знайди друга, якому подобається той самий вид спорту, що й тобі• Знайди друга, який любить те саме морозиво, що й ти Знайди друга

Номер слайду 6

Сніжки Нехай кожен напише своє ім’я на аркуші паперу та зімне папір, формуючи «сніжку». Іще можете запропонувати написати на аркуші якийсь цікавий факт, приємне побажання, передбачення на день тощо — можете навіть заздалегідь задати це як домашнє завдання. І коли сніжки готові — давайте команду починати бій! Перед початком варто встановити певні правила, щоб уникнути некерованого безладу. Наприклад, запропонуйте учням стояти на місці під час гри, або рухатися лише в певних межах чи по лінії. Також можна кожному вказати точку, на якій має весь час стояти одна нога — а іншу ногу можна переставляти як завгодно. Дітей можна вишикувати «стінка на стінку» або рівномірно розставити по класу. При цьому вам доведеться подавати гравцям сніжки, що відкотилися надто далеко. Також попередьте, що за командою «Стоп» усі мають не просто зупинитися, а завмерти на місці. А той, хто порушить будь-які з цих правил — програв! Дайте дітям достатньо часу, щоб повеселитися, але якщо відчуваєте, що вони стають некерованими — достатньо буде й 30 секунд. Після команди «Стоп» і закінчення гри кожна дитина бере найближчу до себе сніжку, розгортає її та підходить до товариша, чиє ім’я на ній написано, щоб привітатися та побажати гарного дня.  

Номер слайду 7

Невидимка На аркушах А-4 заздалегідь напишіть імена учнів клеєм-олівцем, роздайте аркуші дітям (пильнуйте, щоб аркуші не торкалися одне одного та клей не розмазався!). Запропонуйте посипати їх кольоровим порошком, а потім обтрусити. Пам’ятайте, що багатьом дітям може знадобитися ваша допомога з цим завданням, тож виділіть на нього вдосталь часу. Потім нехай кожен знайде серед товаришів того, чиє ім’я з’явилося на «чарівному аркуші». Для дітей, що вже знайомі між собою (та яких досить добре знаєте ви!), можете змінити цю гру, пишучи на аркушах улюблені фільми дітей, їхніх хатніх тварин, хобі тощо.

Номер слайду 8

Автопортрет Кожен із учнів малює на аркуші паперу предмет (або кілька предметів), що його характеризують. Діти сідають у коло, тримаючи перед собою малюнки. Далі можете запропонувати кожному з них розповісти про себе, пояснюючи, що він зобразив на «автопортреті». У більш складному варіанті гри інші діти намагаються зрозуміти, який сенс закладено в малюнок, а «художник» підтверджує чи заперечує їхні здогадки. В цю гру можна також грати і з дітьми, що добре знайомі між собою. Тоді тема малюнку може бути більш вузькою — «Як я провів вихідні», «Моя улюблена страва» тощо.

Номер слайду 9

Поділися настроєм Один із учнів усміхається, потім рукою «знімає» посмішку з обличчя, та «простягає» її товаришеві. Той «бере» усмішку в руку, на «надягає» собі на обличчя, а потім «повертає» чи «передає» наступній дитині. До цього прийому також можна вдатися, якщо хтось із учнів явно засмучений та потребує підтримки. Також за різних обставин можна таким чином «ділитися» та «обмінюватися» різноманітними емоціями. 

Номер слайду 10

Компліменти Є багато різновидів цієї активності, але в основі завжди має лежати одне — діти знаходять щось хороше в товаришах, і хвалять їх за це. Компліменти можна «передавати» за ланцюжком у тому порядку, в якому учні сидять у класі, дозволяти дітям самим обрати, кого вони хочуть похвалити, або навіть визначати пари для взаємних компліментів жеребкуванням.

Номер слайду 11

Також варто поєднати приємне з корисним, та за допомогою гри почати повторювати з учнями навчальний матеріал. У цьому можуть допомогти наступні види роботи:

Номер слайду 12

У кого відповідь? Підготуйте картки, на половині з них напишіть завдання за темою, яку зараз проходите, а на іншій половині — відповіді на них. Це можуть бути не лише запитання, але й, наприклад, речення з пропущеними словами тощо. Перемішайте картки. Нехай кожен з учнів витягне одну картку, та знайде товариша, з яким у нього збігатимуться запитання та відповідь на картках. Якщо гратимете в цю гру час від часу протягом навчального року — це допоможе дітям відстежувати власний прогрес із англійської мови, адже запитання поступово ставатимуть усе складнішими.

Номер слайду 13

Абетка Підготуйте картки з літерами, поділіть учнів на команди та запропонуйте кожній команді витягти певну кількість літер. Потім оголосіть тему гри. Кожна команда має за певний час записати якнайбільше слів, пов’язаних із цією темою, що починаються з отриманих командою літер, та віддати вам аркуші зі словами. Потім починається найцікавіше — команди отримують по одному балу за кожне слово, зв'язок якого із заданою темою вони зможуть пояснити. Тобто діти з гарно розвиненою фантазією можуть писати практично будь-які слова. Але не варто зараховувати надто вже «притягнуті за вуха» пояснення! Якщо бажаєте приділити грі більше часу — можна замість кількох літер запропонувати учням підібрати по одному слову на кожну букву алфавіту.

Номер слайду 14

Не квапся з відповіддю Запропонуйте учням повторити тему, яку проходите, й заодно розвинути пам'ять. Поставте перше запитання. Не чекаючи на відповідь, поставте друге запитання. Тепер викличте учня, який має відповісти на перше запитання. Поставте третє запитання, і викличте учня, що має відповісти на друге запитання. Тут важливо не ставити надто складних питань, а викликати дітей потрібно у хаотичному порядку — адже якщо будете запитувати їх «ланцюжком», то кожен звертатиме увагу лише на те запитання, на яке має відповісти.

Номер слайду 15

«З іншої опери» Пам’ятаєте з дитинства гру «Їстівне-неїстівне»? Можна обрати будь-яку тему й за таким само принципом запропонувати дітям ловити м’яч, лише якщо назване вами слово стосується певної категорії Якщо слів у певній категорії замало для гри, можна змінити кілька категорій — так буде навіть цікавіше!

Номер слайду 16

Джерела Інформації: http://journal.osnova.com.ua/article/78144-%D0%9 F%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83%3 A_%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D1%96_%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B8_%D0%B4%D0%BB%D1%8 F_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BF%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8 F_%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%8 E https://www.thoughtco.com/morning-meeting-greetings-ideas-4155217 https://learn-grow-blossom.com/105-morning-meeting-sharing-ideas/

pptx
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
НУШ
Додано
18 квітня 2023
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку