Гра " Зоряна година. Від мрії - до професії"

Про матеріал
Мета: Інформаційно ознайомити дітей з професіями. - Надихнути дітей на роздуми про свою майбутню професію. - Розвивати спостережливість, кмітливість. - Виховувати у дітей повагу до праці людей інших професій. Формування ключових компетентностей: 1. інформаційної 2. уміння вчитися 3.комунікативної 4.соціальної Форма проведення: гра
Перегляд файлу

Тема: «Від мрії – до професії»

Гра «Зоряна година»

1 - клас

 

Мета: Інформаційно ознайомити дітей з професіями.

  • Надихнути дітей на роздуми про свою майбутню професію.
  • Розвивати спостережливість, кмітливість.
  • Виховувати у дітей повагу до праці людей інших професій.

 

Формування ключових компетентностей:

1. інформаційної

2. уміння вчитися

3.комунікативної

4.соціальної

 

Форма проведення: гра

 

Хід заняття

 

І. Організація класу. Емоційне налаштування.

 

Любі діти, добрий час!

Зичу праці і розваг.

А ще, друзі, Вам бажаю

Сил, натхнення на весь день.

 

ІІ. Ознайомлення з правилами гри.

  • Сьогодні гратимемо в гру «Зоряна година». Ви матимете змогу продемонструвати свої знання, уміння, навички, ерудицію, кмітливість.

Уважно послухайте правила гри.

  1. Гра складається з 4 турів.
  2. Вирішальний конкурс капітанів.
  3. За сигналом вчителя слід піднімати сигнальну картку.
  4. За кожну правильну відповідь -1б., після кожного туру бали підраховуються і команда яка більше набрала балів отримує зірку.

 

ІІІ. Гра «Зоряна година»

  1. Розподіл команд «Розумники», «Кмітливчики», «Мрійники» (діти стоять півколом вчитель по черзі називає назви, кому що випало той сідає за стіл з його назвою).
  2. Слово ведучого (учитель)
  • У світі є багато професій. А яку з них обрати? Для того, щоб діти змогли відповісти на це питання, вони з малечку повинні володіти інформацією про професію. Бажано побачити наочно, як працюють люди цієї спеціальності.

Саме тому ми сьогодні  говоримо про професії. Щоб здійснити свої дитячі мрії про гарну, потрібну людям професію, кожен  із вас опановує необхідні знання і навички в школі.

  1. Асоціативний кущ (представники команди на дошці складають «кущ»)

 

І ТУР

1. Розгадування ребусів. (Пояснення учителя 40А СОРОКА)

Столяр, сторож, рибалка.

(Якщо команда не впоралась інша може заробити бал)

 

 

2. Відгадування загадок. (відеоролик кожна команда 1б.)

 

 3. Конкурс відновіть прислів’я. (по 1б.)

  • Труд, все, і, вміння, перетруть. (Вміння і труд все перетруть.)
  • Вернуть, руки, гори, роботящі.(Роботящі руки вернуть гори.)
  • Не, хвались, трудись, силою, краще(Не силою хвались, краще - трудись.) 

 

(Завершився тур, підраховуємо бали, роздаються зірочки.)

 

ІІ тур

1.Конкурс «Допитлива ворона»

  • Допитлива ворона заглядала в книжку і залишила в деяких словах своє «кар». Відгадайте ці слова.

Той хто лікує людей-…кар (лікар)

Фахівець який працює на токарному станку-…кар (токар)

Той, хто знає багато казок-…кар (казкар)

Фахівець, який працює в друкарні-…кар (друкар)

Той, хто працює в аптеці-…кар (аптекар)

Той, хто працює в бібліотеці-…кар (бібліотекар)

 

2. Розгадування чайнвордів

1 Команда

Будує будинки ….Літає в космос…Водить трактор…Ловить рибу…

2 Команда

Смілива людина, яка бореться з вогнем….Той хто смачно готує…Грає у кіно…Той, хто водить машину….

3 Команда

Головний на кораблі…Вчить дітей….Той, хто ловить правопорушників….Робить гарні зачіски людям…

 

(Підсумки туру)

 

ІІІ тур

 

  1. Конкурс «Підкажи словечко»

Команду представляє 3 учнів. Вони отримують картки з назвою професії. Кожен із них називає ще одне поняття - слово, що на його думку, тісно пов’язане із запропонованим і допоможе  відгадати, що написано на картці.

1 команда.

Лікар – одужує, таблетки,пацієнт.

Бібліотекар – книжки, шафа,читання.

Кравець – ножиці, нитки, голка.

 

2 команда

Поліцейський – злочин, розслідування, арешт…

Водій – автомобіль, вантаж, колесо…

Художник – фарби, малювання, олівець…

 

3 команда

Рибалка – риба, гачок, вудочка….

Продавець – товар, покупець, гроші…

Пожежник – вогонь, сирена, вода

 

  1. Конкурс «Відгадай професію за дією»

1 команда: перукар, музикант.

2 команда:двірник, тренер.

3 команда:водій, кухар.

 

(Підведення підсумків туру.)

 

ІV тур

1.Конкурс капітанів

1.Задача

На дні народжені 12 гостей випили 12 літрів соку. Скільки потрібно приготувати соку, якщо на свято запрошені 20 гостей?

 

2.Задача

Яйце вариться 5 хвилин. Скільки треба часу, щоб зварити 2 яйця для улюбленого салату?

 

3.Задача

Електричний самовар закипає за 15 хвилин. Кип’ятити воду в ньому почали о 5 годині. Коли можна запрошувати гостей? (О котрій?)

 

(Підведення підсумків.)

 

ІV Малювання «Від мрії – до професії»

(Діти виконують творчу роботу, малюють яку професію хочуть обрати в майбутньому)

 

V Підсумок гри, нагородження.

- Діти, про які професії Ви сьогодні дізналися?

- Які професії ви спробували опанувати на практиці?

- Що потрібно для того ,щоб стати спеціалістом в обраній професії?

Оголошення переможців.

Спитай у тата і у мами, 
Які професії у них. 
Професій різних є чимало, 
Сповна їх вистачить на всіх!

Та є одна поміж професій, 
Якої вчаться у житті. 
Вона для кожного найперша, 
Якої вчитимешся й ти!

Учитель, лікар та геолог, 
Письменник, слюсар чи кресляр –
Всі називають головною
Одну професію – школяр!

Бо всім відомо, що без школи, 
Без знань, що мусиш там набуть, 
Не станеш у житті ніколи
Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

                                                                      Анатолій Костецький

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 березня 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку