Погоджено т.в.о. директора \Мазур В.В.\
План роботи вчителя Сербіної Анастасії Сергіївни під час призупинення освітнього процесу для відпрацювання тижневого навантаження
Дата |
К-ть годин |
Зміст виконаної роботи |
К-ть витраченого часу |
12.03 |
6 год |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4. Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу. 5. Коригування календарно - тематичного планування уроків. 6. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ
|
1 год
10 хв 2 год
2 год
30 хв
20 хв |
13.03 |
6 год |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4.Робота зі шкільною документацією. 5.Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. 6.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах. 7. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ |
1 год
10 хв 2 год
1 год 30 хв
1 год |
16.03 |
6 год |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах. 5. Перегляд вебінару на сайті На Урок «Дудлінг, як ефективний засіб розвитку креативності учнів» 6. Підбір відео-уроків для 1 класу
|
1 год
10 хв 2 год
30 хв
2 год
20 хв |
17.03 |
6 год |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4.Підбір відео-уроків для 2 класу 5.Підготовка дидактичних матеріалів з української мови, 1 клас 6. Перевірка завдань, які виконані дистанційно 7. Виготовлення кубика «Блума» для 1 класу |
1 год
10 хв 2 год
30 хв
1 год 1 год
20 хв |
18.03 |
6 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4. Перегляд вебінару на сайті EdEra «Домедична допомога»
|
1 год
10 хв 2 год
3 год 20 хв |
19.03 |
5 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання (Word Art). 5. Самоосвіта.Перегляд блогів вчителів НУШ. 6. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1 б класі
|
1 год
10 хв 2 год
1 год
1 год
20 хв |
20.03 |
6 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» 5. Перевірка завдань, які виконані дистанційно 6. Підбір відео-уроків для 1 класу з читання |
1 год
10 хв 2 год
2 год
1 год
20 хв |
30.03 |
5 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 5. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 6. Підбір навчального матеріалу для учнів 2 класу з української мови |
1 год
10 хв 2 год
1 год 30 хв
30 хв
20 хв |
31.03 |
5 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4. Перегляд літератури для вчителя ГПД 5.Перевірка завдань, які виконані дистанційно 6. Підбір текстів для списування 2 клас 7. Підбір дидактичного матеріалу з письма 1 клас |
1 год
10 хв 2 год
30 хв 1 год
30 хв 20 хв |
01.04 |
6 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової школи» 5. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах 6. Перевірка завдань, які виконані дистанційно 7. Підбір відео на уроки читання 2 клас
|
1 год
10 хв 2 год
1 год 30 хв
30 хв
1 год
20 хв |
02.04 |
6 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4. Підготовка клубних занять з ГПД 5.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» 6. Виготовлення дидактичних матеріалів до клубних занять
|
1 год
10 хв 2 год
1 год 2 год
20 хв |
03.04 |
5 год 30 хв |
1.Складання завдань для індивідуальної роботи з використанням дистанційних технологій 2.Розміщення завдань на veb-ресурсах 3.Надання індивідуальних консультацій учням та батькам 4. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. 5. Перевірка завдань, які виконані дистанційно 6. Підбір та упорядкування карток з української мови 2 клас з теми «Речення» 7. Підбір цікавих завдань для учнів 1 класу |
1 год
10 хв 2 год
30 хв
1 год
30 хв
20 хв |