Урок. Графічні об’єкти та їх властивості. Опрацювання подій у Python
|
|
Навчальний предмет: Інформатика
Клас:10
Автор: Куковська Тетяна Федорівна
Посада: Вчитель фізики та інформатики , Лиманський НВК «гімназія-ЗОШ і ступеня»
Програми: WORDART, PYTHON 3.9
Персональний сайт: https://sites.google.com/site/kursfizikidla1ta2kursivgkmg/olimpiada-z-informatiki/python
Тема уроку: Графічні об’єкти та їх властивості. Опрацювання подій у Python
Цілі:
Тип уроку: Урок закріплення знань, умінь і навичок
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, IDLE(Python).
Хід уроку:
І. Організаційна частина.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку.
Запропонувати учням самостійно визначити тему уроку за допомогою «Хмари слів»-це візуальне подання списку ключових слів. Ключові слова відповідають темі заняття.
https://wordart.com/96xyqi813h8i/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA
ІІІ. Повторення основних понять з теми:
IV.Повторення основних закономірностей, правил теми.
V.Виконання практичних завдань на повторення і закріплення основних умінь і навичок учнів.
Запропонувати учням виконати завдання по варіантам та рівням:
Створити програму для обчислення суми та добутку двох дійсних чисел
Створити програму для обчислення площі трикутника по двом сторонам та куту між ними
Створити програму для обчислення площі трикутника по двом сторонам та куту між ними та площі паралелограма з цими даними. Використовуємо кнопку Radiobutton .
Дати якісну оцінку роботи класу та окремих учнів. Обговорити варіанти та можливі варіанти відповідей.
1. Під час уроку я
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
VIII.Домашнє завдання.
Повторити п.8-8.6
Виконати завдання 2 для самостійного виконання на стор.130
Cписок використаної літератури:
Руденко В.// Інформатика 10-В. :Ранок,2019-С.110-124
https://wordart.com/96xyqi813h8i/урок
https://drive.google.com/file/d/10SAasJkOTdRFWg6c7dWjLMFiVwWNySUj/view