Графічні об’єкти та їх властивості. Опрацювання подій у Python

Про матеріал
Тема уроку: Графічні об’єкти та їх властивості. Опрацювання подій у Python Навчальний предмет: Інформатика Клас:10 Урок закріплення знань, умінь і навичок
Перегляд файлу

Урок. Графічні об’єкти та їх властивості. Опрацювання подій  у Python

 

 

Навчальний предмет: Інформатика

Клас:10

Автор: Куковська Тетяна Федорівна

Посада: Вчитель фізики та інформатики , Лиманський НВК «гімназія-ЗОШ і ступеня»

Програми: WORDART, PYTHON 3.9

Персональний сайт: https://sites.google.com/site/kursfizikidla1ta2kursivgkmg/olimpiada-z-informatiki/python

Тема уроку: Графічні об’єкти та їх властивості. Опрацювання подій у Python

Цілі:

  • навчальна: повторення і закріплення знань про графічні об’єкти та їх властивості; поглиблення знань та навичок опрацювання подій;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння роботи з графічними об’єктами, узагальнювати результати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

            Тип уроку:  Урок закріплення знань, умінь і навичок

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, IDLE(Python).

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку.

Запропонувати учням самостійно визначити тему уроку за допомогою «Хмари слів»-це візуальне подання списку ключових слів. Ключові слова відповідають темі заняття.

https://wordart.com/96xyqi813h8i/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA

ІІІ. Повторення основних понять з теми:

  1. Для чого призначений модуль Tkinter?
  2. Які основні об’єкти містить модуль tkinter?

  1. Яке призначення тектового поля?

  1. Яке призначення радіокнопки?

  1. Як створюються прапорці?

  1. Що в програмах називають подією?

 

IV.Повторення основних закономірностей, правил теми.

  1. Яке призначення має метод grid()?

  1. Якi події виникають при  клацанні кнопкою миші?

  1. Які ще події ви знаєте?

V.Виконання практичних завдань на повторення і закріплення основних умінь і навичок учнів.

Запропонувати учням виконати завдання по варіантам та рівням:

  1. Середній рівень:

Створити програму для обчислення суми та добутку двох дійсних чисел

  1. Достатній рівень:

Створити програму для обчислення площі трикутника по двом сторонам та куту між ними

  1. Високий рівень

Створити програму для обчислення площі трикутника по двом сторонам та куту між ними та площі паралелограма з цими даними. Використовуємо кнопку Radiobutton .

  1. Підсумок уроку.

Дати якісну оцінку роботи класу та окремих учнів. Обговорити варіанти та можливі варіанти відповідей.

  1. Рефлексія.

1. Під час уроку я

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

 

VIII.Домашнє завдання.

Повторити п.8-8.6

Виконати завдання 2 для самостійного виконання на стор.130

 

 

 

 

 

 

 

Cписок використаної літератури:

Руденко В.// Інформатика 10-В. :Ранок,2019-С.110-124

https://wordart.com/96xyqi813h8i/урок

https://drive.google.com/file/d/10SAasJkOTdRFWg6c7dWjLMFiVwWNySUj/view

 

 

 

 

docx
Додано
20 травня 2021
Переглядів
850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку