Графічні задачі " Електромагнітні явища"

Про матеріал
Роздатковий матеріал Графічні задачі з розділу "Електромагнітні явища" Матеріал на використання знань з магнетизму, правила правої руки для катушки з струмом, правила лівої долоні для сили Ампера,правила Ленца,
Перегляд файлу

 

         

 

Матеріали  підготувала

Головата Віра Йосипівна

Калинівська загальноосвітня школа №2-гімназія

 

 

Електромагнітні  явища.

Електромагнітна індукція. Правило Лєнца

9 клас

Графічні задачі

1.Описати  зміст  малюнка:

Розміщення провідника  відносно малюнка,  напрям  магнітного  поля, полярність  підключення джерела струму, полярність  соленоїда, напрям  сили Ампера та сили Лоренца. ,напрямок індукційного струму

                                                        2.Поставити  завдання  і виконати їх,  вказавши на  основні  правила і закономірності  орієнтації відносно малюнка ( правило  обхвату правої руки  для котушки, правило   обхвату правої руки для прямого  струму, правило лівої  долоні. ,правило правої долоні, правило Лєнца)

 

 

 

8DD24C73

418F31F9B8014F373676755D

F9C27881

 

Магнітні явища.

Магнітне поле прямого  струму.

Магнітне поле соленоїда.

Сила Ампера. Сила Лоренца.

9 клас

Графічні задачі

1.Описати  зміст  малюнка:

Розміщення провідника  відносно малюнка,  напрям  магнітного  поля, полярність  підключення джерела струму, полярність  соленоїда, напрям  сили Ампера та сили Лоренца.,

                                                        2.Поставити  завдання  і виконати їх,  вказавши на  основні  правила і закономірності  орієнтації відносно малюнка ( правило  обхвату правої руки  для котушки, правило   обхвату правої руки для прямого  струму, правило лівої  долоні.,правило правої долоні, )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                              

                                 

 

 

 

 

                                                                                                І

                                                                                                                                                                .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

                              

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

                                         

                                       

docx
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
До уроку
Розділ 3. Магнітне поле
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
1538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку