Графічний редактор Скретч

Про матеріал

Комп'ютерна графіка, види комп'ютерної графіки, середовище графічного редактора, інструменти середовища графічного редактора; поняття про алгоритм та його способи подання;послідовності роботи під час алгоритму

Перегляд файлу

«___»__________ 20___ року

Урок №27

Тема  Графічний редактор у середовищі програмування СКРЕТЧ

Мета. Формувати ключові компетентності:

  • вміння вчитися впродовж життя  – організовувати робоче місце, впорядковувати робочий стіл комп’ютера, розширити знання про навколишній світ;
  • соціальну компетентність – продуктивно співпрацювати в колективі,  самостійно та в парі; висловлювати власну думку, слухати і чути інших;
  • здоров’язбережувальну компетентність – знати правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики.
  • спілкування рідною мовою - грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку
  • компетентності у природничих науках і технологіях – уміння  розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі;

Формувати предметну ІКТ компетентність:

  • навчити   орієнтуватися в середовищі графічного редактора, обирати і використовувати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком,
  •  продовжувати формувати  поняття  про  алгоритм та його способи подання;
  • дотримуватися послідовності роботи  під  час алгоритму

Виховувати любов та бережне ставлення до птахів.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та наочність: мультимедійний проектор, ПК, роздатковий матеріал (графічний диктант)

Програмне забезпечення:,  програма  Scratch,  віртуальна дошка jamboard

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний та мотиваційний етап

Діти! У нас сьогодні ніби свято,

гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

І веселенько усміхніться.

А тепер тихенько поверніться,

один одному всміхніться,

На урок старання не забудьте взяти,

                       Сядьте всі рівненько, будем починати

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності

  • Погляньте на нашу віртуальну дошку. Сьогодні я хочу, щоб най урок приніс :

У - успіх, удачу, усмішки;

Р – радість від роботи;

О – обдарованість, обдуманість,

К – користь, кмітливість

 

Візьмемо з собою посмішку, уважність, гарний настрій, а  у кого ще залишилося трішки поганого настрою, незадоволення, сподіваюсь краще це все відправити до корзини.

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Актуалізація  вивчених знань 

Згадаємо, як називається програмне середовище, де

Можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії,                                            мультфільми та багато іншого.

 

 

 

 

 

 

 

ІV.  Вивчення нового матеріалу

 

  1.                                                           2.

 

 

 

 

 

     3 .                                                         4.

                                                            

 

 

 

 

 

 

5.                                                                6.

 

 

 

 

 

 

7.                                                                  8.

 

 

 

 

 

 

 

 

9.                                 10.  

 

 

 

 

 

 

 

Розглянемо основні елементи графічного редактора СКРЕТЧ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку з інформатики для 4 класу по темі “Графічний редактор  Scratch” • Конспекти уроків Інформатика 4 клас

 

Розробка уроку з інформатики для 4 класу по темі “Графічний редактор  Scratch” • Конспекти уроків Інформатика 4 клас

 

 

Графічний редактор - Візуальне програмування Scratch 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Снимок.GIF 

                                              Його дзьобик – молоток,

                                      В лісі чути: “ток-ток-ток”.

                                    Він з кори комах виймає,

                                                      Про дерева щиро дбає.   Дятел

 


Жовтогруді пташенята

Просять хліба в двір їм дати.

На морозі мерзнуть щічки,

Прилетіли це …Синички

 

Біло-чорна скрекотуха

Забалакала нам вуха,

Бо новини непрості

Є у неї на хвості…

 Хто ж ця пташка білобока?    Здогадалися? - Сорока

 

Одягли собі пташки

Червоненькі фартушки.

Значить, сніг і холоди

Наближаються сюди.

Подивіться у дворі

В чорних шапках Снігурі

 

 

 

 

 

 

Вранці вийду я із хати,

Щоб пташок нагодувати,

Як матуся, вони ніжні,

Чорні, сірі, білосніжні,

Сиві, світло-голубі…

Це туркочуть…Голуби

 

По дворах стрибає,

Крихти збирає,

Ростом він маленький,

Сірий, чепурненький.

Справжній молодець!

Хто він? …Горобець

 

В нього лапи й дзьоб червоні,

Не годуй його з долоні.

Дуже гучно заґелґоче,

І тебе вщипнути схоче. Гусак)

 

 

 

 

 

 


 

 

Свої відповіді розмістіть на інтерактивній дошці Jambord

V. Робота за комп’ютером.

1. Послідовність  виконання малюнку пташки.

- Будова птахів (голова, тулуб, крила, лапи, шия)

2. Алгоритм побудови малюнка.

 

 

 

 

 

 

 

3 . Слухання співу пташок (хвилинка відпочинку)

4 . ТБ при роботі за комп’ютером

 

 

 

VІ. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

1. Які основні інструменти ми використовували для створення малюнка  в середовищі Скретч?

  1. Як можна допомогти птахам взимку?

 

  1.  Розмістіть свої роботи

 на дошці Jambord

 

 

  1. Домашнє завдання 

F:\2022-2023 ІІ семестр\Уроки 2022-2023 ІІ семестр\ІНФОРМАТИКА\5 КЛАС\Відкр. урок Граф ред. в Скретч\Малюнки\термомент 2.pngНамалюйте годівничку та покладіть

до неї те, чим можно підгодувати пташок взимку.

 

  1.   Самооцінювання

Оцініть свою роботу на уроці за допомогою термометра знань

 

 

 

 

 

F:\2022-2023 ІІ семестр\Уроки 2022-2023 ІІ семестр\ІНФОРМАТИКА\5 КЛАС\Відкр. урок Граф ред. в Скретч\Малюнки\термомент 2.pngДОДАТОК

 

Снимок.GIF 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Зоя Савченко
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку