Комп'ютерна графіка, види комп'ютерної графіки, середовище графічного редактора, інструменти середовища графічного редактора; поняття про алгоритм та його способи подання;послідовності роботи під час алгоритму
«___»__________ 20___ року
Урок №27
Тема Графічний редактор у середовищі програмування СКРЕТЧ
Мета. Формувати ключові компетентності:
Формувати предметну ІКТ компетентність:
Виховувати любов та бережне ставлення до птахів.
Тип уроку: комбінований
Обладнання та наочність: мультимедійний проектор, ПК, роздатковий матеріал (графічний диктант)
Програмне забезпечення:, програма Scratch, віртуальна дошка jamboard
Хід уроку
І. Організаційний та мотиваційний етап
Діти! У нас сьогодні ніби свято,
гостей зібралося багато.
Ану ж на них ви подивіться
І веселенько усміхніться.
А тепер тихенько поверніться,
один одному всміхніться,
На урок старання не забудьте взяти,
Сядьте всі рівненько, будем починати
ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності
У - успіх, удачу, усмішки;
Р – радість від роботи;
О – обдарованість, обдуманість,
К – користь, кмітливість
Візьмемо з собою посмішку, уважність, гарний настрій, а у кого ще залишилося трішки поганого настрою, незадоволення, сподіваюсь краще це все відправити до корзини.
ІІІ. Актуалізація вивчених знань
Згадаємо, як називається програмне середовище, де
Можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми та багато іншого.
ІV. Вивчення нового матеріалу
3 . 4.
5. 6.
7. 8.
9. 10.
Розглянемо основні елементи графічного редактора СКРЕТЧ
Його дзьобик – молоток,
В лісі чути: “ток-ток-ток”.
Він з кори комах виймає,
Про дерева щиро дбає. Дятел
Жовтогруді пташенята
Просять хліба в двір їм дати.
На морозі мерзнуть щічки,
Прилетіли це …Синички
Біло-чорна скрекотуха
Забалакала нам вуха,
Бо новини непрості
Є у неї на хвості…
Хто ж ця пташка білобока? Здогадалися? - Сорока
Одягли собі пташки
Червоненькі фартушки.
Значить, сніг і холоди
Наближаються сюди.
Подивіться у дворі
В чорних шапках …Снігурі
Вранці вийду я із хати,
Щоб пташок нагодувати,
Як матуся, вони ніжні,
Чорні, сірі, білосніжні,
Сиві, світло-голубі…
Це туркочуть…Голуби
По дворах стрибає,
Крихти збирає,
Ростом він маленький,
Сірий, чепурненький.
Справжній молодець!
Хто він? …Горобець
В нього лапи й дзьоб червоні,
Не годуй його з долоні.
Дуже гучно заґелґоче,
І тебе вщипнути схоче. Гусак)
Свої відповіді розмістіть на інтерактивній дошці Jambord
V. Робота за комп’ютером.
1. Послідовність виконання малюнку пташки.
- Будова птахів (голова, тулуб, крила, лапи, шия)
2. Алгоритм побудови малюнка.
3 . Слухання співу пташок (хвилинка відпочинку)
4 . ТБ при роботі за комп’ютером
VІ. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності
1. Які основні інструменти ми використовували для створення малюнка в середовищі Скретч?
на дошці Jambord
Намалюйте годівничку та покладіть
до неї те, чим можно підгодувати пташок взимку.
Оцініть свою роботу на уроці за допомогою термометра знань
ДОДАТОК