Виконання побудови графіка функції, заданої формулою «по точках»; відпрацьовування навички «читання» графіків функцій; проведення діагностики засвоєння матеріалу з теми «Функція. Графік функції» у вигляді тестування.
Урок
Алгебра7 клас
Тема уроку. Графік функції. Графічний спосіб задання функції. Розв’язування вправ.
Мета уроку:
Навчальна:формувати вміння виконувати побудову графіка функції, заданої формулою «по точках»; відпрацьовувати навички «читання» графіків функцій; провести діагностику засвоєння матеріалу з теми «Функція. Графік функції».
Розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння виконувати побудову та читання графіка функції, аналізувати, працювати у парі, групі.
Виховна: виховувати увагу, охайність у записах, культуру мовлення.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Вступне слово вчителя. Перевірка готовності учнів до уроку; місце уроку в темі, план роботи на уроці.
II. Перевірка домашнього завдання
Взаємоперевірка за зразком: учні, отримавши зразок правильною розв'язання вправ домашнього завдання, перевіряють роботу сусіда: простим олівцем підкреслюють помилки та виправляють їх. По виконанні перевірки — корекція: пояснення незрозумілою та причин помилок.
III. Формулювання мети й завдань уроку
Мотивація навчальної діяльності
Щоб учні усвідомили необхідність опанування навчальною матеріалу уроку (оволодіння вміннями будувати графік функції, заданої формулою, та відпрацювання навичок роботи з побудованим графіком функції) можна запропонувати задачу. Функцію задано формулою у=4 – х2, де-3 ≤х≤ 3. При яких значеннях х функція додатна? При яких значеннях х функція від'ємна? і т. ін.
Проблема (протиріччя), що виникає в ході розв'язування задачі (якщо був би графік — розв'язали б), спонукає учнів до усвідомлення того факту, що не достатньо вміти працювати із готовим графіком функції, треба навчитися використовувати здобуті в цій темі знання для того, щоб навчитися самим будувати графік функції.
IV. Актуалізація опорних знань
Повторити теоретичний матеріал за контрольними запитаннями до § 19 і 20.
Виконання усних вправ
1)у = 2х;2)у = 3х+4;3).
Знайдіть:
V. Закріплення знань учнів. Відпрацювання навичок
Виконання письмових вправ
За підручником О.С. Істер
№№ 748, 750, 753, 754, 756 (робота в парі)
Самостійна робота
№№ 758, 760 (а), 765
VII. Підсумки уроку
Тестове завдання
х = -2.
1) -11; 2) 5; 3) -3; 4) 11.
1) -5; 2) ; 3) ; 4) 5.
1) х ≠ -3; 2) х ≠ 3; 3) х ≠ 0; 4) х — будь-яке число.
1) М; N; D; 2) М; D; Е; 3) М; D; 4) М; N; D; Е.
1) А; 2) Б; 3) В; 4) Г.
|
|
|
|
А |
Б |
В |
І' |
VIII. Домашнє завдання
Повторити правила та властивості § 19, 20; №№ 749, 751, 755, 757.