Григір Тютюнник «Ласочка»

Про матеріал
Презентація, конспект уроку до теми Григір Тютюнник «Ласочка». Під час уроку діти занурюються до цікавої пригоди, на кожній зупинці їх чекають цікаві завдання.
Перегляд файлу

Тема. Григір Тютюнник «Ласочка»

Знати:

 про життєвий і творчий шлях Григора Тютюнника, про особливості жанру оповідання

Нормувати:

 вміння орієнтуватися в структурі твору за допомогою аналізу й порівняння, спостерігати за ставленням автора до зображених подій і героїв оповідання; тренувати навички виразного мовлення і читання;

Цінувати:

 любов до природи, повагу до менших наших друзів.

Хід уроку

1. Організаційний момент

Встаньте, діти, ви рівненько 

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Поверніться до гостей,

Привітайтесь: «Добрий день!»

Девіз нашого уроку: (слайд 1)

Не просто слухати, а чути,

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

Усі люди відрізняються одне від одного, кожен із нас унікальний, має свій колір очей і волосся, характер, настрій.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

         Уроки теж бувають різні. Мені б хотілось, щоб сьогодні ми з вами створили цікавий, змістовний творчий урок.  Щоб наша співпраця була пізнавальною і корисною, ми всі маємо працювати активно, старанно, дружно, наполегливо. Що уроку ми подорожуємо «Річкою читання». Сьогодні ми продовжуємо нашу мандрівку, під час якої нас чекають цікаві зупинки

2.Робота над удосконаленням виразності, правильності читання

Берег Д/З(Слайд2)

Гра «Чи вірите ви?» (Зачитати з тексту)

-Чи вірите ви, що твір «Літній ранок» написав Марко Вовчок?(Так)

-Чи вірите ви, що сумно(гарно) буває літнього ранку, коли сходить сонце?(Ні)Знайдіть в тексті.

-Чи вірите ви, що твір «Літній день» написала Леся Українка?(Ні)(Михайло Коцюбинський)

-Чи вірите ви, що блакитне небо дихало на землю теплом?(Так)Знайдіть в тексті.

-Чи вірите ви, що долиною повилась стежечка(річечка), наче хто кинув нову стрічку на зелену траву.

-Чи вірите ви, що людина вдихнувши запаху Євшану згадує дитинство, маму, її колискові пісні?(Так)

-Чи вірите ви, що квітка Євшан- це чарівна рослина?(так)

Наступна  зупинка

На березі «Мовних розминок»(Слайд3)

 Зараз ми проведемо՛ мовну розминку для розвитку навичок читання

Способом дощику

-Подивіться уважно, що за гриби намальовані на малюнку(лисички)

-Лисички, це пестливе слово, як сказати, що це доросла тварина(Лис)

 

 

Скоромовка(Слайд4)

  1. Активізація мовленнєвої діяльності та зорового сприймання тексту (Читання піраміди Лайзера )слайд5

-Не зводячи очей з сніжинки прочитати слова(читати рядами)

при       *       рода

де                  *               рева

лиси                            *                        ця

рибал                                   *                                    ка

кри                                               *                                             ниця

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Берег Героїні(слайд 6)

- Щоб зацікавити вас уроком пропоную переглянути відео.

1.Перегляд відео. https://ochepyatki.ru/view_video.php?viewkey=7023829 із сайта Очепятки.ру(слайд7)

 -Кому доводилося бувати на риболовлі?

-Чи траплялися з вами незвичайні пригоди?

- Ви напевно вже здогадалися, що героєм сьогоднішнього уроку буде лисичка(Мал.на дошці))

-А на яку букву починається слово лисичка(на букву ел)

-Сьогодні на уроці наш Ілля буде продовжувати писати букву ЕЛ(дати завдання)

2. Повідомлення про лисичку.

Учениця.(Виступ учениці, інформацію підготувала сама)

Берег Письменника(слайд 8)

 3. Гра «Шифрувальник»(слайд 9)

- Щоб дізнатися з творчістю якого письменника ми будемо знайомитися пропоную пройти лабіринт.

4. Біографія Г.Тютюнника.)Слайд 10

- Подивіться на портрет Г.Тютюнника. Що ви можете сказати про нього?

- Давайте послухаємо біографію, щоб дізнатися, чому у нього такий сумний погляд очей?

Розповідь двох учнів.(давала інформацію сама)

Григір Тютюнник народився на Полтавщині у селянській   родині. Доля приготувала Григору багато випробувань. Хлопець у 6 років залишився  без батька. Але усе своє життя письменник з теплотою і ніжністю згадував його. Потім настала війна і голод. Допомогли  у  житті йому дядько з своєю  дружиною.

Навчання здобув  у ремісничому училищі, куди Григір пішов тому, що  там давали, хоч поганеньку  одежину  і 700г  глевкого хліба в день. Саме цей хліб і допоміг йому вижити разом з мамою у страшний 1947 рік.  А потім Григора спіткала ще й тяжка хвороба – туберкулюз легенів. Всі випробування важким тягарем лягли на його знеболену душу.

Ще дитинства Григір ріс  хлопчиком, чутливим до природи. Ці душевні переживання і враження знайшли відбиток у його творах. З під пера виходять збірки для дітей «Ласочка», «Лісова сторожка», «Степова казка».

Прожив Г. Тютюнник, лише 49 років, але зумів залишити багато цікавих творів для дорослих і дітей.

5. Презентація книжок Г.Тютюнника.(слайд11)

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку.(слайд12

  • Тема нашого уроку Дружба рибалки з лисицею. Г. Тютюнник «Ласочка». Моральний характер вчинків героїв. Складання плану.

Фізкультхвилинка(слайд13)

IV. Опрацювання нової теми.

- Між якими людьми виникає дружба?

- Що найголовніше у дружбі?

Визначення за словником поняття дружба.

- Доберіть синоніми до слова друг. (Товариш, побратим, приятель)

Берег нових слів(14)

1. Читання складних слів.

підзолочений     туркотіли  скімлення   дзяволить вудочці  червонило куняв   облизнулося дрібушить  витанцьовує

-Назвіть прикметник. Від якого слова утворилося це слово?

-Назвіть іменник. Визначте відмінок іменника.

2. Робота в парах.(Перевірка на екрані)(слайд 15)

Встановіть значення слів.

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

Наступний берег Оповілання(слайд 16)

  1. Читання твору.
  1. Першу частину ви слідкуєте за текстом слухаючи аудіо https://www.youtube.com/watch?v=2OsyrN8CFYU(слайд 17)

Knowland

  1. Другу частину ви читаєте самостійно.
    Бібліотека ім. І. Багряного для дітей

- Послухайте як завдяки риболовлі потоваришували людина з твариною. (Вчитель починає, учні продовжують).

4. Фізхвилинка.

5.Короткий аналіз твору.

-З яким літературним жанром ми познайомилися?

- Хто головні герої оповідання?

-Яке захоплення було у Арсена?

-Для кого Арсен ловив рибу?

- Чому лисеня прибігло до Арсена?

- Чому Арсен назвав лисеня Ласочкою?

- Що означає слово ласувати?

Аналіз змісту з елементами вибіркового читання

- Прочитайте опис ранку. Які фарби і звуки сповіщали про його прихід?

- З ким і як зустрівся Арсен?

- Прочитайте, яким вперше побачив Арсен лисеня?

- Прочитайте слова, які описують рухи, звуки звірятка.

- Чи можна дії лисеняти розцінювати, як його розмову з дідом? Хто цю розмову передав? (Автор.)

- Чому рибалка назвав лисеня Ласточкою? Від якого слова утворилась ця кличка? (Ласочка – від ласувати, тобто їсти щось смачненьке.)

- Знайдіть і прочитайте, чого навчилося лисеня у Арсена.

- Прочитайте опис зими. Як Арсен упізнав Ласочку в дорослій лисиці.

Наступний берег Дружби(слайд 18)

7. Робота в групах.(слайд 19)

Берег Дружби

1. Група «     Художники    » Ілля

Розфарбувати лисичку

2. Група «Музиканти»

 Випишіть, які звуки автор описав в оповіданні.

3. Група «Психологи»

Порівняйте, якими були очі лисеняти, а якими стали очі в дорослої лисиці. Що змінилося, а що ні?

4. Група «Зоологи»

Випишіть, якими рухами і звуками Ласочка передавала, що хоче рибки.

5. Група « Літературознавці»

Пронумеруйте пункти плану.

_  Несподіваний гість.

_  Дружні відносини.

_  Ранок.

_  Ласоччина сім’я.

_  Довга зима.

Наступний Берег Героїв (слайд 20)

9. Характеристика героїв.

- Яким ви уявляєте Арсена? Яка в нього зовнішність? Який характер?

- Чи випадково автор дав своєму герою таке ім’я?

10. Етимологія імені.(Повідомляє учень)

Арсен – людина творча. Він дуже добрий, всім намагається допомогти. Любить тварин, підгодовує бездомних. Арсен товариський, але друзів обирає собі дуже обережно. Він не балакучий, любить більше слухати, а ніж говорити.

  • Якою була Ласочка?

Виберіть слова, які підходять до характеристики Арсена і характеристики Ласочки.(за слайдом 21)

Мудрий(а), привітний(а), розумний(а), щедрий(а), працьовитий(а), здібний(а), гостинний(а), не набридливий(а),

веселий(а), витриманий(а), турботливий(а).

      Арсен                                  Ласочка

мудрий                                 розумна

привітний                             працьовита

щедрий                                 здібна

гостинний                             не набридлива

веселий                                витримана

 

- Чи можемо ми сказати, що саме такі якості характеру допомогли їм потоваришувати?

- Чи хотіли б ви зустрітися з героями оповідання і послухати, що вони нам розкажуть про себе.

11. Зустріч з героями оповідання.(виступ учнів)

Арсен.

-Я люблю тварин, допомагаю їм, якщо у мене є можливість. Мені дуже запам’яталася пригода, коли я потоваришував з Ласочкою. Це було розумне, спритне, спостережливе лисеня. Воно добре піддавалося тренуванні. Ласочка навчилася ловити рибу і будила мене, коли я дрімав. Я з нею був привітним, лагідним тварина відчула мою приязнь до неї і ми подружилися.

Ласочка.

- Одного разу я була дуже голодна. Мені кілька днів не вдавалося нічого вполювати. Я відчула запах рибки і побігла на нього. Риба лежала у рибалки у човні, я жадібно  проскімлила і він кинув мені рибинку. М'ясо риби мені сподобалася і я  прибігла і наступного дня. Невдовзі я теж навчилася ловити рибу.   Мені було приємно, що я приношу людині користь, яка мене  не залишила в біді. В Арсена добре і чуйне серце, я відчувала, що він мене не образить і ми з ним потоваришували.

Берег Добутих Знань(слайд 22)

Самостійна робота

1. Вранці з нічного пасовиська поверталися:

а) кози;                 б) лисиці;                в) вепри.

2. На кручі Арсен побачив:

а) вепра;               б) лисицю;             в) лисеня.

3. Лисичка будила Арсена, коли:

а) хотіла їсти;          б) він засинав;        в) поплавок поринав у воду.

4. Кому Арсен ловив рибу?

а) лисичці;              б) собі;                 в) бабі та внукам.

5. У великої лисиці очі були:

а) хитрі;                  б) розумні;              в) веселі.

6. Поки лисеня їло рибу, Лисичка:

а) сиділа нерухомо;             б) бігала по березі;              в) просила ще.

 7. Від якого слова утворилася кличка лисеняти "Ласочка"?

      а)  від слова "ластити" (гладити);

    б)  від слова " ласувати" (їсти щось смачненьке).

8 .Яким ви собі уявляєте рибалку Арсена?

        а)  безтурботним;

        б)  спостережливим і терплячим;

        в)  балакучим.

9. Яку першу рибину зловила Ласочка?

   а) щуку;                 б) карася;                    в) окуня

10. Скільки разів виглядав Арсен Ласочку навесні ?

  а)    2;                б)  3;                  в) 4;                    г) 5; 

11. Біля якого дерева Арсен ловив рибу?

а) верби;

б) дуба;

в) липи.

12.До чого закликає автор Григір Тютюнник, коли описує  незвичайну дружбу людини і звіра?

                 а)  товаришувати з "братами нашими меншими";

                 б)  їздити на полювання;

                 в)  шанувати і оберігати природу.

 

 

V. Підсумок уроку.

- Що головне  в оповіданні риболовля чи дружба?

Закінчить речення(слайд 23)

-Я сьогодні прочитав(ла) …

-Твір за жанром …

-Автором оповідання є…

-Назва оповідання «Ласочка» тому, що …

-Я зрозумів(ла), що … (потрібно шанувати, оберігати природу, товаришувати з «братами нашими меншими» і це стане окрасою нашого життя. За добро нам заплатять любов’ю і вірністю. Добро і любов повинні йти із нами поруч протягом усього життя.)

VI. Домашнє завдання.

Переказувати оповідання за планом та придумати продовження оповідання.

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Не просто слухати, а чути,Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 2

Берег Д/З

Номер слайду 3

Берег Мовних розминок

Номер слайду 4

Номер слайду 5

вер * ба при * рода де * рева лиси * ця рибал * ка

Номер слайду 6

Берег Героїні

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Берег Письменника

Номер слайду 9

РІГИРГТЮТНЮИКН

Номер слайду 10

Номер слайду 11

1931-1980 рр. Григір Тютюнник

Номер слайду 12

Тема нашого уроку. Григір Тютюнник. Оповідання «Ласочка»

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Дрібушить -. принада для ловіння риби, наживка. Туркотіли припутні - витанцьовує, швидко перебирає лапами. Вепри з виводками - пискливо тихенько підвиває. Нажива - воркували лісові, дикі голуби Скімлення - дуже захотілося. Закортіло - протяжне, жалібне звучання. Дзяволить - дикі кабани зі своїми малятами.

Номер слайду 16

Берег оповідання

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Берег Дружби

Номер слайду 19

1. Група « Художники » Ілля. Розфарбувати лисичку2. Група «Музиканти» Випишіть, які звуки автор описав в оповіданні.3. Група «Психологи»Порівняйте, якими були очі лисеняти, а якими стали очі в дорослої лисиці. Що змінилося, а що ні? 4. Група «Зоологи»Випишіть, якими рухами і звуками Ласочка передавала, що хоче рибки.5. Група « Літературознавці»Пронумеруйте пункти плану._ Несподіваний гість._ Дружні відносини._ Ранок._ Ласоччина сім’я._ Довга зима.

Номер слайду 20

Берег Героїв

Номер слайду 21

Мудрий(а) щедрий(а)привітний(а) розумний(а)турботливий(а)працьовитий(а)здібний(а)гостинний(а)не набридливий(а)веселий(а)витриманий(а)

Номер слайду 22

Берег Добутих Знань

Номер слайду 23

-Я сьогодні прочитав(ла) …-Твір за жанром …-Автором оповідання є…-Назва оповідання «Ласочка» тому, що …-Я зрозумів(ла), що …

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Концерт «Играют 2-3 классы»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://img.lenagold.ru/k/kras/kras90.png в 2020 г | Деревянное искусство,  Палитра для красок, Детские рисунки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психология малых групп. Малые группы в социальной психологии :: SYL.ru

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Веб-квест "Кіровоградщина-рідна моя сторона": Літературознавці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зоология за пределами школьной программы: люблю учиться вместе с детьми! -  Новости - Мамин клуб

Перегляд файлу

Добро пожаловать в змеиное царство – остров Кейманда-Гранти в Бразилии |  Путешествия, приключения и туризм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали для створення лепбука "Повітря. Властивості повітря"

 

 

 

 

 

 

 

16 красивейших островов мира, Мальдивы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Марайа (остров, Тасмания) — Википедия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берег острова - Изображение Остров Фуругельма, Приморский край - Tripadvisor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Остров Змеиный | AutoTravel.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обои море, океан, берег, камни Джунгли у берега

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обои небо, горы, тучи, природа, зеленый, тропики, океан, ветер, отдых,  берег, размытость, Бали, Индонезия, утес, summer, nature картинки на  рабочий стол, раздел природа - скачать

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Йерские острова | lazur-bereg.comОстров Змеиный: фото

Перегляд файлу

підзолочений     туркотіли  скімлення   дзяволить вудочці  червонило куняв   облизнулося дрібушить  витанцьовує

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

Дрібушить -.                           принада для ловіння риби, наживка.

Туркотіли припутні -            витанцьовує, швидко перебирає лапами.

Вепри з виводками -                пискливо тихенько гавкає.

Нажива   -                                  воркували лісові, дикі голуби

Скімлення -                              дуже захотілося.

Закортіло -                                протяжне, жалібне звучання.

 Дзяволить -                              дикі кабани зі своїми малятами.

 

 

_  Несподіваний гість.

_  Дружні відносини.

_  Ранок.

_  Ласоччина сім’я.

_  Довга зима.

Самостійна робота                        ПІ___________________

1. Вранці з нічного пасовиська поверталися:

а) кози;                 б) лисиці;                в) вепри.

2. На кручі Арсен побачив:

а) вепра;               б) лисицю;             в) лисеня.

3. Лисичка будила Арсена, коли:

а) хотіла їсти;          б) він засинав;        в) поплавок поринав у воду.

4. Кому Арсен ловив рибу?

а) лисичці;              б) собі;                 в) бабі та внукам.

5. У великої лисиці очі були:

а) хитрі;                  б) розумні;              в) веселі.

6. Поки лисеня їло рибу, Лисичка:

а) сиділа нерухомо;             б) бігала по березі;              в) просила ще.

 7. Від якого слова утворилася кличка лисеняти "Ласочка"?

а)  від слова "ластити" (гладити);  б)  від слова " ласувати" (їсти щось смачненьке).

8 .Яким ви собі уявляєте рибалку Арсена?

  а)  безтурботним;   б)  спостережливим і терплячим;   в)  балакучим.

9. Яку першу рибину зловила Ласочка?

   а) щуку;                 б) карася;                    в) окуня

10. Скільки разів виглядав Арсен Ласочку навесні ?

  а)    2;                б)  3;                  в) 4;                    г) 5; 

11. Біля якого дерева Арсен ловив рибу?

а) верби;   б) дуба;   в) липи.

12.До чого закликає автор Григір Тютюнник, коли описує  незвичайну дружбу людини і звіра?

а)  товаришувати з "братами нашими меншими";  б)  їздити на полювання;

                 в)  шанувати і оберігати природу.

 

Самостійна робота                        ПІ___________________

1. Вранці з нічного пасовиська поверталися:

а) кози;                 б) лисиці;                в) вепри.

2. На кручі Арсен побачив:

а) вепра;               б) лисицю;             в) лисеня.

3. Лисичка будила Арсена, коли:

а) хотіла їсти;          б) він засинав;        в) поплавок поринав у воду.

4. Кому Арсен ловив рибу?

а) лисичці;              б) собі;                 в) бабі та внукам.

5. У великої лисиці очі були:

а) хитрі;                  б) розумні;              в) веселі.

6. Поки лисеня їло рибу, Лисичка:

а) сиділа нерухомо;             б) бігала по березі;              в) просила ще.

 7. Від якого слова утворилася кличка лисеняти "Ласочка"?

а)  від слова "ластити" (гладити);  б)  від слова " ласувати" (їсти щось смачненьке).

8 .Яким ви собі уявляєте рибалку Арсена?

  а)  безтурботним;   б)  спостережливим і терплячим;   в)  балакучим.

9. Яку першу рибину зловила Ласочка?

   а) щуку;                 б) карася;                    в) окуня

10. Скільки разів виглядав Арсен Ласочку навесні ?

  а)    2;                б)  3;                  в) 4;                    г) 5; 

11. Біля якого дерева Арсен ловив рибу?

а) верби;   б) дуба;   в) липи.

12.До чого закликає автор Григір Тютюнник, коли описує  незвичайну дружбу людини і звіра?

а)  товаришувати з "братами нашими меншими";  б)  їздити на полювання;

                 в)  шанувати і оберігати природу.

 

 

 

 

Детская картина по номерам "Радостная лисичка" MEX6417 Brushme купить -  отзывы, цена, бонусы в магазине игрушек Мамазинрыболов иллюстрация вектора. иллюстрации насчитывающей рыболов - 1913154Алгоритм решения лабиринта Лабиринт Алгоритм генерации лабиринта,  креативные шаблоны оформления коробок, разное, игра, угол png | PNGWing

zip
Додано
1 березня 2023
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку