ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
10 клас (70 год.)
Календарне планування уроків інтегрованого курсу «Громадянська освіта» для 10-х класів у 2019/2020 н.р.2 години на тиждень
Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту) Підручник для 10 кл. закладів загальної середньої освіти // І.Д. Васильків, В.М. Кравчук. – Тернопіль: 2018.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
При-ка |
||
РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ |
|||||
1 |
Соціальна ідентичність та її види |
|
§ 1, 2 |
||
|
|
|
§ 3 |
||
2
|
Соціалізація особистості |
||||
3 |
Роль сім΄ї та однолітків у процесі соціалізації. |
|
§ 4 |
||
4 |
Самореалізація людини |
|
§ 5 |
||
5 |
Соцільна мобільність |
|
§ 6 |
||
6 |
Практичне заняття «Чи може людина бути творцем свого життя, або як стати успішно людною» |
|
есе |
||
РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ |
|||||
7 |
Людська гідність і права людини |
|
§ 7 |
||
8 |
Еволюція прав людини |
|
§ 8 |
||
9 |
Людина і держава |
|
§9 |
||
10 |
Права дитини. Захист прав дитини. |
|
§ 10 |
||
11 |
Механізми захисту прав людини і прав дитини |
|
§ 11 |
||
12 |
Національні механізми захисту прав людини і прав дитини |
|
§ 12 |
||
13 |
Практичне заняття. «Компанія на захист прав людини в нашому місті (селі, школі)» |
|
|
||
14 |
Практичне заняття. « Європейський суд прав людини» |
|
|
||
15 |
Узагальнення |
|
|
||
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ |
|||||
16 |
Соціокультурна багатоманітність. |
|
§ 13.14 |
||
17 |
Ефективна комунікація |
|
§ 15 |
||
18 |
Стереотипи та упередження. Дискримінація. |
|
§ 16 |
||
19 |
Конфлікти. Від конфлікту до порозуміння |
|
§ 17 |
||
20 |
Практичне заняття « Розв΄язання конфлікті у нашій школі. Вчимося вирішувати пролему» |
|
|
||
РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ |
|||||
21 |
Демократія. |
|
§ 18 |
||
22 |
Вибори як атрибут демкратії |
|
§ 19 |
||
23 |
Роль політичних партій в розвитку демократії. |
|
§ 20 |
||
24 |
Громадянське суспільство |
|
§ 21 |
||
25 |
Громада Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів. |
|
§ 22 |
||
26 |
Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства. |
|
§ 23 |
||
27 |
Школа – простір демократії |
|
§ 24 |
||
28 |
Дитячі й молодіжні громадські об'єднання |
|
§ 25 |
||
29 |
Практичне заняття « Оранізація і проведення загальношкільного слухання щодо користування мобільного телефону» |
|
|
||
30 |
Узагальнення |
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|||||
РОЗДІЛ 6. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА |
|||||
31 |
Поняття мас-медіа(медіа). |
|
§ 26 |
||
32 |
Інформація |
|
§ 27 |
||
33 |
Свобода слова,етика, відповідльнісь |
|
§28 |
||
34 |
Медіа і демократія. |
|
§ 29 |
||
35 |
Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини. |
|
§ 30 |
||
36 |
Практичне заняття «Створюємо шкільні медіа» |
|
|
||
37 |
Маніпулятивний вплив медіа |
|
§ 31 |
||
38 |
Пропоганда в медіапросторі |
|
§31 |
||
39 |
Критичне сприймання мас-медія |
|
§ 32 |
||
40 |
Практичне заняття « Аналіз медіатексту» |
|
|
||
41 |
Комунікації в Інтернеті: переваги та ризики |
|
§ 33 |
||
42
|
Узагальнення |
|
|
||
РОЗДІЛ 5. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ |
|||||
43 |
Соціальні цілі економіки |
|
§ 34 |
||
44 |
Сталий розвиток |
|
§ 35 |
||
45 |
Ринкова економіка |
|
§ 36 |
||
46 |
Попит і пропозиція, ринкова ціна, конкуренція. |
|
§ 37 |
||
47 |
Дежава і ринок. |
|
§ 38 |
||
48 |
Економіка домогосподарства |
|
§ 39 |
||
49 |
Права споживачів |
|
§ |
||
50 |
Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження |
|
§ 40 |
||
51 |
Практичне заняття « Родинний бюджет» |
|
|
||
52 |
Підприємництво |
|
§ 41 |
||
53 |
Ринок праці. |
|
§ 42 |
||
54 |
Лобіювання. Корупція. Шляхи подолання корупції. |
|
§ 43 |
||
55 |
Практичне заняття «Як започаткувати власну справу» |
|
|
||
56 |
Практичне заняття «Аналіз попиту на ринку праці та складання резюме» |
|
|
||
57 |
Узагальнення |
|
|
||
РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ |
|||||
58
|
Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину. |
|
|
||
|
|
|
|||
59 |
Витоки та процес європейської інтеграції. |
|
|
||
60 |
Виклики сучасного світу |
|
|
||
61 |
Міжнародні відносини та міжнародне право |
|
|
||
62 |
Європейське і світове співробітництво. |
|
|
||
63 |
Становище України в Європі і світі |
|
|
||
64 |
Співпраця з міжнародними організаціями |
|
|
||
65 |
Європейський вибір України. |
|
|
||
66 |
Практичне заняття « Глобальні проблеми сучастності» |
|
|
||
67 |
Практичне заняття «Як волонтерство змінює світ» |
|
|
||
68 |
Узагальнення |
|
|
||
6970 |
Підсумковий урок |
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||