ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
10 клас
І семестр
2 години на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Кількість годин |
10-А |
10-Б |
Примітка |
Примітка |
Повторення |
РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ |
|||||||
Тема 1. Що таке ідентичність? |
|||||||
1 |
Соціальна ідентичність та її види |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
Самовизначення особистості |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 2. Соціалізація особистості |
|||||||
3 |
Соціалізація особистості |
1 |
|
|
|
|
|
4 |
Роль сім’ї та однолітків у процесі соціалізації |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 3. Самореалізація людини |
|||||||
5 |
Самореалізація людини |
1 |
|
|
|
|
|
6 |
Соціальна мобільність |
1 |
|
|
|
|
|
7 |
Практичне заняття № 1 «Чи може людина бути творцем власного життя, або як стати успішною людиною?» |
1 |
|
|
|
|
|
8 |
Узагальнення з розділу 1 |
1 |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ |
|||||||
Тема 1. Людська гідність і права людини |
|||||||
9 |
Людська гідність і права людини |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 2. Еволюція прав людини |
|||||||
10 |
Еволюція прав людини |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 3. Людина і держава |
|||||||
11 |
Людина і держава |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 4. Права дитини |
|||||||
12 |
Права дитини |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 5. Механізми захисту прав людини і прав дитини |
|||||||
13 |
Механізми захисту прав людини і прав дитини |
1 |
|
|
|
|
|
14 |
Практичне заняття № 2 «Європейський суд з прав людини» |
1 |
|
|
|
|
|
15 |
Національні механізми захисту прав людини і прав дитини |
1 |
|
|
|
|
|
16 |
Практичне заняття № 3 «Порушення прав людини та як забезпечити їхнє дотримання в Україні» |
1 |
|
|
|
|
|
17 |
Узагальнення з розділу 2 |
1 |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ |
|||||||
Тема 1. Соціокультурна багатоманітність |
|||||||
18 |
Суспільство. Соціальна структура |
1 |
|
|
|
|
|
19 |
Соціальні цінності. Різноманітність і рівність |
1 |
|
|
|
|
|
20 |
Практичне заняття № 4 «Чому різноманітність – це ресурс» |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 2. Ефективна комунікація |
|||||||
21 |
Ефективна комунікація |
1 |
|
|
|
|
|
22 |
Практичне заняття № 5 «Мистецтво спілкування» |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 3. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти |
|||||||
23 |
Стереотипи та упередження |
1 |
|
|
|
|
|
24 |
Практичне заняття № 6 «Подолання стереотипів» |
1 |
|
|
|
|
|
25 |
Дискримінація |
1 |
|
|
|
|
|
26 |
Конфлікти, їх подолання |
1 |
|
|
|
|
|
27 |
Практичне заняття № 7 «Розв’язання конфліктів у нашій школі» Вчимося вирішувати проблему (у класі, школі) |
1 |
|
|
|
|
|
28 |
Узагальнення з розділу 3 |
1 |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ |
|||||||
Тема 1. Демократична держава |
|||||||
29 |
Демократія в сучасному світі |
1 |
|
|
|
|
|
30 |
Вибори як атрибут демократії |
|
|
|
|
|
|
31 |
Практичне заняття № 8 «Вибори до органів місцевого самоврядування» |
|
|
|
|
|
|
32 |
Політичні партії та громадські організації |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Громадянське суспільство |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Громада |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Громадянська участь у житті суспільства |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Школа – простір демократії |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Дитячі й молодіжні громадські обєднання |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|