№ |
Клас |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
||
10-А |
10-Б |
10-В |
||||
РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ (8 годин) |
||||||
1. |
|
|
|
Що таке ідентичність? |
Прочитати тему 1, розділ 1. Виконати №1-4 (на 6б.) або №9 (на 12б.), с.8. |
|
2. |
|
|
|
Що означає бути громадянином України? |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
3. |
|
|
|
Самореалізація людини. |
Прочитати тему 2, розділ 1. Виконати №1-6 (на 6б.) або №11, с.11. |
|
4. |
|
|
|
Соціалізація особистості. |
Прочитати тему 3, розділ 1. Виконати №9, с.17. |
|
5. |
|
|
|
Ціннісні орієнтири – основа життєвого вибору. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
6. |
|
|
|
Практичне заняття №1. Як стати успішною людиною? |
Повторити розділ 1. |
|
7. |
|
|
|
Практичне заняття №2. Як ідентифікувати наше середовище? |
Повторити розділ 1. |
|
8. |
|
|
|
Узагальнення з теми. Тестування. |
|
|
РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ (11 годин) |
||||||
9. |
|
|
|
Людська гідність та права людини. |
Прочитати тему 1, розділ 2. Виконати №7, с.23. |
|
10. |
|
|
|
Історія прав людини. |
Прочитати тему 2, розділ 2. Виконати №1-4 (на 6 б.) або №7, с.29. |
|
11. |
|
|
|
Які права як люди ми маємо? |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
12. |
|
|
|
Людина і держава. |
Прочитати тему 3, розділ 2. Виконати №7, с.31. |
|
13. |
|
|
|
Хто відповідає за дотримання та забезпечення прав людини? |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
14. |
|
|
|
Права дитини. |
Прочитати тему 4, розділ 2. Виконати №1-6 (на 6 б.) або №10, с.36. |
|
15. |
|
|
|
Механізми захисту прав людини. |
Прочитати тему №5, розділ 2. Виконати №6, с.42. |
|
16. |
|
|
|
Як діти можуть захищати свої права? |
Вивчити конспект. Повторити розділ 2. |
|
17. |
|
|
|
Практичне заняття №3. Чи можна пожертвувати правами однієї людини для захисту прав багатьох. |
|
|
18. |
|
|
|
Практичне заняття №4. Як захистити свої права в Європейському суді з прав людини? |
Повторити розділ 2. |
|
19. |
|
|
|
Узагальнення з теми. Тестування та розгорнуті відповіді. |
|
|
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ (11 годин) |
||||||
20. |
|
|
|
Що таке суспільство та як воно виражає себе через культуру? |
Прочитати тему 1, розділ 3. Виконати №10, с.51. |
|
21. |
|
|
|
Стереотипи та дискримінація. |
Прочитати тему 3, пункти 1-2, розділ 3. Виконати №1-2, с.59. |
|
22. |
|
|
|
Толерантність та інклюзія. |
Прочитати тему 3, пункти 3-4, розділ 3. Виконати №10, с.59. |
|
23. |
|
|
|
Конфлікти у нашому житті. |
Прочитати тему 2, пункт 2, розділ 3. Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
24. |
|
|
|
Як подолати шлях від конфлікту до порозуміння? |
Прочитати тему 2, пункт 3, розділ 3. Вивчити конспект. Виконати №7, с.55. |
|
25. |
|
|
|
Сутність та особливості комунікації у житті людини. |
Прочитати тему 2, пункт 1, розділ 3. Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
26. |
|
|
|
Невербальна комунікація в соціокультурному просторі. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
27. |
|
|
|
Мистецтво спілкуватися. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
28. |
|
|
|
Практичне заняття №5. Перемовини і розв’язання конфліктів. |
|
|
29. |
|
|
|
Практичне заняття №6. Публічний виступ. |
Повторити розділ 3. |
|
30. |
|
|
|
Узагальнення з теми. Тестування. |
|
|
РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ (13 годин) |
||||||
31. |
|
|
|
Що таке демократія. |
Прочитати тему 1, пункти 1-2, розділ 4. Виконати завдання на картках. |
|
32. |
|
|
|
Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у суспільстві. |
Прочитати тему 1, пункти 3-6, розділ 4. Виконати завдання на картках. |
|
33. |
|
|
|
Політичні партії та громадські організації. |
Прочитати тему 1, пункти 7, розділ 4. Виконати №1-5, с.73. |
|
34. |
|
|
|
Громадянське суспільство. |
Прочитати тему 2, розділ 4. Виконати №1-4 (на 6б.) або №10, с.78. |
|
35. |
|
|
|
Громада. |
Прочитати тему 3, розділ 4. Виконати №7, с.82. |
|
36. |
|
|
|
Громадянська участь у житті суспільства. |
Прочитати тему 4, розділ 4. Виконати завдання на картках. |
|
37. |
|
|
|
Як громада реалізує та захищає свої законні права та інтереси. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
38. |
|
|
|
Як захищати власні інтереси. Адвокація. Лобізм. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
39. |
|
|
|
Школа – простір демократії. |
Прочитати тему 5, розділ 4. Виконати №8, с.88. |
|
40. |
|
|
|
Дитячі й молодіжні громадські об’єднання. |
Прочитати тему 6, розділ 4. Виконати №10, с.93. |
|
41. |
|
|
|
Практичне заняття №7. Як молодь може дослідити проблеми в житті громаді. |
Повторити розділ 4. |
|
42. |
|
|
|
Практичне заняття №8. Вибори до шкільного парламенту. |
Повторити розділ 4. |
|
43. |
|
|
|
Узагальнення знань з теми. Тестування. |
|
|
РОЗДІЛ 5. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА (13 годин) |
||||||
44. |
|
|
|
Що таке мас-медіа. |
Прочитати тему 1, розділ 5. Виконати №1-6 (на 6б.) або №7, с.102 |
|
45. |
|
|
|
Медіа і демократія. |
Прочитати тему 2, розділ 5. Виконати №11, с.109. |
|
46. |
|
|
|
Як медіа впливають на людину і суспільство. |
Прочитати тему 3, розділ 5. Виконати завдання на картках. |
|
47. |
|
|
|
Права і відповідальність медіа. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
48. |
|
|
|
Медіаринок і медіа власність. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
49. |
|
|
|
Як медіа маніпюлють аудиторіями. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
50. |
|
|
|
Як медіа провокують конфлікти. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
51. |
|
|
|
Стандарти подання інформації. |
Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
52. |
|
|
|
Критичне мислення та медіаграмотність. |
Прочитати тему 4, розділ 5. Виконати №8, с.116. |
|
53. |
|
|
|
Цифрова ідентичність в інтернеті. |
Прочитати тему 5, пункт №1 розділ 5. |
|
54. |
|
|
|
Як убезпечити себе у віртуальному світі. |
Прочитати тему 3, розділ 5. Повторити розділ 5. |
|
55. |
|
|
|
Практичне заняття №9. Аналіз медіатексту. |
Повторити розділ 5. |
|
56. |
|
|
|
Узагальнення знань з теми. Тестування. |
|
|
РОЗДІЛ 6. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ У ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ (7 годин) |
||||||
57. |
|
|
|
Що таке економіка. |
Прочитати тему 1, розділ 6. Виконати №1-6 (на 6 б.) або №11, с.129. |
|
58. |
|
|
|
Сталий розвиток та ринкова економіка. |
Прочитати тему 2-3, розділ 6. Виконати завдання на картках. |
|
59. |
|
|
|
Домашнє господарство. |
Прочитати тему 4, розділ 6. Виконати завдання на картках. |
|
60. |
|
|
|
Підприємництво. |
Прочитати тему 5, розділ 6. Виконати №9, с.148. |
|
61. |
|
|
|
Ринок праці. |
Прочитати тему 6, розділ 6. Виконати №1-6 (на 6 б.) або №11, с.151. |
|
62. |
|
|
|
Корупція. |
Прочитати тему 7, розділ 6. Виконати №9, с.155. Повторити теми 1-4. |
|
63. |
|
|
|
Практичне заняття №10. Родинний бюджет. |
|
|
РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ (7 годин) |
||||||
64. |
|
|
|
Глобалізація та її впливи. |
Прочитати тему 1, пункт 1, розділ 7. Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
65. |
|
|
|
Проблеми сучасного світу. |
Прочитати тему 1, пункт 4, розділ 7. Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
66. |
|
|
|
Міжнародні відносини. |
Прочитати тему 2, розділ 7.. Виконати №1-6 (на 6б.) або №12 (на 12б.), с.178. |
|
67. |
|
|
|
Співпраця в Європі та світі. Європейська інтеграція. |
Прочитати тему 1, пункт 2-3, розділ 7. Вивчити конспект. Виконати завдання на картках. |
|
68. |
|
|
|
Україна – член європейського співтовариства. |
Прочитати тему 3, розділ 7. Виконати №5, с.183. |
|
69. |
|
|
|
Практичне заняття №11. Глобальні проблеми сучасності. |
Повторити розділи 6-7. |
|
70. |
|
|
|
Узагальнення знань з розділів №6-7. Тестування. |
|
|