ГРОМАДЯНСЬКІ ІНІЦІАТИВИ В ІНТЕРЕСАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Про матеріал
Працюючи над реалізацією завдань сталого розвитку в межах проекту школи «Соціально-педагогічне проектування розвитку особистості на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку», вважаємо за необхідне «сіяти зерна» екологічної культури в суспільстві.
Перегляд файлу

 Буря Світлана Петрівна, Синельниківська                                                                               загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів,

заступник директора з навчально-виховної роботи

                                                                  

ГРОМАДЯНСЬКІ ІНІЦІАТИВИ

В ІНТЕРЕСАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

            Сталий  розвиток - це систематично керований  розвиток. Як  сформулювала визначення сталого  розвитку у  своїй  доповіді Комісія Брундтланд, це «розвиток»,  який задовольняє  потреби нинішнього покоління  без  шкоди для  можливості майбутніх поколінь задовольняти свої  власні  потреби   [1,528 с. ]

            Працюючи  над  реалізацією завдань  сталого  розвитку в  межах  проекту  школи «Соціально-педагогічне  проектування розвитку  особистості на  основі  принципів випереджаючої  освіти для  сталого  розвитку»,  вважаємо  за  необхідне «сіяти  зерна» екологічної  культури в  суспільстві. З  цією  метою у  закладі було  сворено  робочу  групу з  учителів та  учнів,  які  стали  АГЕНТАМИ екологічного  руху в  нашому  місті.

            Одним із  завдань екологічного  руху є  боротьба зі сміттєзвалищами та  формування громадянської свідомості щодо  сортування  сміття  вдома,  закладі,  місті. Головними шляхами  реалізації завдання є :

- підготовка  менторів для  проведення роз'яснювальної  роботи  серед учнів закладу,  батьків  та учнівської громади  міста;

- проведення  цікавих  екологічних заходів  у  межах тижнів сталого розвитку;

- проведення  толок, під час яких  наводили лад на пришкільних територіях, міских парках :«Слави», «Сонячний», «Центральний»;

- проведення  тренінгів на комунікативність та формування команди з учнями та вчителями шкіл міста;

- проведення   освітнього  інтерактивного блоку, що спрямований на популяризацію принципів життя без відходів, раціонального ставлення до природних ресурсів, екологічної свідомості та активної громадської позиції;

- організація  сортування  сміття  у  закладі (встановлено контейнери для різних типів сировини на усіх трбох поверхах школи);

- популяризація екологічних  знань та поширення досвіду, залучення до волонтерської роботи, пропагування екологічного, раціонального, обгрунтованого стилю життя. Ведуться сторінки в соціальних мережах ( Інстаграм, Фейсбук). Результати роботи висвітлюється в місцевій пресі (газета Берег Надії) та телебаченні ( ДІ канал: випуски новин та ранкова програма Morning)

 Детальніше з цією діяльністю можно ознайомитися за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=4I5fVPLFvqc&feature=youtu.be

-проведення  в  межах  міста Дня «Zero Waste» (присутні представники   шкіл міста);

-розробка  проекту  «Чисте  місто» (подано  на  конкурс проектів до  бюджету участі https://synelnykove-budget.e-dem.in.ua/#/);

-участь у  розробці міської  програми з  сортування сміття.

            Вважаємо, що  робота над  обласним  та  шкільним  проектом дослідно-експериментальної  роботи сприятиме:

-  формуванню в  молодого  покоління нових  форм  мислення та  поведінки  у довкіллі, громадянської активності, навичок планування та організації проектного менедженту;

-  формуванню культурі сортування  відходів;

-  розвиватиме  заощадливість  майбутніх  поколінь;

-  перетворенню школи на локальному рівні у центр сталого розвитку своєї громади як рушійної сили становлення громадянського суспільства.

Список використаних джерел:

1.Герасимчук З.В.Регіональна політика сталого розвитку: теорія, методологія, практика: Монографія / З.В.Герасимчук— Луцьк: Надстир'я, 2008.- 528 с.

 

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку