Презентація до уроку математики 3 клас НУШ за темою "Грошові купюри України. Дії з іменованими числа-ми. Круглі числа третього розряду. Тисяча. Розв'я-зування рівнянь і задач" (Наталя Листопад)
Вже дзвінок сигнал подав —До роботи час настав. Ось і ми часу не гаймо,А урок свій починаймо. Всі сідайте тихо, діти,Домовляймось не шуміти,На уроці не дрімати,А старанно працювати!
Номер слайду 2
ТЕМА УРОКУГрошові купюри України. Дії з іменованими числа-ми. Круглі числа третього розряду. Тисяча. Розв'я-зування рівнянь і задач (512-523)
Номер слайду 3
Вправа «Очікування»
Номер слайду 4
МЕТА УРОКУОзнайомити з круглими числами третього розряду, тисячею; розвивати вміння виконувати дії з іменованими числами; вправляти у розв’язуванні простих рівнянь; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати споживацьку відповідальність. Тип уроку: комбінований
Номер слайду 5
Перевірка д.з№ 5101) 12 : 3 = 4 (с) – за 1 день;2) 4 · 5 = 20 (с)Відповідь: 20 серветок вишиє майстриня за 5 днів.№ 511 С + С : 9, якщо С = 54, то 54 + 54 : 9 = 60 С + С : 9, якщо С = 81, то 81 + 81 : 9 = 90 С + С : 9, якщо С = 27, то 27 + 27 : 9 = 30
Номер слайду 6
Назвіть число у якому 2 сотні 4 десятки і 1 одиниця. Число 273 розкладіть на розрядні доданки. Назвіть сусідів числа 199. Яке число отримаємо, якщо додавати або віднімати два іменованих числа?
Номер слайду 7
«ФУТБОЛ»100+40+61461001341081060
Номер слайду 8
«ФУТБОЛ»187-80-71461001341081060
Номер слайду 9
«ФУТБОЛ»134-30·0146100134108106 0
Номер слайду 10
«ФУТБОЛ»162-60+61461001341081060
Номер слайду 11
«СВІТЛОФОР»87 – Х = 79876
Номер слайду 12
54 : К = 9876
Номер слайду 13
n · 8 = 56876
Номер слайду 14
«МАГАЗИН»
Номер слайду 15
Список 2 пачки цукру1 десяток яєць1 пачка масла29 грн19 грн15 грн16 грн45 грн. Яка решта?rrrrrrrrrrrrrrr
КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА(розповісти про число 248, записати 8 таких чисел, щоб у кожному наступному кількість десятків збільшувалась на 1, а кількість одиниць зменшувалась на 1 )218
Номер слайду 18
ПЕРЕВІРКА227236245272263 254281290
Номер слайду 19
Робота з підручником№512 (усно)№513 (письмово)№ 514, 516, 517 (усно)ФІЗХВИЛИНКАРобота з підручником№ 519 (самостійно)
Номер слайду 20
№ 519 - САМОПЕРЕВІРКА56 – Х = 49 Х = 56 – 49 Х = 756 – 7 = 49
Номер слайду 21
№ 519 - САМОПЕРЕВІРКА56 : С = 8 С = 56 : 8 Х = 756 : 7 = 8
Робота з підручником№ 520 (в парах)САМОПЕРЕВІРКА 3 + 2 = 5 (м) – двом кроликам на день; 30 : 5 = 6 (д)Відповідь: на 6 днів цим кроликам вистачить 30 морквин.
Номер слайду 24
Робота з підручником№ 521(колективно)Д. З. – с.94, №522, 523 Підсумок уроку. Чи справдились ваші очікування від сьогоднішнього уроку? Чи досягли ми поставленої мети уроку?Що було важко чи незрозуміло?Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Якщо були молодці і все вдалося, поплескайте в долоньки. Якщо були проблеми, потупайте ніжками. Якщо було важко і щось не зрозуміло, вийдіть до дошки. (якщо такі є на перерві розберемо проблему)Молодці, діти, дякую за роботу!