Грунти, води суходолу, тваринний і рослиннйи світ

Про матеріал
Контрольна робота з географії для 8 класуна з теми Грунти, води суходолу, рослинний та тваринний світ за автором Бойко
Перегляд файлу

Варіант І

І рівень. Виконай тести (по 1 б)

1.Види грунтів, що найбільш поширені у степовій зоні:

А) дерново – підзолисті;                                       В) чорноземи;

Б) сірі лісові;                                                          Г) каштанові.

2.Найбільше прісне озеро України:

А) Липовецьке;                                                    В)Синевир;

Б) Ялпуг;                                                              Г) Куяльник.

3. Назва найбільшої притоки Південного Бугу:
А) Синюха;                                                           В) Тікич;

Б) Горинь;                                                             Г) Збруч.

4. Тип живлення, що має переважна більшість річок України:

А)дощове;                                                             В) змішане;

Б) снігове;                                                             Г) підземне.

5. Вибери  ознаку формування дерново-підзолистів грунтів:

А) в умовах надмірного зволоження;               В) дуже родючі;

Б) під степовою рослинністю;                           Г) нейтральні.

6. Як називають комплекс заходів із повного або часткового відновлення грунтів:

А)меліорація;                                                      В) вапнування;

Б) дезактивація;                                                  Г) рекультивація

7. Щорічне підняття рівня води в річці:

А) Льодостав                                                      В) Паводок

Б) Межень                                                           Г) Повінь

ІІ рівень. Визначення понять (по 1 б)

8.  Ендеміки               

9. Лісистість           

10. Грунт

ІІІ. Встанови відповідності

11. 1)степ- Б                         А) ялина, сосна, дуб, бук, граб, лось,  

      2) лісостеп-В                    благородний олень, зубр, росомаха, вовк.

      3) мішаних лісів          Б)  ковила, типчак, тонконіг, перекотиполе,

                                                 ховрахи,   полівки, тушканчики, байбак.

                                            В) дуб, граб, клен, липа, лисиця, горлиця, дятел.

ІV. Проаналізуй: (2 б)

12. Розкажіть про заходи з охорони і відновлення рослинного світу України.

 

 

 

 

 

 

 

Варіант ІІ

І рівень. Виконай тести (по 1 б)

1.Види грунтів, що найбільш поширені у лісостеповій зоні:

А) дерново – підзолисті;                                               В) чорноземи;

Б) болотні;                                                                      Г) каштанові.

2.Найдовша та найповноводніша  притока Дніпра:

А) Десна;                                                                        В) Псел;

Б) Прип’ять ;                                                                  Г) Ворскла.

3. Види грунтів, що найбільш поширені у зоні мішаних  лісів України:

А) дерново – підзолисті;                                               В) чорноземи

Б) сірі лісові;                                                                  Г) каштанові.

4. Озеро льодовикового походження:

А) Ялпуг;                                                                        В) Світязь;

Б) Кугурлуй;                                                                   Г) Бребенескул.

5. Вибери ознаку формування чорноземів:

А) в умовах недостатнього зволоження;                     В) малородючі;

Б) під мішаними лісами;                                               Г) кислі.

6. Усі види робіт з охорони та підвищення родючості грунтів:

А) рекультивація;                                                          В) вапнування;

Б) дезактивація;                                                             Г) меліорація.

7.Різке короткотривале підвищення рівня води в річках:

А) Льодостав                                                                   В) Паводок

Б) Межень                                                                        Г) Повінь

ІІ рівень. Визначення понять (по 1 б)

8. Червона книга              

9. Реакліматизація    

10. Болото

ІІІ.  Встанови відповідності

11. 1) Українські Карпати-Б        А) фіалка,магнолія, шафран, тис ягідний,

      2) Кримські гори-А                чорний гриф,сип білоголовий, скорпіон, хрущ.

      3) Азово-Чорноморське      Б)  модрина європейська, рододендрон,

         Узбережжя-В                              тритон гірський, плямиста саламандра.

                                                     В) полин, ліщиця, акація, чапля, пелікани, лебідь - шипун.

ІV. Проаналізуй: (2 б)

12. Розкажіть про заходи з охорони і відновлення тваринного світу України.

docx
Додано
16 вересня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку