Практика «Кубик подяки» (модифікація, Руслана Карих, практичний психолог ХЛ № 155)
Мета: культивувати подяку, зрозуміти та полегшити симптоми депресії.
Необхідні матеріали: кубик (можна пошити самостійно, розміру з невелику м'яку іграшку), маркерна дошка та маркери, список подяки.
Цільва аудиторія: діти від 7-8 років.
Оптимальна кількість учасників: 3-8
Підготовка: написати на маркерній дошці список того, за що діти можуть відчувати подяку (здоров'я, сім'я, особливі таланти чи дружба та інше). За кількістю учасників
Інструкція:
1. Дорогі діти, сьогодні ми з вами пограємо в подяку. Як ви думаєте, що таке подяка? Наведіть приклади того, за що ви її відчуваєте. А також кому ви дякуєте і які слова при цьому використовуєте.
А ви знали, що подяка може полегшити погане самопочуття? І Зараз ми з вами в цьому переконаємось.
Сядьте будь-ласка у коло. Зараз я поясню правила гри в подяку:
• Кожен з нас буде кидати по черзі кубик та говорити, за що він відчуває подяку, але потрібно врахувати цифру, що випала, і сказати цю кількість подяки. Наприклад, якщо випало 4, то треба перечислити 4 пункти. Також треба обрати причину для подяки в одній з категорій, які написані на дошці.
• Кожному наступному гравцю треба вибирати нову категорію зі списку. Зрозумілі правила? Почнемо з мене (психолог кидає кубик і проговорює завдання )
!Коло повторюється мінімум 2 рази (так діти можуть проговорити слова вдячності в декількох категоріях, чудово, якщо проговорять у кожній)
Питання для обговорення:
- Чи легко вам було дякувати?
- У якій категорії було найскладніше скласти список того, за що ви вдячні?
Чому?
Можливо ви були чимось здивовані, або якісь відповіді змусили вас замислитись?
Давайте спробуєио дякувати кожного дня, і ви побачите, що це йде на користь.
Якщо дітям складно придумати приводи для подяки в одній із категорій,
підкажіть їм скласти список із загальних приводів для подяки.