Групове заняття " Зовнішність людини".

Про матеріал
Конспект проведення групового заняття з розвитку сприймання та формування вимови для дітей з порушеннями слуху. В даній розробці висвітлено матеріал, який вчитель може застосовувати при проведенні групових занять з дітьми старшого віку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

 

групового  заняття

 з розвитку слухового сприймання

та  формування  вимови 

учнів 8-го класу з порушеннями слуху

 

 

 

Тема  уроку:

 

 

 

 

  Зовнішність  людини ”.

 

C:\Users\COMPIC\Downloads\1.jpg

 

 

 

 

                                                     Вчитель: Помаз Я.В.

 

 

 

 

Мета:

 

  • тренувати учнів у слухо-зоровому сприйманні нового тексту;
  • контролювати мову учнів, навчити описувати зовнішність людини;
  • закріпляти диференціацію звуків [Ц-Ч-Ш];
  • контролювати вимову дзвінких приголосних [Б-Д-Г];
  • продовжувати працювати над сприйманням окремих слів, словосполучень, речень на слух;
  • працювати над читанням з губ, з перешкодами;
  • виховувати повагу та любов до матері, жінки.

 

 

Текст «Дорога мені людина»  (перша година роботи над текстом).

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

IMG_20230321_092130

1. Організаційний момент.

    Привітання.

    Налаштування учнів на роботу.

    Запитання до учнів:

-   Павле, ти мене чуєш?                                            (з перешкодами)

-   Як ти мене чуєш, Рито?                                         (за екраном)

  •   Владиславе, спитай Артема як він чує?               ( читання з губ)
  •   Діти, що ми будемо робити на уроці?                  (слухо-зорово)
  • IMG_20230321_091013  Яке свято ми будемо відзначати 8-го березня?   ( читання з губ)
  •   Що ви подаруєте своїм мамам?                             (з перешкодами)
  •   Павле, які квіти любить твоя мама?                      (за екраном)

     -   Артеме, як ти допомагаєш мамі?                           (слухо-зорово)

     -   Рито, де працює твоя мама?                                   (читання з губ)

 

 

2. Читання тексту  (слухо-зорове сприймання).

 

     Текст «Дорога мені людина».

     Таня   крадькома  милувалася  мамою.  Для  неї  вона  була  схожа  на вчительку: в окулярах,   тонке

розумне обличчя. На  ній  була  картата  блузка,  синя  спідниця  і  біла  хустка,  яка  різко  відтіняла   її

засмагле  лице  і світлі  очі.   Тонкі  брови,  красива  лінія носа і яскраві губи робили її привабливою. На  високому  чолі  жодної  зморшки.

    Довге каштанове волосся, нерівномірно висвітлене сонцем, спадало на плечі. У волоссі де-не-де пробивається сивина. У неї ще є особлива прикмета. Над лівою бровою – невелика родимка. Це ознака є спадковою для всіх жінок у маминій родині. Мати високого зросту, струнка. Та найголовніше – вона худорлява, ніхто не дає їй 35 років.   

    У материнському погляді немає ні фальші, ні хитрування. Очі її, постійно освітлені зсередини м’яким живим сяйвом, є вираженням її душі.   Це погляд самої щирості, самого добра. Зовні мама сувора і неприступна, а насправді у неї добре серце.

 

3. Словникова робота.

  «Крадькома милувалася» – з любов’ю дивилась на маму, так щоб вона не бачила.

  «Спадкова ознака» – ознака, яка передається від бабусі до мами, від мами дочці.

 

4. Руханка.

 

5. Запитання до тексту.

IMG_20230321_091832          -   Як називається текст?                                       ( читання з губ)

-    Ким милувалася Таня?                                     (слухо-зорово)

-    Як була одягнена мама?                                   (за екраном)

-    Якого кольору очі у мами?                              (з перешкодами)

-    Якого вона зросту?                                           ( читання з губ)

-    Яка особлива прикмета у мами?                     ( з перешкодами)

-    Як ви вважаєте, мама у Тані красива?            (слухо-зорово)

 

 

 

6. Бесіда за світлинами мам учнів.

 

Вчитель:

IMG_20230321_091454  - Я знаю, ви принесли світлини своїх мам, уважно придивіться.

Запитання до учнів:

 - Владе, якого кольору очі у твоєї мами?    (слухо-зорово)

 - Рито,  якого зросту твоя мама?                  ( читання з губ)

 - Павле, яка зачіска у твоєї мами?               (з перешкодами)

 - Артеме, якого кольору сукня у твоєї мами?  (за екраном)

 

 

 

 

7. Робота з розрізними картками.

 

IMG_20230321_092144   Учні знаходять зазначені у картці речення та виконують завдання.

   Картка 1.

  «Хустина різко відтіняла її засмагле лице і світлі очі».

   Вчитель:

 - Артеме, прочитай головні члени речення.                  (слухо-зорово)

   Картка 2.

«Тонкі, брови, красив лінія носа і яскраві губи робили її привабливою».

   Вчитель:                                                             

 - Павле, назви прикметники.                                          (з перешкодами) 

   Картка 3.

« Довге каштанове волосся, нерівномірно висвітлене сонцем, спадало на плечі».

   Вчитель:

 - Владе, прочитай іменники.                                            (за екраном)

 

 

 

8. Робота у парах.

 

MyCollages    Учні задають питання один одному за текстом:

-   Павло____  Владу:        Що у мами над лівою бровою?

-   Рита   ____  Артему:      Якого зросту мама?

-   Влад  ____  Риті:            Яке у мами серце?

 

 

 

9. Підбиття підсумків уроку.

 

docx
Додав(-ла)
Помаз Яна
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 березня 2023
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку