Характеристика групи

Про матеріал
Групу продовженого дня відвідує 3 дівчаток та 5 хлопчиків. Це діти з двох паралельних класів, 6 Б та 6 В. Як фізичний, так і розумовий розвиток дітей різний. Під час самопідготовки з восьми учнів лише двом не потрібна допомога в вирішенні домашнього завдання. Ці діти самостійні та впевнені в своїх знаннях (Власова В., Москаленко Д.). Троє учнів потребують допомоги в таких предметах як математика, українська та англійська мови (Атрошенко О., Д'яконов Т., Матвійчук Б.). Ще троє потребують допомоги в виконанні домашнього завдання з усіх предметів (Бойко К., Куда Р., Ковальчук Д.). Проте, незважаючи на це, всі діти намагаються зробити домашнє завдання, і це чудовий результат в порівнянні з минулим роком.
Перегляд файлу

Характеристика учнів групи подовженого дня

Вихователя: Алєксєєвич Г. С.

 Групу продовженого дня відвідує 3 дівчаток та 5 хлопчиків. Це діти з двох паралельних класів, 6 Б та 6 В. Як фізичний, так і розумовий розвиток дітей різний. Під час самопідготовки з восьми учнів лише двом не потрібна допомога в вирішенні домашнього завдання. Ці діти самостійні та впевнені в своїх знаннях (Власова В., Москаленко Д.). Троє учнів потребують допомоги в таких предметах як математика, українська та англійська мови (Атрошенко О., Д'яконов Т., Матвійчук Б.). Ще троє потребують допомоги в виконанні домашнього завдання з усіх предметів (Бойко К., Куда Р., Ковальчук Д.). Проте, незважаючи на це, всі діти намагаються зробити домашнє завдання, і це чудовий результат в порівнянні з минулим роком.

  Більшість учнів групи є занадто активними, тому дисципліна в групі, це те на що потрібно звернути увагу в першу чергу.  Діти не уважні, не співчутливі,  часто не можуть вирішувати суперечливих питань, конфліктів між собою, ображають одне одного. Великою проблемою є вживання лайливих слів, навіть коли поруч знаходиться педагог. В окремих учнів відсутня сформованість стійкого дотримання правил поведінки (Бойко К., Ковальчук Д.). В учнів необхідно розвивати впевненість в собі, колективізм.

Методи роботи з групою: елементи справедливого виховання, бесіди, залучання до виховної роботи батьків. Для покращення ефективності взаємопорозуміння дітей слід приділити більше уваги на згуртування колективу класу, заохочувати до спільної діяльності, ігор, мотивувати діяльність, хвалити, включати цікаві, динамічні види роботи (кросворди, ребуси, самостійна пошукова робота, вільне спілкування). З методів покарання використовувати тільки педагогічні. Основною метою виховної діяльності в класі є створення оптимального позитивного соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозвитку.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку