Щоденний план роботи вихователя ГПД

Про матеріал
Методична година Підготовка до навчально – виховного процесу. Обід учнів  Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).  Повторення правил культурної поведінки за столом.  Прослідкувати за прибиранням посуду. Прийом дітей у групу  Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.  Особливості домашніх завдань.  Перевірка самопочуття дітей.  Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.  Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.  Обов’язкова відмітка в журналі відвідування
Перегляд файлу

Щоденний план роботи

      Вихователя ГПД:                                                                 Алєксєєвич Ганни Сергіївни                                                                       

       Дата:                                                                                       __________________________

 

Час

Зміст роботи

 

Методична година

Підготовка до навчально – виховного процесу.

 

 Обід учнів

  • Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  • Повторення правил культурної поведінки за столом.
  • Прослідкувати за прибиранням посуду.

 

Прийом дітей у групу

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  •  Особливості домашніх завдань.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.
  • Обов’язкова відмітка в журналі відвідування

 

Прогулянка на свіжому повітрі.

(Організаційний перехід дітей до спортивного майданчика)

  • організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
  • ознайомлення з планом прогулянки

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

 

Заняття за інтересами

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

 

 

Виховна робота

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

Самопідготовка

І.  Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки:

- відвідування туалету, миття рук;

- перевірка наявності навчального приладдя.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

 -  організаційний момент (1-3 хв.),

  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

- встановлення зв'язку уроку та домашнього завдання, роз'яснення змісту домашнього завдання.

ІІІ.  Самостійна робота учнів

- здійснювати диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності та проводити індивідуальну роботу з трьома умовними групами учнів:

  1. група - учні, які вміють працювати самостійно;
  2. група - учні, які ще не зовсім оволоділи навичками само­стійної праці під час самопідготовки;
  3. група - учні, які зовсім не вміють самостійно працювати;

 ІV.Проведення фізкультхвилинки

        (обов’язково після кожного придмету)

 

 

Домашнє завдання:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка, оцінка роботи.

Включає самоперевірку (учні самостійно контролюють виконання

кожного домашнього за­вдання) та взаємоперевірку

 (в парах), самоконтроль та взає­моконтроль.

Заключний контроль вихователя.)

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань

Похвала учнів за  виконання домашньої роботи.

 

Повернення дітей додому

1. Повторення правил дорожнього руху.

2. Прибирання робочих місць, іграшок.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Маліновська Ольга
    Щиро дякую, колего. Здоров'я, творчих успіхів, мирного неба, перемоги Україні.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Проценко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
3174
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку