Характеристика контрольної роботи з історії України для учнів 10-11 класів

Про матеріал
"Характеристика контрольної роботи з історії України для учнів 10-11 класів" має форму пояснювальної записки і складається з трьох частин: 1. Загальні положення 2. Пояснення змісту і форми завдань за рівнями 3.Схема оцінювання завдань за рівнями *. Примітка
Перегляд файлу

       Характеристика контрольної роботи з історії України для учнів 10-11 класів *

  • Контрольна робота складана для проведення оцінювання(тема,розділ,підсумок) учнів 10-11 класів
  • Запропоновані тестові завдання( композиції) укладені в чотирьохрівневий блок-тест
  • Зміст тестових завдань відповідає оновленій навчальній програмі з історії України
  • для 10-11 класів класів загальноосвітніх навчальних закладів.
  • Тестові завдання мають на меті перевірити і оцінити,рівень сформованості історичної компетентності учня.

 

Контрольна  робота з історії України складається із завдань чотирьох рівнів:

 

  • 1.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

 

  • 2.Завдання на встановлення відповідності.

До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і літерами  (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити «логічні пари»).

 

  • 3.Завдання на встановлення правильної послідовності.

До кожного завдання наведено перелік

подій,позначених буквами, які потрібно

розташувати в правильній послідовності, де перша подія має відповідати

цифрі 1, друга –цифрі 2, третя –цифрі 3, четверта –цифрі 4.

 

  • 4.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих

варіантів відповіді .Форма відповіді має вигляд тризначного числа.

 

Схеми оцінювання завдань контрольної роботи з історії України

  • 1.Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0або 0,5 бала:

0,5 бал, якщо вказано правильну відповідь;

0балів, якщо вказано неправильну

відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

 

  • 2.Завдання на встановлення відповідності(«логічні пари») оцінюється в 0; 0,5 або 1бал:

1 бал за  всі правильно встановлені відповідністі( « логічні пари»);

0,5 бала за  правильно встановлені дві або три  відповідності («логічні пари»);

0 балів за правильно встановлену тільки одну відповідність, або, якщо не вказано жодної правильної «логічної пари»,або відповіді на завдання не надано.

 

  • 3.Завдання на встановлення правильної послідовності оцінюється в 0,1 або2 бали:

2 бали, якщо правильно вказано послідовність усіх подій;

1 бал, якщо вказано першу й останню події,або три послідовності

0 балів, за правильно встановлену тільки одну послідовність,або якщо вказані всі  неправильні відповіді або відповідь на завдання не надано.

 

  • 4.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих

варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору).

Завдання оцінюється в 0,1,2 або 3 бали:

1бал за кожну правильно вказану відповідь (цифру)із трьох можливих;

0 балів, якщо не вказано жодної правильної відповіді (цифри)

або відповіді на завдання не надано.

 

 * Тестова композиція(конструкція тесту) має варіативний характер,що дозволяє вносити зміни як за формою,так і за змістом зберігаючи його валідність.

 

doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Струкевич О.К., Дровозюк С.І., Котенко Л.В.)
Додано
28 червня 2021
Переглядів
1216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку