Характеристика на студентку-практикантку, яка проходила практику в класі НУШ має свої особливості. Вчителі, кому це необхідно, матимуть зразок для використання.
ХАРАКТЕРИСТИКА
Книш Світлани Петрівни
студентки 2 курсу
спеціальності 013 Початкова освіта
педагогічного коледжу
Львівського національного університету
імені Івана Франка
Книш Світлани Петрівни проходила педагогічну практику в ……….. загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів що розташована в с. ______ Бережанського району Тернопільської області з 26 лютого по 22 березня 2019 року на посаді вчителя початкових класів. За час практики студентка ознайомилась з основними видами навчально-виховної роботи в школі, вимогами чинного Державного Стандарту початкової освіти від 21. 02 2018р., особливостями Типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко. Студентка старанно вивчала особливості роботи педагогічного колективу в класі НУШ, ознайомилась з основами сучасного компетентісного підходу до навчання та формування у школярів наскрізних умінь, ознайомилась з особливостями навчального процесу у першому циклі початкової освіти (1-2 клас).
Книш Світлана Петрівна, ретельно готувалась до кожного уроку, добре володіє навчальним матеріалом, здійснювала тематичний підхід у навчанні , застосовувала міжпредметну та внутрішньопредметну інтеграцію, вміло поєднувала групову та фронтальну роботу з учнями, враховувала індивідуальні особливості дітей. На уроках старалась прищеплювати учням інтерес до навчання, використовуючи різні прийоми та технології, які сприяють вивченню навчального матеріалу. Студентка добре володіє методикою викладання навчальних предметів, вміло мотивує й організовує учнів до сприйняття матеріалу, здійснює диференційований підхід до учнів, використовує різноманітні форми та методи навчання, вдало унаочнює кожен етап уроку, використовує ІКТ, оволоділа методикою і різновидами вербального оцінювання першокласників, ознайомилась з основами сучасного формувального оцінювання школярів.
Готуючись до проведення ранкових зустрічей, студентка використовувала творчий підхід до вибору групових занять, застосовувала цікаві діяльності й заняття, що сприяють формуванню соціальних навичок учнів й класної спільноти. Проводила цікаві і змістовні бесіди, які виховують в учнів доброту, чуйність, щедрість, повагу до старших, любов до прекрасного, бережливе ставлення до шкільного майна та навколишнього середовища.
За період навчальної практики студентка Книш Світлана Петрівна провела 54 предметні уроки, 3 позакласні заходи. Форми та методи, засоби навчання, які застосовувала студентка, відповідали меті і завданням уроків, враховували особливості тематичного підходу до навчання в НУШ, зміст і характер навчального матеріалу.
Затверджено рішенням педагогічної ради ______загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів протокол № _____ від ______________ рекомендована оцінка практики «_______________».
Директор школи _______________