Характеристика професійної діяльності вчителя початкових класів

Про матеріал
Характеристика професійної діяльності вчителя початкових класів на присвоєння кваліфікаційніої категорії «спеціаліст І категорії».
Перегляд файлу

Характеристика

професійної діяльності вчителя початкових класів

Біликівського навчально-виховного комплексу

Миргородської районної ради Полтавської області

(П.І.Б. вчителя)

_____ року народження, освіта вища

 

(П.І.Б. вчителя) працює на посаді вчителя початкових класів Біликівського навчально-виховного комплексу з 2012 року, за рішенням атестаційної комісії навчального закладу від 24.03.2014 року присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії».

Зарекомендувала себе як відповідальний і досвідчений педагог. У повсякденній роботі вчитель уміло використовує методи компетентнісного орієнтованого підходу до організації навчально – виховного процесу в початковій школі, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.

(П.І.Б. вчителя) на уроках використовує  методи навчання, які направлені на організацію роботи учнів для самостійного здобуття знань. Інтерактивні технології навчання, такі як: «мікрофон», робота в малих групах, «мозковий штурм», «асоціативний кущ», інтерактивні ігри, дискусії.  Крім того, технології розвитку критичного мислення і технології ситуативного моделювання: урок-дослідження, урок-подорож, урок-звіт, урок-змагання  та інтегровані уроки, що сприяють формування навичок та умінь у процесі активної пізнавальної діяльності. Постійну увагу приділяє роботі із розвитку навичок читання, каліграфічного письма, усного рахунку. Уміє лаконічно, образно й виразно подати навчальний матеріал.

Її уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та дидактичним матеріалом. Ефективно застосовує на уроках різноманітні презентації.

 (П.І.Б. вчителя) забезпечує рівень знань учнів, які відповідають вимогам навчальних програм початкової школи. Її учні постійно беруть участь у Міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Колосок»   та  предметних Інтернет-олімпіадах  (проект Всеосвіта), за що отримують дипломи та сертифікати учасників.

(П.І.Б. вчителя) добре знає індивідуальні особливості учнів класу і ефективно використовує  їх у роботі. Виховує в учнів повагу до батьків, учителів, старших людей, шанобливе ставлення до звичаїв та традицій українського народу.

Постійно надає допомогу батькам у вихованні дітей. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів та їх батьків.

(П.І.Б. вчителя) –  голова шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Займається самоосвітою, підвищує свій фаховий та професійний рівень. Вивчає передовий педагогічний досвід і застосовує його у навчально – виховному процесі. Проводить відкриті уроки, виступає з доповідями і повідомленнями. Дбає про естетичне оформлення класної кімнати, веде постійну роботу над створенням та оновленням тематичних зон та куточків.

Користується авторитетом серед учнів, батьків, колег по роботі.

(П.І.Б. вчителя) відповідає займаній посаді  та може бути атестована на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії».

 

«___» ______2019 р.

 

Директор НВК                              Ініціали, прізвище 

 

З характеристикою ознайомлена      _____________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Ткачик Світлана Ярославівна
    Колего, дякую за можливість скористатися Вашою інтелектуальною роботою! Все влаштовує!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дубина Вікторія Вікторівна
    Дякую! Це чудова характеристика.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лособик Василина
    характеристика чітка і впорядкована. Є кілька питань: 1)для чого в кожному абзаці характеристики писати прізвище педагога, якщо в заголовку це прізвище вже є? 2) чи має право керівник установи до атетстації написати в характеристиці, що педагог відповідає займаній посаді, адже згідно діючого положення про атестацію педагогічних працівників таке рішення приймає атестаційна комісія?
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Чикалова Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Маліцька Марина Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Маляренко Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
58154
Оцінка розробки
4.7 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку