Психолого-педагогічна характеристика учениці третього класу, що має навчальні досягнення середнього рівня
Характеристика
2012 року народження
Учениці 3 класу
Учениця навчається у 3 класі. Народилася2012 року. Навчається у школі з першого класу. Дошкільний заклад дитина відвідувала.
Виховується в повній сім'ї. Оскільки мама постійно відсутня, вихованням дівчинки займаться старша сестра.
Фізичний розвиток Анжели відповідає віковим нормам.
Має навчальні досягнення середнього рівня. Навчається не в повну міру своїх сил, потребує постійного контролю. Може вчитися краще, але не виявляє особливого інтересу до навчання. Вимоги вчителів на уроці виконує. Анжела на уроках поводиться спокійно.
Оволодіваючи елементами навчальної діяльності мав потребу у повторенні вказівок, у постійній допомозі дорослого.
Сприйняття навчальної інформації учениці дається нелегко, вона має недовготривалу пам’ять, неактивне мислення та не досить розвинену уяву. Тому навчання учениці дається нелегко. Домашнє завдання старається виконувати, проте виконує самостійно, виконує з помилками, без допомоги і підтримки батьків. Анжела пропустила багато занять, без поважних причин. Тому ще й і ця обставина вплинула на рівень успішності школярки.
Скромний, стриманий, врівноважена, добра, піддається чужому впливу. Правила поведінки виконує. Має друзів серед однокласників.
Батьки не цікавляться успіхами дитини у школі. Батьківських зборів не відвідують.
Директор школи
Класний керівник