Характеристика результатів навчання за вересень
№ |
Результат навчання |
1 |
Уважно сприймає запитання, завдання, інформацію вчителя. |
2 |
Читає цілими словами твори усної народної творчості, вислови, повідомлення, короткі тексти, уживаючи прийом стеження. |
3 |
Використовуючи алгоритми, прописує елементи букв (лівий, правий півовал), орієнтуючись у сітці зошита. |
4 |
Читає слова-речення, поширює їх за допомогою інших слів, пояснює вживання крапки (кінець речення) та великої букви (початок речення). |
5 |
Сприймає медіаматеріали, бере участь в обговоренні їхнього змісту, висловлює думки щодо пропонованого медіаматеріалу. |
6 |
Виражає емоції, співаючи з колективом дітей «Пісенька про математику», «Алфавіт». |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЗА ВЕРЕСЕНЬ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання за жовтень
№ |
Результат навчання |
1 |
Читає цілими словами, використовуючи метод стеження та аудіосупровід; орієнтується в текстовому матеріалі, аналізує, формулює висновки, описує власні враження |
2 |
Відтворює графічний образ букв алфавіту на основі генетичного принципу, списує букви, буквосполучення, склади, слова, речення (друкованими літерами). |
3 |
Спостерігає фонетичні особливості (звуки, голосні звуки, приголосні звуки); виділяє звуки в словах; правильно вимовляє в словах (складах) звуки мови, розрізняє тверді та м’які; |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЗА ЖОВТЕНЬ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання за листопад
№ |
Результат навчання |
1 |
Читає тексти цілими словами, розуміє прочитане. |
2 |
Відтворює послідовність подій, демонструє знання первинних літературознавчих понять, розповідає про вчинки персонажів, наводить приклади зі свого життєвого досвіду. |
3 |
Пише друковані, рукописні малі (рядкові) та великі літери. |
4 |
З’єднує літери, використовуючи нижнє, середнє, верхнє з’єднання, правильно розташовує букви, склади в рядку. |
5 |
Складає звукові моделі слів. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЗА ЛИСТОПАД
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|