Характеристики учня/учениці на вимогу.

Про матеріал
Характеристики учня/учениці на вимогу. Зразок написання для учнів 9-х класів.
Перегляд файлу

ХАРАКТЕРИСТИКА

Петренка Петра Петровича

учня 9 класу

Ліцею № 2

Львівського району

Львівської області

2007 року народження

 

Петренко Петро Петрович навчався у ліцеї з першого класу. Зарекомендував себе як відповідальний учень. Володіє навчальним матеріалом на середньому та достатньому рівнях. Навчається в міру своїх сил.

Учень має розвинуту довільну пам'ять, вільно переключається з одного виду навчальної діяльності на інший, зосереджує увагу на суттєвих фактах. Вміє відрізнити істотні та другорядні ознаки предметів та явищ,  має розвинуту уяву. Програмовий матеріал засвоює поступово. Намагається виконувати більшість домашніх завдань. Має добрий загальний розвиток.

Проявляє інтерес до спортивних занять. Добре грає у футбол та інші спортивні ігри, проявляє кмітливість. Брав участь у шкільних та районних спортивних змаганнях.  Любить техніку та вміє керувати нею.

Учень характеризується самостійністю та енергійністю. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів та старших. Рівний у відносинах з усіма. Дотримується норм поведінки у колективі.

До виконання громадських доручень учень ставиться сумлінно.  Брав активну участь у спортивному житті ліцею.

Петро реагує на зауваження вчителя, старається виправитися, прислухається до порад.

Батьки приділяють належну увагу вихованню сина, цікавляться навчанням і поведінкою Петра в ліцеї, систематично відвідували батьківські збори, постійно підтримують контакт з класним керівником.

 

Дата

Директор ліцею:   _______________

Класний керівник _______________

ХАРАКТЕРИСТИКА

Петренко Павлини Петрівни

учениці 9 класу

Ліцею № 2

Львівського району

Львівської області

2007 року народження

 

Петренко Павлина Петрівна навчалася у ліцеї з шостого класу. За роки навчання зарекомендувала себе як старанна та дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на достатньому рівні. Навчається в міру своїх сил.

Учениця має добрий загальний розвиток, хорошу пам'ять. Виявляє логічне мислення. На уроках Павлина уважна, зосереджує свою увагу на поясненні вчителя. Систематично виконує домашні завдання. Багато читає.             

Має здібності до малювання та креслення, цікавиться світовими мистецькими досягненнями. Відвідувала художній гурток у ліцеї, займалася хореографією.

Характеризується організованістю, працелюбністю, доброзичливістю. Дисциплінована, скромна, життєрадісна, товариська. З повагою ставиться до товаришів та старших. Завжди дотримується правил поведінки. Виконує доручені їй справи. Вміє висловлювати власну думку, адекватно реагує на зауваження вчителів та однокласників.

 До виконання громадських доручень ставиться відповідально й добросовісно. Брала активну участь у громадському житті класу та школи.

Батьки приділяють належну увагу вихованню доньки, цікавляться навчанням і поведінкою Павлини в ліцеї, систематично відвідували батьківські збори, постійно підтримували контакт з класним керівником.

 

Дата

 

Директор ліцею:   _______________

Класний керівник _______________

docx
Додано
24 березня
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку