Тема місяця: Наука спілкування
Тема уроку: Що об’єднує нас у класі
Мета: дослідження способів самопізнання; вчитися визначати те, що об’єднує дітей у класі і чим вони відрізняються; розповідати про це різними способами – словесно, через малюнки і колажі на пазлах.
Хід вправи
Попередньо підготуйте і розріжте на частини великий пазл. У ньому має бути стільки частин, скільки учнів у вашому класі.
Кожна дитина отримає частинку пазла, на якій діти самостійно малюють або пишуть щось важливе про себе (своє ім’я пишуть на зворотному боці пазла). Потім складають пазл і аналізують.
- Чи є схожі пазли? Як це можна пояснити?
Учитель навмання по черзі вибирає кілька пазлів і пропонує охочим розповісти про їхніх авторів, а потім вгадати, хто саме їх створив.
- Які ще ілюстрації можна було б домалювати?
- Чи є щось, що можна було б домалювати або дописати на кожному пазлі?
Висновок: Ви помітили, що ваші пазли досить індивідуальні за набором зображень, манерою виконання, оформленням. Але є і співпадіння у зображеннях. І це не дивно. За роки навчання ви стали близькими людьми. Тож знайте, якщо виникнуть труднощі, ви завжди прийдете на допомогу один одному.