Хід Уроку
І. Робота над практичним матеріалом:
ІІ. Робота над творами:
аналіз твору , читання тексту в повільному темпі з чіткою дикцією і правильною вимовою. Робота над вокально складними частинами твору.
аналіз твору, читання і розбір тексту в повільному темпі. Робота над вокально складними частинами твору, детальна робота над кантиленою, над динамікою твору, добрим розумінням тексту та змісту твору.
-Який характер твору?( ліричний, тужливий)
3. муз. І. Кушплер, сл. Т. Г. Шевченко – «Ой маю, маю я оченята».
аналіз твору, читання поетичного тексту в повільному темпі. Робота над складними місцями у творі, над характером та змістом твору .
ІІІ. Заключна частина
Підсумок уроку, досягнення та недоліки уроку, оцінка роботи учня, домашнє завдання.
Методи та виховні прийоми, що використовувались на уроці: