Хімічні властивості кислот.

Про матеріал
Хімічні властивості кислот. Дія кислот на індикатори Взаємодія кислот з металами
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Хімічні властивості кислот

Номер слайду 4

Паспорт кислоти -назва кислоти -класифікація за вмістом Оксигену і за основністю -валентність кислотного залишку

Номер слайду 5

Вправа «Хімічний годинник»

Номер слайду 6

В кожному рядку виберіть речовину,яка відрізняється від інших.Вкажіть ознаку відмінності: 1) H2S, H2CO3, H3PO4, H2SO4, H2SO3 2) HNO3, HCl, HBr, HI, HF 3) H2CO3, H2SO4, HNO3, H2SO3 «Хто зайвий?»

Номер слайду 7

Перша станція «Інформаційна»

Номер слайду 8

Друга станція «Техніка безпеки» Н Е Н Е Н Е Н Е Н Е Н Е НА

Номер слайду 9

Правила техніки безпеки під час роботи з кислотами. Під час роботи з кислотами слід бути обережним.Особливо слід берегти очі. У разі потрапляння кислоти на руки необхідно негайно змити її великою кількістю води. Уважно читайте етикетку на банці з речовиною, яку берете для досліду. Відкривши банку, не кладіть пробку на лабораторний стіл, а поставте її. Наливаючи рідини, посудину з реактивом беріть так,щоб етикетка була направлена в бік долоні, знімайте краплю з краю шийки, інакше рідина стікатиме по склу та псуватиме етикетку; може пошкодити шкіру рук. Посудину, з якої взяли реактив, відразу ж закрийте та поставте на місце. Спочатку вода, Потім кислота. Інакше - трапиться біда!”

Номер слайду 10

Третя станція «Індикаторна»

Номер слайду 11

Відкриття Бойля

Номер слайду 12

Лакмус фіолетовий Кислоти соромиться, Як потрапить в її розчин Враз червоним робиться.

Номер слайду 13

І метил оранжевий З кислотами теж дружить, Він стає рожевим, Пам’ятай це, друже.

Номер слайду 14

Фенолфталеїн єдиний Кислот не боїться, Яким був собі безбарвним, Таким і лишиться.

Номер слайду 15

Четверта станція «Металева» K Na Mg Al Zn Fe Ni Sn Pb(H2)Cu Ag Hg Pt Au М.М.Бекетов

Номер слайду 16

Усі кислоти, щоб ви знали, Закохалися в метали. Не у всі, а лише в ті, Що під силу кислоті. Ось погляньте на цей ряд, Там метали всі стоять, Гідроген між ними є, Нам підказку він дає: З тими, що до Гідрогену, У кислоти нема проблеми. У заміщення вступає – Водень з себе виганяє. Сіль утвориться крім того – Це запам’ятай ти строго.

Номер слайду 17

П'ята станція «Оксидна» Із оксидами металів У кислот проблем немає. Реагують з усіма Тут вже винятків нема. А утвориться при цьому Сіль і H2O – відомі. Обміном назвем таку Ми реакцію складну. Є властивості і інші, Ми їх вивчимо пізніше.

Номер слайду 18

Станція «Розважальна» Гра «Гадання на ромашці»

Номер слайду 19

Гра «Сапер» H2SO4 + Fe(OH)3 HCl + CaCO3 NaHSO3 + H2SO4 Zn + H3PO4 Fe + H2SO4 (розб.) Ca + HCl Al (OH)3 + HCl Cu + H2SO4 Fe + HCl Cu+ HCl HNO3 + NaOH Na2O + HCl Ca + HCl Na2CO3 + HCl Ag + H3PO4 Zn + H2SO4 Ba + H2SO4 Al2O3 + HCl Закресліть ті реакції, у результаті яких утворюється водень. Правильність відповіді підтвердьте складанням рівнянь реакцій.

Номер слайду 20

“Так” чи “ні”? Індикатори – це речовини, які змінюють своє забарвлення при дії кислоти. Сульфатна кислота входить до складу шлункового соку. Готуючи розчин кислоти, треба лити спочатку кислоту, а потім воду. Кислоти взаємодіють лише з металами, які стоять у ряду активності правіше від Гідрогену. Кислоти змінюють забарвлення лакмусу на рожевий. Карбонатна кислота входить до складу мінеральних вод. Забарвлення в кислоті не змінює індикатор фенолфталеїн. Взаємодія оксиду із кислотою відноситься до реакції заміщення.

Номер слайду 21

Відповіді: 1. так 2. ні 3. ні 4. ні 5. ні 6. так 7. так 8. ні

Номер слайду 22

Яким буде забарвлення лакмусу в кислоті? А)синім Б)червоним В)фіолетовим

Номер слайду 23

Прізвище вченого,який вперше відкрив індикатори: А)М.М.Бекетов Б)Д.І.Менделєєв В)Р.Бойль

Номер слайду 24

Вибрати реакцію заміщення: А)MgO + 2HCl = MgCl2+H2O Б)Zn+H2SO4=ZnSO4+ H2 В)Ca(OH)2+2HBr=CaBr2+2H2O

Номер слайду 25

Вкажіть метал,який не взаємодіє з розчином кислоти: А)ртуть Б)кальцій В)марганець

Номер слайду 26

Картини стародавніх майстрів мають темну палітру,бо під дією H2S,що є у повітрі,свинцеві білила перетворювалися на чорну сполуку PbS

Номер слайду 27

Метод “ДРІД” Д- досвід (що робили, що пам’ятаєте?) Р - рефлексія (відчуття, реакція від уроку) І- інформація (яку інформацію, які висновки зробили?) Д - дії (як ви будете діяти в майбутньому?)

Номер слайду 28

Домашнє завдання Вивчити $ 30 Письмово: №236 cт. 168 Домашній експеримент ст. 168

Номер слайду 29

ppt
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Додано
18 березня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку