Змішане навчання . Тема: Хімічні властивості основ.
Мета:
Клас ділимо на 3 групи, кожна з яких має за урок пройти 3 станції та виконати підготовлені для них завдання.
На даній станції діти сідають за комп’ютери і переглядають навчальні відео за даними ссилками.
https://youtu.be/SXXtiKSSRpM https://youtu.be/iiUm-Oba6QE https://youtu.be/nEStWB_HxX0 https://youtu.be/Pk9WcSCnj3M https://youtu.be/LdtnBzmudgc
Друга станція :Експерементальна.
У пробірку з розчином лугу забарвленого фенолфталеїном добавте по краплях розчин хлоридної кислоти, поки не зникне забарвлення індикатора. Чому розчин знебарвився? Напишіть відповідне хімічне рівняння.
У пробірку з осадом купрум(II) гідроксиду повільно добавляйте розчин хлоридної кислоти до повного розчинення осаду. Якого кольору набуває речовина? Чому зник осад? Напишіть відповідне хімічне рівняння.
Пробірку з осадом купрум(II) гідроксиду затисніть у пробіркотримачі. Вміст пробірки обережно нагрійте в полум’ї спиртівки. Як змінюється колір осаду? Чому змінився колір? Напишіть відповідне хімічне рівняння.
Третя станція :Тренувальна.
.
.1Закінчіть рівняння реакцій, які відображають хімічні властивості основ і спосіб їх добування:
а) KOH + HCl → … д) Zn(OH)2 + HCl → …
б) KOH + CO2 → … е) Zn(OH)2 …
в) KOH + FeCl2 → … є) CaO + H2O → …
г) K + H2O → … ж) CuCl2 + KOH → …
2. Зобразіть хімічними рівняннями такі процеси: а) реакція натрій гідроксиду з фосфор(V) оксидом; б) нейтралізація ферум(III) гідроксиду нітратною кислотою; в) розкладання алюміній гідроксиду; г) взаємодія кальцій гідроксиду з карбон(IV) оксидом.
3 Які з поданих речовин можна використати для нейтралізації сульфатної кислоти? Na2CO3, KOH, H2O, Ba(OH)2, CuO, Pb(OH)2, Cu, BaCl2, Al(OH)3. Напишіть рівняння можливих реакцій.
NaOH; б) Zn(OH)2.
Ознаки |
Основи |
|
Розчинні (луги) |
Нерозчинні |
|
Відмінні |
|
|
Спільні |
|
|
Кожна група виконує завдання певний проміжок часу,який визначає вчитель.Усі діти мають пройти дані станції.Закінчуємо урок обговоренням та робимо висновки.