Хмари тегів. Ідеї застосування на уроках світової літератури.

Про матеріал

Більшість вчителів уже вміють створювати хмари тегів. Пропоную кілька ідей їх застосування.

Хмари слів варто використовувати на уроках світової літератури. Оскільки діти, розгадуючи цю головоломку, не просто граються, як їм здається, а навчаються. Крім того, потрібно пропонувати учням самостійно створювати хмари тегів.

Перегляд файлу

1


 

 

 

 

 

 

 

Хмари тегів. Ідеї застосування на уроках світової літератури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лебедюк Ірина Володимирівна,

вчитель світової літератури

 

 

 

 

 

 

Ідея перша.

Вивчення біографії письменника.

 

Розкажи про життєвий і творчий шлях письменника, використовуючи підказки, зашифровані у хмарі тегів.


Йоанна Ягелло

Ідея друга.

Характеристика героя твору.

 

Розшифруй хмару тегів. Поясни кожну характерну ознаку героя, посилаючись на текст твору.

Характеристика Аліси («Аліса в країні див»)


 

 

 

Ідея третя.

Зашифровані цитати із твору у хмарах тегів.

 

  1. Розшифруй хмару тегів. Кому з героїв твору належить цей вислів? Поясни, як ти його розумієш.

 

Йоанна Ягелло «Кава з кардамоном»


 

  1. Можна запропонувати учням розшифрувати кілька хмар, в яких розміщені цитати з різних творів, цитати різних героїв з одного твору.

 

Ідея четверта.

Теорія літератури в хмарах тегів.

 

  1. Розшифруй хмару тегів. Дай визначення поняття.

 

Поняття «світова література». 5 клас.


 

  1. Розшифруй хмару тегів і назви всі ознаки детективу як жанру літератури. Охарактеризуй кожну із них.

 


 

 

 

 

 

Ідея п’ята.

Тема уроку в хмарах тегів.

 

Після мотиваційної частини уроку вчитель не оголошує тему уроку, а пропонує учням розшифрувати хмару тегів і визначити тему.


 

 

 

 

Ідея шоста.

Знавець літератури.

 

Доцільно використовувати на підсумкових уроках.

 

  1. Розшифруй хмари тегів, у яких названо імена героїв. Вкажи, героями якого твору вони є? Хто автор твору?

 


«Кава з кардамоном» Йоанни Ягелло

 

  1. Розшифруй хмари тегів, у яких названо прізвища та імена різних авторів. Поміркуй і скажи, що поєднує цих людей?


 

 

 

 

  1. Розшифруй хмару тегів, у яких названо заголовки різних творів. Розкажи, про що йдеться у творах. Назви авторів.

 

10 клас


 

 

Ідея сьома.

Епіграф у хмарах тегів.

Приклад хмари не додаю, оскільки все зрозуміло.

 

Ідея восьма.

Сюжет твору у хмарах тегів.

Доречно використовувати перед прочитанням того чи іншого твору. Діти повинні розшифрувати хмару і поміркувати над тим, про що цей твір ( додумати сюжет). Наприклад, словосполучення із хмари: фотоапарат у подарунок. Уявити кому?, коли?, хто?, за яких обставин? подарував його.


«Кава з кардамоном» Йоанни Ягелло

 

Дещо з теорії

 

Хмара слів – це один із способів візуалізації текстової інформації.

Характерні ознаки:

  •                 Яскравість
  •                 Оригінальність
  •                 Інформативність
  •                 Простота
  •                 Доступність
  •                 Зрозумілість
  •                 Повчальність

Кольорові хмари слів привертають до себе увагу і дозволяють зосередитися на матеріалі. Хмара містить у собі і візуальну інформацію, і текст.

Важливо при створенні хмар правильно обрати:

  •                 Шрифт.
  •                 Колір.
  •                 Текст.
  •                 Форму.

Хмари слів варто використовувати на уроках світової літератури. Оскільки діти, розгадуючи цю головоломку, не просто граються, як їм здається, а навчаються. Крім того, потрібно пропонувати учням самостійно створювати хмари тегів.

Етапи створення хмари тегів:

  1.              Обрати програму для створення хмари.
  2.              Обрати форму, малюнок.
  3.              Обрати шрифт.
  4.              Обрати колір.
  5.              Ввести текст.
  6.              Згенерувати хмару.
  7.              Завантажити на комп’ютер.
  8.              Використати на уроці.

Більше про хмарні технології та програми для їх створення можна дізнатися в Інтернет-журналі «На урок»:

https://naurok.com.ua/post/internet-resursi-dlya-stvorennya-hmar-sliv-vlasnoruch

 

docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
4654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку