Зануда А. Мвчитель інформатики та трудового навчання. КЗ “Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.”Використання хмарних сервісів GOOGL KLASSROOM та LEARNING APPS на уроках трудового навчання26.08.20191
Номер слайду 2
20.03.20182 Зараз настала ера інформаційних технологій, які є невід'ємною частиною нашого життя. Кожен учень збираючись в школу бере з собою якийсь гаджет. Дітей зараз важко чимось зацікавити, якщо в них є такі гаджети з іграшками, але задача вчителів – це зробити. Коли діти вперше беруть свій гаджет для того щоб знайти, або скачати гру в Play Market їм обов’язково треба зареєструватися в G Suite. Вони автоматично створюють електронну пошту Gmail, диск Google, Google документи, youtube.com. А це все вже хмарні технології. І вчителю треба лише правильно використати його гаджет.
Номер слайду 3
20.03.20183 Необхідні компоненти для роботи в «хмарах»:Інтернет; Комп’ютер(планшет, смартфон,ноутбук, нетбук);Браузер;Компанія, яка надає послуги хмарних технологій;Навички роботи з Інтернет та веб-застосунками.
Номер слайду 4
26.08.20194 G Suite (попередня назва Google Apps for Work або Google Apps for Your Domain) — це пакет спеціалізованого хмарного програмного забезпечення й інструментів для спільної роботи від компанії Google, У пакет G Suite входять такі популярні веб-застосунки від Google, як Gmail, Google Диск, Google Hangouts, Google Календар, Google Документи, Google Таблиці, Google Презентації, GOOGL KLASSROOM та інші
Номер слайду 5
Google Classroom – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.26.08.20195 У Класі зручно працювати і вчителю і учню. оскільки сервіс забезпечує користувачів універсальним робочим апаратом, має зручний, інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс і можливості, необхідні учасникам освітнього процесу.style.font. Weight
Номер слайду 6
20.03.20186 У Класі зручно працювати і вчителю і учню. оскільки сервіс забезпечує користувачів універсальним робочим апаратом, має зручний, інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс і можливості, необхідні учасникам освітнього процесу. Простота у використанні, безкоштовність та високий рівень доступності Google Classroom та інших сервісів Google, які цифровий гігант Google постійно оновлює та вдосконалює, дає можливість як вчителю з трудового навчання так і з інших предметів організовувати ІКТ-підтримку звичайної форми навчання, а також для перевернутого і дистанційного навчання, індивідуалізувати його і широко використовувати групові форми роботи.
Номер слайду 7
20.03.20187 Створені заняття по предметам та класам:
Номер слайду 8
20.03.20188 Однією зголовної можливості цього сервісу є можливість для створення та розповсюдження завдань Всі записи в Класі відображаються як у блозі, стрічкою. Вчитель отримує можливість використовувати в Класі дописи 4-х типів: «Створити оголошення», «Створити завдання», «Створити запитання» та «Використати наявний допис». Всі чотири типи дописів дають можливість використовувати посилання на файли будь-якого виду з Google-диска, зовнішнє посилання та посилання на відео з You. Tude. Таким чином забезпечені умови для доступу учнів до навчального матеріалу (презентації, лекції, демонстрації, інтерактивні завдання, тестування, додаткова література та відео-уроки),
Номер слайду 9
20.03.20189 Створення завдання з тестом: Контроль виконання завдань і оцінювання. За усіма завданнями можна спостерігати одночасно, і контролювати роботу над окремим завданням відразу в декількох класах. Оцінювання можна виконувати вручну або автоматизовано. Система оцінювання може бути адаптована під будь-яку кількість балів (автоматично 100 балів). Після оцінювання за допомогою кнопки «Повернути» оцінка відправляється на пошту кожного учня, хоча за необхідності можна змінити оцінку. Також є можливість експортувати всі оцінки курсу до таблиці.
Номер слайду 10
20.03.201810 Створення завдання, для виконання якого потрібно перейти за посиланням ( після виконання зробити скріншот або фото веб-сторінки з результатом та надіслати вчителю для перевірки :
Номер слайду 11
20.03.201811 Для того, щоб додати посилання до завдання потрібно скопіювати в рядку адреси URL-адресу веб - сторінки, на якій розміщено завдання (відео, тести, зображення та ін.) та вставити у відповідне вікно
Номер слайду 12
20.03.201812 Створення оголошення:
Номер слайду 13
20.03.201813 Для створення завдання для виконання якого потрібно перейти за посиланням можна використовувати онлайновий сервіс Learning. Apps.org. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використання і на уроках і в позаурочний час.
Номер слайду 14
20.03.201814
Номер слайду 15
20.03.201815
Номер слайду 16
20.03.201816 Приклад завдання, для виконання якого потрібно перейти за посиланням і виконати вправу із каталогу Learning. Apps, а після виконання зробити скріншот або фото веб-сторінки з результатом та надіслати вчителю для перевірки
Номер слайду 17
20.03.201817 Скріншот веб-сторінки з результатом, який зробив учень та надіслав вчителю для перевірки:
Номер слайду 18
20.03.201818 Хмарні технології створюють умови для активної співпраці, забезпечують мобільність суб’єктів та віртуалізацію об’єктів навчання, забезпечують розвиток творчості, критичного мислення, вміння вирішувати проблеми; розвивати комунікативні, співробітницькі, життєві навички, працювати з даними, медіа й розвивати компетентності з ІКТ як учнів, так і вчителів.