Християнська година " Добрі справи варті Божої уваги"

Про матеріал
Година з християнським пріоритетом має на меті виховувати кращі людські риси : співчуття, милосердя. Дає можливість дітям чітко розрізняти добро і зло, стримуватися від поганих вчинків і заохочує робити добро. А також спонукає маленьких громадян до розмірковування через призму християнської моралі.
Перегляд файлу

Добрі справи варті Божої уваги

Конспект заняття з християнського виховання

 

Мета: вчити дітей розрізняти добро і зло, ціннісно сприймати навколишню дійсність, адекватно реагувати на різні життєві прояви, аналізувати і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати мислення і монологічне мовлення, збагачувати словник прикметниками, антонімами, що характеризують моральні якості людини.

Виховувати важливі особистісні якості, як чесність, почуття справедливості, милосердя і порядність.

 

Розповідь: Сьогодні вранці, коли я прокинулася, то побачила на столі Книгу. Я здивувалася, адже такої у мене раніше не було. Коли я взяла її до рук, то зрозуміла, що вона незвичайна.Книга ставала то холодною, то теплою і називається вона Книга справ. Звідки вона взялася на моєму столі? (версії дітей) Я думаю, що то Ангелики, які розповідають св.Миколаю про наші добрі і погані вчинки забули Книгу і вони обов’язково повернуться за нею, а поки що, почитаємо ми, можливо неспроста вона потрапила до нас.

 

Читаю історії, діти оцінюють вчинки.

 

-Хлопчик Миколка образив бабусю, не захотів їсти і перекинув миску з супом. Бабуся заплакала.

-Дівчинка Оленка допомогла братику взути черевички.

-Хлопчик Сергійко відгортав сніг. Мама похвалила.

-Дівчинка Надійка капризувала в магазині, вимагала морозива.Тато був засмучений.

-Хлопчик Максим змайстрував для братика човник.Братик зрадів.

-Дівчинка Улянка допомогла незнайомому дідусеві нести сумку.

-Галинка викинула сміття на вулицю.

-Ігорко копнув собаку.

-Олеся допомогла мамі ліпити вареники.

-Василько посадив деревце.

-Оксанка тягнула кішку за хвоста.

-Михайлик прибрав сміття біля будинку.

-Василинка втішила маленького хлопчика, який плакав.

-Віталік зруйнував гніздечко пташки.

-Тут стільки вчинків добрих і поганих...

А ще і картинки, які треба згрупувати: (робота підгрупкою, 4 дітей) , а в скринці – казкові герої, які також бувають різними і добрими і злими (робота в парі на магнітній дошці)

А ми пригадаємо віршик про слухняність.

 

 «Бути слухняним нелегко.

 Бути слухняним непросто,

 Але синіє озерце,

 Але всміхається сонце.

 Квіти квітують весною,

 Дощик розплачеться вчасно.

 Ми ростемо із тобою

 Все що довкола прекрасне.

 

Все що навколо покірно

 Слухає Божі закони

 Будьмо слухняними мамі,

 Тату, бабусі і школі».

- Справилися з завданням наші діти, а ми перевіримо, чи добре (аналізують).

 

Дидактична гра «Скажи навпаки»    ( ледачий; добрий; жадібнийний; боязливий; веселий; уважний, слабкий. )

За правильну відповідь діти отримують вирізані фігурки ангеликів.

 

- У кожного з нас є Ангел –хоронитель ( показую два ангелики чорний і білий). Коли ми слухняні, ввічливі і робимо добрі вчинки, ангелики білі, а коли навпаки, вони стають чорними.

І у житті кожного з нас є дві дороги: біла і чорна. Не ступайте на чорну доріжку, будьте уважними завжди.

Рухлива гра « Дві доріжки » ( діти біжать по колу, розстелено два шарфи білий і чорний. По білому треба бігти, а чорний обминати. Хто помилився, виходить з гри.)

 

- А тепер займаємо місця за столиками. На кожному столику є кружечки білі і чорні, які символізують ваші вчинки. Завдання: візьміть кожен два кружечки різних кольорів. Скільки у вас кружечків? Покажіть білий, чорний. Пригадуємо свої вчинки і опускаємо кружечки у дві скриньки чорну і білу.

( діти розповідають).

 

«Перед вами деревце,без листочків і сумне.

  Щоб його розвеселити, добрі вчинки слід робити.

  За найкращі гідні справи, зацвітуть квітки на славу.»

 

Завдання: пропоную дітям, добрі вчинки яких носять соціальний характер ( для загального блага, а не для себе, чи членів родини) приклеїти на гілочку намальованого деревця вирізану з кольорового паперу квіточку.

 

 

Творча гра  «Веселий Сніговик і Чарівна торбинка»

( діти стають у коло і передають під музику Сніговика один одному.Музика зупиняється, хто залишився той виходить з гри, втіхою йому будуть аплодисменти за добрий вчинок. Вихователь зачитує про кожного,

 а в торбинці сюрпризи для слухняних дітей, які вони дістають.

«  Іванко Панасюк дозволяв кататися своїми санчатами дітям;

Христина Вітюк ділиться гостинцями;

Максим Березяк старанно вчиться;

Вікторія Дибайло добре розповідає вірші;

Андрій Чуба гарно співає;

 Наталя Боруцька виготовляла для виставки саморобки ;

 Саша Парубочий виготовляв з мамою саморобки, знає усі букви;

 Стас Карплюк подарував дитячому садочку палицю для Діда Мороза;

 Діана Варава любить собак;

 Настя Жуківець не робить зла нікому;

 Анна-Марія Волянчук дружить з усіма;

 Іринка Лещук дуже слухняна дівчинка;

 Таня Павелко допомагає чергувати;

 Віка Тимощук допомагає накривати стіл;

 Таня Семенюк складає іграшки;

 Віка Якимчук приносить гостинці;

 Оля Марків навчає букв всіх бажаючих;

 Яна Деревацька дуже слухняна дівчинка;

 Андрій Литвиненко ділиться іграми, які приносить з дому;

 Аліна Христин поділилася книжечкою-саморобкою;

 Андрій Кормилюк ніколи нікого не ображає;

 Юля Шпуляр допомагає Андрійкові одягнутися і на занятті;

 Данилко Мацко подарував дітям розмальовки фломастери, журнали, годує         пташок;

 Саша Коломієць завжди просить пробачення,підмітав в групі;

 Іринка Мільчевич нікого не ображає.

 

 Мовленнєвотворча гра «Коли б я був чарівником»( монолог з «чарівною» паличкою в руках.)

 

« Проганяй мерщій дрімоту,

І рукам давай роботу.

І роби невтомно, вміло

Хоч мале, та добре діло»

Пропоную розфарбувати сердечка і подарувати тому, хто на вашу думку найслухняніший.( художня праця)

 

- На прогулянку гостинно діток  кличуть саночки : всіх слухняних і старанних покатають залюбки. Короткий підсумок діяльності.

doc
Додано
9 січня 2020
Переглядів
796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку