Християнська релігія і церква в житті давньоруського суспільства

Про матеріал
Мета: Сформувати та закріпити знання учнів про культурну діяльність жителів давньоруського Києва періоду правління Володимира Великого та Ярослава Мудрого; розвивати вміння уявляти події, які вивчаються, здатність втілюватися в історичний образ; познайомити учнів з видатними діячами періоду становлення та розвитку християнської релігії; формувати історичну свідомість, прищеплювати відчуття причетності до минулого, бажання більше дізнатися про нього. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: аналізувати письмові історичні джерела, давати стислу характеристику зображенням, робити висновки щодо значення подій, висловлювати судження щодо рівня духовного та культурного розвитку давньоруського суспільства.
Перегляд файлу

ПРАКТИЧНА РОБОТА №2

Предмет: Історія України

Клас: 7-й

Тема: Християнська релігія і церква в житті давньоруського суспільства.

Мета:  Сформувати та закріпити знання учнів  про культурну діяльність жителів давньоруського Києва періоду правління Володимира Великого та Ярослава Мудрого; розвивати вміння уявляти події, які вивчаються, здатність втілюватися в історичний образ; познайомити учнів з видатними діячами  періоду становлення та розвитку християнської релігії; формувати історичну свідомість, прищеплювати відчуття причетності до минулого, бажання більше дізнатися про нього.

Очікувані результати:  Після цього уроку учні зможуть: аналізувати письмові  історичні джерела, давати стислу характеристику зображенням,  робити висновки щодо значення подій, висловлювати судження щодо рівня духовного та культурного  розвитку давньоруського суспільства.

 

Структура заняття:

І. Практична частина

1. Робота із розпізнаванням персоналій.

2. Робота з письмовим історичним джерелом.

3.Робота із фото джерелом.

Завдання 1 «Упізнай персону».

Мене вважають мудрою людиною. Я прихильник мирних шляхів у досягненні мети, замість війн у дипломатії користуюсь шлюбними зв’язками. Моя сестра та доньки одружені  з польським, французьким, норвезьким, угорським королями, дехто називає мене за це тестем Єворопи. Я створов перший збірник законів, що отримав назву «Руська Правда». За час мого правління було збудовано багато чудових споруд. Деякі залишилися  і до сьогодення. Наприклад, храм святої Софії.  

_____________________________________________________________

Завдання №2  Робота з письмовим історичним джерелом.

 

Прочитайте уривок з літопису та проаналізуйте його за поданими запитаннями:

  1. Про яку подію йдеться у джерелі?
  2. Коли відбулася ця подія?
  3. Які наслідки цієї події?

«І коли прибув, повелів він поскидати кумирів — тих порубати, а других вогню оддати. Перуна ж повелів він прив'язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому [узвозу] на Ручай, і дванадцятьох мужів приставив бити [його] палицями… Потім же Володимир послав посланців своїх по всьому городу, говорячи: «Якщо не з'явиться хто завтра на ріці — багатий, чи убогий, чи старець, чи раб, — то мені той противником буде…» А назавтра вийшов Володимир з попами цесарициними і корсунськими на Дніпро. І зійшлося людей без ліку, і влізли вони у воду… а попи, стоячи, молитви творили. І було видіти радість велику на небі й на землі, що стільки душ спасається…»

Завдання №3  Робота із фото джерелом.

Розгляньте фотографію та дати стислу характеристику зображенню за поданими запитаннями:

  1. Що зображено на фотографії?
  2. Хто засновник споруди?
  3. Яке було призначення  споруди?

Софія Київська Вид собору з південного сходу

 

.

docx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку