Художній учнівський проект (11 клас) «Абсолютизація краси природи у культурних зразках світу»

Про матеріал

Тема уроку. Паркова культура. Версаль - зразок європейського парку. Природні парки Великої Британії. Духовне явище японського ландшафтного саду. Філософія ікебани та чайної церемонії.

Метою проекту є

  • дослідити сутність поняття «садово-паркове мистецтво», «парк», «ікебана»;
  • дослідити особливості паркового мистецтва різних країн (Франції, Великої Британії, ландшафтні сади Японії);
  • дізнатися про особливості мистецтва ікебани та познайомитися з суттю чайної церемонії;
  • провести конкурс ікебан «Ікебана своїми руками» серед учнів класу та створити фотографії для сторінки альбому «Мистецтво Близького та Далекого Сходу» ;
  • підготувати сценарій та провести чайну церемонію у класі;
  • підготувати мультимедійну презентацію з теми проекту.
Перегляд файлу

Художній учнівський проект (11 клас)

Проект «Абсолютизація краси природи у культурних зразках світу»

Тема уроку: Паркова культура. Версаль - зразок європейського парку. Природні парки Великої Британії. Духовне явище японського ландшафтного саду.  Філософія ікебани та чайної  церемонії.

Проект: колективний, довгої тривалості, творчо-інформаційний.

Мета проекту:

  • дослідити сутність поняття «садово-паркове мистецтво», «парк», «ікебана»;
  • дослідити особливості паркового мистецтва різних країн (Франції, Великої Британії, ландшафтні сади Японії);
  • дізнатися про особливості мистецтва ікебани та познайомитися з суттю чайної церемонії;
  • провести конкурс ікебан «Ікебана своїми руками» серед учнів класу та створити фотографії для сторінки альбому «Мистецтво Близького та Далекого Сходу» ;
  • підготувати сценарій та провести чайну церемонію у класі;
  • підготувати мультимедійну презентацію з теми проекту.

Ключове питання проекту: Що є основою абсолютизації краси природи і підпорядкування діяльності людини її законам?

Тематичні питання:

  • Що таке садово-паркове мистецтво?
  • Чим відрізняються французькі парки від англійських та від японських ландшафтних садів?
  • Які характерні риси мистецтва ікебани?
  • Які особливості проведення чайної церемонії?

Змістовні питання:

  • Що таке парк?
  • Які характерні риси парків Великої Британії?
  • У чому полягає особливе ставлення японців до природи?
  • Що таке ікебана?
  • На яких  філософських засадах засновано мистецтво ікебани?
  • У чому полягає філософія чайної церемонії?

План проекту:

В ході проведення проекту учні досліджують сутність понять «садово-паркове мистецтво», «парк», «ікебана»; дізнаються про характерні особливості садово-паркового мистецтва різних країн (Франції, Великої Британії), проводять конкурс ікебан в класі та підготовлюють чайну церемонію. В ході виконання проекту учні обєднуються в три групи: дослідників, мистецтвознавців та організаторів-сценаристів.

 

Завдання першої групи дослідників:

  • дослідити поняття «садово-паркове мистецтво», «парк»;
  • дізнатися про особливості французького паркового мистецтва (на прикладі Версаля) та парків Британії, японського ландшафтного саду і визначити їх характерні риси;
  • створити мультимедійну презентацію або фільми про парки та японські сади.

Завдання другої групи мистецтвознавців:

  • дослідити поняття «ікебана» із інформаційних джерел та дізнатися про суть цього мистецтва;
  • дізнатися на яких  філософських засадах засновано мистецтво ікебани;
  • підготувати та провести у класі конкурс ікебан «Ікебана своїми руками»;
  • організувати виставку ікебан в класі та створити фотографії;
  • оформити сторінку «Мистецтво Близького та Далекого Сходу».

Завдання третьої групи організаторів-сценаристів:

  • дослідити в чому полягає філософія чайної церемонії і які особливості її проведення;
  • створити сценарій чайної церемонії та організувати іі проведення;
  • організувати оформлення приміщення для проведення церемонії.
  • створити слайд-шоу з фрагментами проведення свята чайної церемонії.

Кінцевим результатом проекту стало: створити власну презентацію творчо - інформаційного проекту   «Особливості садово-паркового мистецтва різних країн (Франції, Великої Британії, Японії)»; провести конкурс ікебан «Ікебана своїми руками» серед учнів класу та створити фотографії для сторінки альбому «Мистецтво Близького та Далекого Сходу»;  підготувати та провести чайну церемонію, на якій буде продемонстровано презентацію творчо - інформаційного проекту   «Особливості садово-паркового мистецтва різних країн (Франції, Великої Британії, Японії)» та фотографії конкурсу ікебан для сторінки альбому «Мистецтво Близького та Далекого Сходу».

 

 

docx
Додано
28 березня 2018
Переглядів
1301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку