І ось порівняла вчителя із диригентом.

Про матеріал

. Вчитель заходить до класу. Він хоче навчити. Як вмілий керівник і організатор, знаючи кожного учня, спонукає звучати кожну дитячу душу. Доторкаючись до струн маленьких сердець, викликає емоції, почуття і утворюються знання, необхідні в житті.

Перегляд файлу

Готуючись до сьогоднішнього майстер-класу, думала, що сказати, чим поділитись, які моменти виділити. Адже всі ми , мої колеги, користуємось однаковими програмами, нормативними документами, підручниками і т. д. і виконуємо одну і ту ж вчительську роботу. У мене були хороші вчителі, наставники, я свідомо обрала свою професію, якій присвятила  30 років свого життя. Було непросто.

І ось порівняла вчителя із диригентом. Композитор пише ноти, музиканти грають на музичних інструментах або співають. Що робить диригент? Махає руками. Задає темп і змальовує руками ритм? Ні. У нього є ідея. Він бере задум композитора, доносить  його до музикантів, які вдихають в цю ідею життя. І тільки тоді народжується музика, яка іде до слухача. Диригент став отою ланкою, що об’єднала і дала результат.

Продзвенів дзвінок. Вчитель заходить до класу. Він хоче навчити. Як вмілий керівник і організатор, знаючи кожного учня, спонукає звучати кожну дитячу душу. Доторкаючись до струн маленьких сердець, викликає емоції, почуття і утворюються знання необхідні в житті.

Немає поганої музики. А музика – категорія вічна. І наука – була, є і буде.

І були, є і будуть  хороші, талановиті вчителі.

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 липня 2018
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку