. Вчитель заходить до класу. Він хоче навчити. Як вмілий керівник і організатор, знаючи кожного учня, спонукає звучати кожну дитячу душу. Доторкаючись до струн маленьких сердець, викликає емоції, почуття і утворюються знання, необхідні в житті.
Готуючись до сьогоднішнього майстер-класу, думала, що сказати, чим поділитись, які моменти виділити. Адже всі ми , мої колеги, користуємось однаковими програмами, нормативними документами, підручниками і т. д. і виконуємо одну і ту ж вчительську роботу. У мене були хороші вчителі, наставники, я свідомо обрала свою професію, якій присвятила 30 років свого життя. Було непросто.
І ось порівняла вчителя із диригентом. Композитор пише ноти, музиканти грають на музичних інструментах або співають. Що робить диригент? Махає руками. Задає темп і змальовує руками ритм? Ні. У нього є ідея. Він бере задум композитора, доносить його до музикантів, які вдихають в цю ідею життя. І тільки тоді народжується музика, яка іде до слухача. Диригент став отою ланкою, що об’єднала і дала результат.
Продзвенів дзвінок. Вчитель заходить до класу. Він хоче навчити. Як вмілий керівник і організатор, знаючи кожного учня, спонукає звучати кожну дитячу душу. Доторкаючись до струн маленьких сердець, викликає емоції, почуття і утворюються знання необхідні в житті.
Немає поганої музики. А музика – категорія вічна. І наука – була, є і буде.
І були, є і будуть хороші, талановиті вчителі.