І семестр
Unit 1. "People and Relationship"
Урок 5.
Тема уроку: Що впливає на взаємини між людьми?
Focus on Reading
Мета уроку: повторити та активізувати лексику з теми, ознайомити учнів з новими ЛО, формувати навички читання за допомогою прийомів skimming and scanning, перевірити сприймання прочитаного тексту за допомогою прийомів - reading for gist and for details, розвиток навичок комунікації, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть переказати прочитане, використовуючи вивчені ЛО, можуть описати свої взаємовідносини у родині, можуть висловити думку, щодо рис характеру, які притаманні дітям, які зростають у багатодітній родині або одні.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок
ХІД УРОКУ
І. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Warming up
Бесіда з учнями про взаємовідносини. Приготувати учням на окремих листочках запитання, їх помістити до будь-якого мішечку, або приклеїти на плакат, тематично оформлений, учні по черзі витягають або підходять до плакату, обирають питання та відповідають на нього (або читають питання та називають, хто відповідатиме на нього:
Ділимо учнів на дві чи три групи. Учні в групах обговорюють питання вправи 1 на сторінці 18. Завдання учнів зібрати інформації про кожного в своїй групі, спираючись на питання вправи, а потім розповісти про будь-кого з групи всьому класу.
2. Reading
Pre-Reading Task
На дошці з'являються прикметники:
independent, sociable, quite, self-confident, ambitious, self-confident, organized, responsible, selfish, hard-working, lazy, rude, kind, calm, bossy, jealous, moody, joyful, affectionate, spoilt, imaginative.
Ділимо учнів на 4 команди.
Перша команда - the oldest children in a family
Друга - the middle children in a family
Третя - the youngest children in a family
Четверта - the only children in a family
Даємо командам час поміркувати, які якості характеру притаманні їм і чому. Учні обирають та записують їх. Після обговорюємо всім класом. Кожна команда отримує частину тексту від 2-5 (кожній команді один абзац). Перший абзац читають усі команди, щоб ознайомитись, про що йтиме мова. Тексти відповідають тим командам, які працювали з зазначеними вище категоріями.
Кожна команда отримує табличку:
the oldest children in a family
|
the middle children in a family |
the youngest children in a family |
the only children in a family |
|
|
|
|
While-Reading Task
Кожна команда опрацьовує свою частину тексту та шукає прикметники, що описують характер дитини, що відповідає їх критеріям. Порівнюють з обраними ними прикметниками та обговорюють, чи співпадає їх вибір.
Під час читання, учні заповнюють свою частину таблички.
Під час виступу інших команд, заповнюють інші колонки відповідно, записуючи прикметники, що характеризують дитину.
Post Reading Task
Вправа 3 на сторінці 18
Учні продовжують роботу в групах.
Vocabulary Practice
Учні продовжують роботу в групах.
Групи отримують набір карток з прикметниками (див. додаток). Завдання учнів знайти відповідні пари між собою ( антоніми чи синоніми, позитивні та негативні).
independent |
sociable |
quite |
self-confident |
organized |
responsible |
selfish |
hard-working |
lazy |
rude |
kind |
calm |
bossy |
jealous |
moody |
moody |
Вправа 5 на сторінці 20
Продовжуємо працювати у групах. Роздаємо до поданих слів пояснення. Даємо час учням на роздуми, після обговорюємо всім класом:
… people always want to win. |
… people want to be successful in life. |
… children behave badly because they are given everything they want. |
… people think about themselves and not about other people. |
… people think that someone loves another person more than them, or wants what other people have. |
… people are friendly and enjoy being with other people. |
… people get angry quickly and like fighting. |
… people have an attractive personality that makes people like them. |
… people are people you can trust. |
… people show that they like people very much. |
… people like giving orders. |
… people are good at influencing others to do what they want. |
… people are happy one minute and sad the next one and are often bad-tempered. |
… people like doing things on their own without help. |
Speaking
Учні працюють в групах або парах. Обговорюють чи погоджуються вони з описом, що наводить автор тексту, який прочитали. Чому?
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.
Unit 1. "People and Relationship"
Урок 6.
Тема уроку: Що впливає на взаємини між людьми?
Develop your Vocabulary
Мета уроку: повторити та активізувати лексику з теми, ознайомити учнів з новими ЛО, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розказати про риси характеру, які їм подобаються та чому, описати себе, утворювати за допомогою приставок un-, in-, im-, il-, ir-, a-, non-, dis-, нові слова.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок
ХІД УРОКУ
І. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Warming up
Робота з картками на розвиток мовлення (див. додаток). Учні обирають катку та міркують над фразою. Після об'єднуються у групи з однаковими фазами та обговорюють їх.
2. Vocabulary Practice
Вправа 1 на сторінці 21
Учні працюють самостійно, перевіряємо разом.
Робота з картками:
Учні відповідають на питання карток, використовуючи лексику з минулого уроку.
Словотворення
Вправа 2 на сторінці 21
Учні працюють в парах, обговорюючи правила утворення нових слів. Після перевіряємо всім класом та виводимо правила утворення нових слів.
Префікси un-, in-, im-, il-, ir-, a-, non-, dis-, а також mis- вживаються для утворення заперечної форми слова або його антоніма. В більшості випадків вони приєднуються до прикметників. В реченні використання таких префіксів можна замінити заперечною часткою not.
Префікс un- використовується частіше за інші префікси та приєднується до слів, що можуть починатися як з голосного, так і з приголосного звуків.
|
|
Префікс in- використовується зі словами, що починаються з голосних (окрім i и u) та приголосних.
Префікс im- приєднується до слів, що починаються тільки на приголосні m та p.
Префікс il- вживається зі словами, що починаються з приголосного l.
Префікс ir- вживається тільки з тими словами, що починаються з приголосного r.
Вправа 3 на сторінці 22
Виконують в парах.
Вправа 4 на сторінці 22
Учні виконують самостійно, а після висловлюють свою думку в класі.
Робота всім класом. Учням пропонується описати фото сім'ї, подумати над тим, чи щасливі вони, які якості характеру виховуються в родинах з низькими статками.
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.