Unit 2. "Choose the Career" Урок 15. Тема уроку: Моя професія Build Up Your Grammar

Про матеріал
Unit 2. "Choose the Career" Урок 15. Тема уроку: Моя професія Build Up Your Grammar Мета уроку: удосконалення навичок використання нових ЛО, повторення та активізація граматичного матеріалу, уведення нового граматичного матеріалу про часові форми, практикування говоріння, роботи в парах та міні групах. Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розказати та висловити свою думку стосовно професій, які можна було б обрати для себе, використовуючи граматичні конструкції, що розглядаються на уроці. Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок
Перегляд файлу

 

Unit 2. "Choose the Career"

Урок 15.

Тема уроку: Моя професія

Build Up Your Grammar

 

Мета уроку: удосконалення навичок використання нових ЛО, повторення та активізація граматичного матеріалу, уведення нового граматичного матеріалу про часові форми, практикування говоріння, роботи в парах та міні групах.

Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розказати та висловити свою думку стосовно професій, які можна було б обрати для себе, використовуючи граматичні конструкції, що розглядаються на уроці.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок

 

 

ХІД УРОКУ

І. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Warming up

Practice i Read the models below, then practice introducing yourself.

  1. images-1images     Hello. My name is Charles Johnson. I’m from the UK. I live in London. I’m a Businessman. I work for Active Sports Incorporated. My company designs, produces and sells sportswear for the outdoors.
  2.      Hi there. I’m Sarah. I’m Canadian. I’m from Canada. I’m married and have two sons. My parents live in Toronto. I have one brother and two sisters. My husband is a dentist.
  3. images-3      Nice to meet you. I’m James. James Sherman. I come from New Zealand but I live in Tokyo. I’m a student. I study Japanese Language at Tokyo University. In my free time I like to play football and watch films.

Роздаємо учням картки шалони з різними презентаціями людей. Завдання учнів обрати собі роль (не обовязково як в картці) та презентувати себе за 30 секунд за шаблоном.

Якщо учні слабкі, вони обирають будь-який шаблон з трьох та презентують за 1 хвилину.

 

2. Grammar Practice

Перед виконанням завдання, повторюємо граматичні форми: на дошці 2 речення

I did homework yesterday. It was very boring.

 

Past simple

Ved or V2

do - did - done

I have done my homework. It is too boring.

 

Present Pefect

Have \ has Ved or V3

do - did - done

 

 

Даємо час учням поміркувати, в чому різниця між ними. Обговорюємо. Знаходимо підмет та присудок в реченнях, після підкреслюємо допоміжні слова, які вказують на часові форми. Учні придумують свої речення в формі Past Simple and Past Perfect.

Вправа 1 на сторінці 45

Учнів ділимо на групи. Також ділимо текст на стільки частин, скільки груп. Кожна група самостійно виконує завдання, а потім перевіряємо всім класом.

 

3. Grammar Presentation

Для матеріалу використовуємо додаток Present Perf cont (див. додаток).

Роздаємо кожному учневі лист з правилами, та розглядаємо приклади, міркуємо, що позначає форма Present Perfect Continuous. Завдання для самоконтролю:

Вправа 3 на сторінці 36

Виконують самостійно або в міні-групах, обговорюючи варіанти відповідей.

 

Продовжуємо роботу з додатковим матеріалом. Вправа 10.2 на сторінці 21

Працюємо разом.

 

Робота за підручником

Вправа 4 на сторінці 47

Виконують самостійно.

 

 

Робота з картками на розвиток усного мовлення. Учням в парах або в групах роздаємо картки. Вони обирають по черзі картку та запитують та практикують граматичні форми:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Продовження роботи в групах. Роздаємо групам листи для гри (див. додаток How have you been) та як працювати з ними - зазначено в файлі.

 

Вправа 6 на сторінці 48

Виконують самостійно (самоперевірка).

 

IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1. Підведення підсумків.

 

docx
Додано
27 листопада
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку