Unit 2. "Choose the Career"
Урок 15.
Тема уроку: Моя професія
Build Up Your Grammar
Мета уроку: удосконалення навичок використання нових ЛО, повторення та активізація граматичного матеріалу, уведення нового граматичного матеріалу про часові форми, практикування говоріння, роботи в парах та міні групах.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розказати та висловити свою думку стосовно професій, які можна було б обрати для себе, використовуючи граматичні конструкції, що розглядаються на уроці.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок
ХІД УРОКУ
І. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Warming up
Practice i Read the models below, then practice introducing yourself.
Роздаємо учням картки шалони з різними презентаціями людей. Завдання учнів обрати собі роль (не обовязково як в картці) та презентувати себе за 30 секунд за шаблоном.
Якщо учні слабкі, вони обирають будь-який шаблон з трьох та презентують за 1 хвилину.
2. Grammar Practice
Перед виконанням завдання, повторюємо граматичні форми: на дошці 2 речення
I did homework yesterday. It was very boring.
Past simple Ved or V2 do - did - done |
I have done my homework. It is too boring.
Present Pefect Have \ has Ved or V3 do - did - done
|
Даємо час учням поміркувати, в чому різниця між ними. Обговорюємо. Знаходимо підмет та присудок в реченнях, після підкреслюємо допоміжні слова, які вказують на часові форми. Учні придумують свої речення в формі Past Simple and Past Perfect.
Вправа 1 на сторінці 45
Учнів ділимо на групи. Також ділимо текст на стільки частин, скільки груп. Кожна група самостійно виконує завдання, а потім перевіряємо всім класом.
3. Grammar Presentation
Для матеріалу використовуємо додаток Present Perf cont (див. додаток).
Роздаємо кожному учневі лист з правилами, та розглядаємо приклади, міркуємо, що позначає форма Present Perfect Continuous. Завдання для самоконтролю:
Вправа 3 на сторінці 36
Виконують самостійно або в міні-групах, обговорюючи варіанти відповідей.
Продовжуємо роботу з додатковим матеріалом. Вправа 10.2 на сторінці 21
Працюємо разом.
Робота за підручником
Вправа 4 на сторінці 47
Виконують самостійно.
Робота з картками на розвиток усного мовлення. Учням в парах або в групах роздаємо картки. Вони обирають по черзі картку та запитують та практикують граматичні форми:
Продовження роботи в групах. Роздаємо групам листи для гри (див. додаток How have you been) та як працювати з ними - зазначено в файлі.
Вправа 6 на сторінці 48
Виконують самостійно (самоперевірка).
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.