Unit 1. "People and Relationship"
Урок 10.
Тема уроку: Яка я людина?
Use your skills
Мета уроку: повторення та узагальнення вивченого матеріалу, розвиток навичок говоріння.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розповісти про справжню дружбу, про своє ставлення до дружби.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок
ХІД УРОКУ
І. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Warming up
На дошці з'являються слова:
- a teacher
- an actor
- a policeman
- a cooker
Слова з професіями можуть бути різними. Учні групуються та обговорюють, які якості повинні мати ці люди. Кожна група називає якість та записуємо навколо сів, потім обговорюємо схожі риси та відмінні.
2. Робота за підручником.
Повторення правила використання used to
Вправа 1 на сторінці 32
Виконуємо разом, біля дошки.
Робота з картками (див. додаток):
Учні працюють в парах. Кожна пара отримує набір із поданими картками, а також на кубик із знаками питання крапкою та мінусом (+ ? -). Учні кидають кубик та якщо випала крапка - будують із карткою речення, ? складають питальне речення за карткою, - складають заперечення.
Вправа 1b на сторінці 32
Робота самостійно.
3. Practice new Vocabulary
Робота в міні групах або всім класом. Кожному учневі роздайте на окремих листочках якості характеру, що були вивчені протягом уроків. Завдання учнів - пояснити слово, яке їм дісталося. Інші вгадують його.
Вправа 2 на сторінці 32 - 33
Виконують самостійно.
Play Game
I know you!
Учні описують самостійно будь-кого з класу. Даємо час на роботу. Після учень описує всьому класові однокласника, а інші вгадують, про кого йшла мова. Потім обговорюємо всім класом, чи погоджуються інші з описом.
Вправа 4 на сторінці 33 - 34
Виконують тест самостійно.
Вправа 6 на сторінці 35
Учні обговорюють всім класом.
Робота в парах або міні-групах.
Робота над невеликим міні-проектом. Учні об'єднуються в пари або групі обговорюють рису характеру (обирають будь-яку) та складають мовну картку (див. наступний лист).
- у першому блоці пишемо, до якого виду відноситься (позитивного чи негативного)
- якщо негативний, то у другому блоці пишемо, на що впливає, які проблеми від цього характеру; якщо позитивне - то як допомагає в житті.
- у третьому блоці - чи добре мати таку рису характеру. Тут учням потрібно поміркувати над тим, чи всі негативні риси погані. Наприклад, впертість. Впертий може і добре, коли йдеш до власної мети.
- у четвертому блоці учні пишуть свій власний досвід (чи є в них ця риси, та як вони живуть із нею).
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?