Iдеї iгор на уроках англiйської мови. №2

Про матеріал
Цiкавi iгри на уроках iноземної мoви. Iгри для вдосконалення навичок говорiння та практики вивченого граматичного матерiалу.
Перегляд файлу

1. Board Race

   Я не знаю жодного викладача англійської мови професійного спрямування, який би не використовував цю гру на заняттях. Board Race - це весела гра, яка використовується для повторення лексики, будь то слова з уроку, який ви щойно провели, або слова з уроку, який ви викладали минулого тижня. Її також можна використовувати на початку уроку, щоб активізувати учнів. Це чудовий спосіб перевірити, що ваші учні вже знають про тему, яку ви збираєтеся викладати.

   Найкраще грати з 6 учнями або більше - чим більше, тим краще. Я використовувала її в класах віком від 7 до 15 років, і вона добре працювала в усіх вікових групах.

Цiль гри? Повторення лексики; граматика

Для кого найкраще підходить: Підходить для всіх рівнів та вікових груп

ЯК ГРАТИ:

- Розділіть клас на дві команди і дайте кожній команді кольоровий маркер.

- Якщо у вас дуже великий клас, можливо, краще розділити учнів на команди по 3 або 4 особи.

- Проведіть лінію посередині дошки і напишіть тему вгорі.

- Учні повинні написати стільки слів, скільки ви вимагаєте, пов'язаних з цією темою, у формі естафети.

- Кожна команда отримує по одному балу за кожне правильне слово. Слова, які не можна прочитати або написані з помилками, не зараховуються.

2. Call My Bluff / Two Truths and A Lie

  Викрий мій блеф - це весела гра, яка ідеально підходить для початку семестру, щоб познайомитися. Це також чудовий спосіб "розтопити лід" між студентами, якщо ви викладаєте в групі, яка не знає один одного - і особливо важливо, якщо ви викладаєте в невеликому класі.

   Гра чудово підходить для відпрацювання навичок говоріння, але обов'язково знайдіть час після гри, щоб прокоментувати помилки, яких студенти могли припуститися. (Я зазвичай залишаю це на після гри, щоб не порушувати вільне володіння мовою, виправляючи помилки під час говоріння).

   Зі старшими групами ви можете по-справжньому розважитися, і  будете здивовані тим, що дізнаєтеся про деяких своїх студентів, граючи в цю гру.

Цiль гри? Криголам; розвиток розмовних навичок

Для кого найкраще підходить: Підходить для всіх рівнів та вікових груп, але найраще підходить для старших груп

ЯК ГРАТИ:

- Напишіть на дошці 3 твердження про себе, два з яких мають бути неправдою, а одне - правдою.

- Дозвольте учням поставити вам запитання про кожне твердження, а потім вгадати, яке з них є правдою. Можливо, ви захочете потренувати своє покерне обличчя перед початком цієї гри!

- Якщо вони вгадають правильно, то виграють.

Продовження: Дайте студентам час написати дві правди і одну брехню.

- Об'єднайте їх у пари і попросіть зіграти ще раз, цього разу зі своїм списком, з новим партнером. Якщо ви хочете дійсно продовжити гру і дати студентам ще більше часу для практики їхніх навичок говоріння/слухання, міняйте партнерів кожні п'ять хвилин.

- Зберіть весь клас разом і попросіть учнів повідомити щось нове, що вони дізналися про іншого учня, щоб підбити підсумки.