Ідеальна модель роботи практичного психолога

Про матеріал
Це планування допоможе психологу -початківцю правильно та ефективно спланувати свій робочий день.
Перегляд файлу

Вправа «Ідеальна модель роботи».

Мій робочий день триває з 13.00 год. До 17.00 год.

У мене завжди з собою розклад уроків, і план роботи на тиждень. В першу чергу я крокую до по початкової школи. Тому, що там раніше закінчуються уроки. Встигаю на останню велику перерву. За попердньо узгодженим графіком роботи із завучем і класними керівниками, у вівторок на мене чекають учні 4 класу, у середу – учні 3 класу, у четвер – учні 1 класу, у п'ятницю – учні 2 класу. У холі мене привітно зустрічає техпрацівник. Під час мого приходу вчителі ще на уроці. Учительська тепла і затишна. Я роздягаюся і готуюсь до запланованої  зустрічі із школярами. Консультації з учителями зазвичай відбуваються за довільним графіком, у процесі роботи. Як тільки продзвенів урок на перерву, поспішаю до дітей. 

 Діти чекають на мене  із нетерпінням. Будь-яку роботу з ними я проводжу у вигляді ігор, цікавих тренінгів, чи допитливих казкових персонажів. Ми вітаємось, і діти мені наввипередки розказують  новини класу. Коли є якісь неприємності, ми їх вирішуємо разом. Найчастіше у класах трапляються цікаві події: привітання, нова тема дня,  дитина дня, іменинники, фізкультхвилинки та ін.

  Прощання відбувається у вигляді цікавих і веселих вправ.

 Далі я прямую до старшої школи. Годину психолога тут  проводжу я за розкладом, внесеним до розкладу уроків. Діти  середньої і старшої школи відвідують кабінет психолога також на перервах. Особливо старшокласники. Вони люблять поспілкуватися на різні теми, цікаві для них. Діагностичну роботу із учасниками освітнього процесу я планую згідно річного плану. Просвітницькі заходи, корекційні (теми виступів, тренінгів) згідно з графіком, складеним на місяць. Консультації відбуваються у вільному порядку, по мірі надходження запитів.

Діти люблять цікаві ігри, тренінги, відверті бесіди. Вони охоче ідуть на контакт із психологом. А особливо у тому випадку, коли я наголошую про анонімність і переживаю разом із ними приємні і неприємні ситуації.

 Робота із педагогами відбувається згідно запланованих консультацій, бесід, тренінгів, семінарів, консиліумів.

  Певну частину роботи займає робота із дітьми групи ризику. У нашій школі є п'ятеро дітей з особливими освітніми потребами. Робота з такими дітками потребує особливої підготовки і уваги. Ці діти постійно знаходяться під пильним наглядом асистентів учителя і психолога.

  Труднощі іноді виникають у небажанні дитини працювати у певний день, чи певну годину. Тоді ми переносимо зустрічі на інший час. 

  Робота психолога у школі успішно  виконується завдяки спланованим і узгодженим діям з адміністрацією школи, розумним і компетентним педагогам, привітним персоналом, а також вихованими дітьми.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
3 травня 2021
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку