Іграшки
Мета: розвивати увагу, кінестетичні відчуття; вчити описувати предмети, їхнє призначення, суттєві ознаки; розвивати наочно-образне мислення та зорову пам'ять. Розповідь про свою улюблену іграшку. Відгадування загадок , написання паличок. Аплікація «Іграшка для друзів». Вивчення букви А. Написання та вивчення звуку (а).
ЗАНЯТТЯ 13
Іграшки
Мета: розвивати увагу, кінестетичні відчуття; вчити описувати предмети, їхнє призначення, суттєві ознаки; розвивати наочно-образне мислення та зорову пам'ять. Розповідь про свою улюблену іграшку. Відгадування загадок , написання паличок. Аплікація «Іграшка для друзів». Вивчення букви А. Написання та вивчення звуку (а).
Привітання
Гра «Не пропусти тварину»
Психолог називає різні слова, а діти, почувши назву тварин, — мають плеснути у долоні.
Наприклад: стіл, ліжко, чашка, олівець, зошит, книга, собака, виделка і т. д.
Гра «Що зайве?»
Діти по черзі розглядають і обмацують контури різних предметів (кубики, гребінець, хустинка, іграшка і т.д.). Коли дитина заплющує очі, психолог кладе ще одну фігуру (необстежену), і дитина повинна із заплющеними очима визначити, яка фігура зайва.
Вправа «Поясни слово»
Дітям пропонується пояснити значення слів: друг, велосипед, ліжко, чоботи, хліб.
Рухлива хвилинка
Психолог називає числа, а діти повинні правильно виконувати рухи, які відповідають певному числу: «1» - стрибати; «2» - йти; «3» - присісти; «4» - бігти.
Вправа «Допоможи художнику»
Домалювати предмети, яких не вистачає.
Вправа «Відшукай»
Потрібно знайти 2 однакові предмети.
Повторення вірша, який вивчили на попередньому занятті.
Прощання